LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GSM HELPDESK

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Sherman
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 apr 2007 08:58

Re: GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door Sherman »

Dat je problemen hebt met TPH en dat je daar je beklag over doet tot daar aan toe, maar dat je iemand persoonlijk in het openbaar op de korrel neemt (zoals je hierboven doet met plaatsen van persoonlijke berichten) kan ik niet uitstaan.

Als ik al je threads hier op deze website zie, dan krijg ik het idee dat je een branieschopper bent die hoe dan ook uit is op laster tegen iedereen die je in jouw ogen tegenwerkt. The Phone House is een grote organisatie en de aftersales is over het algemeen goed. Ik ben héél benieuwd wat voor aanbod je hebt gekregen voor dit probleem, want voor zover bij mij bekend krijg je altijd een vergelijkbaar toestel of beter...

Gewoon stoppen met die flauwekul en los het op op een volwassen manier zou ik zeggen... Met een grote mond bereik je niets.

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door Big-V »

Dat je problemen hebt met TPH en dat je daar je beklag over doet tot daar aan toe, maar dat je iemand persoonlijk in het openbaar op de korrel neemt (zoals je hierboven doet met plaatsen van persoonlijke berichten) kan ik niet uitstaan.

Als ik al je threads hier op deze website zie, dan krijg ik het idee dat je een branieschopper bent die hoe dan ook uit is op laster tegen iedereen die je in jouw ogen tegenwerkt. The Phone House is een grote organisatie en de aftersales is over het algemeen goed. Ik ben héél benieuwd wat voor aanbod je hebt gekregen voor dit probleem, want voor zover bij mij bekend krijg je altijd een vergelijkbaar toestel of beter...

Gewoon stoppen met die flauwekul en los het op op een volwassen manier zou ik zeggen... Met een grote mond bereik je niets.
Precies. Bijzonder irritant.

foonhous
Berichten: 72
Lid geworden op: 27 mar 2007 20:21

Re: GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door foonhous »

Ik kon voor 249 euro een toestel uitzoeken, ze vergeten echter dat er een R66 pakket bij zat, waar ik niks meer aan heb, maar goed, daar is de andere topic voor.

Wat mij opvalt is dat er gezegd is door T dat hij de meneer goed kent , en ook toeval misschien, maar TPH maakt reclame daar en de kennis van B is belangrijker dan de mening van een bezoeker.
Plotseling werdt het te heet onder zijn voeten, en ben je als bezoeker niet meer welkom, nu geeft dat niet zo veel omdat ikzelf toch al mijn berichten heb weg gehaald,omdat ik van mening ben dat Gsm helpdesk niet erg objectief is

Maar dat is mijn mening

En BIG-V en T of sherman
Het is mijn vertaling, dit is niet zo overgenomen maar een omschrijving, maar het feit dat jij over prive berichten praat is het niet zo moeilijk meer waar je reactie vandaan komt.

Grote mond ??? ik niet ,wie had het daar nou over en waar zou dat nou weer vandaan komen ?? hmm 1 + 1 = 2
Laatst gewijzigd door foonhous op 25 apr 2007 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door Kika29 »

Misschien jezelf eens achter de oren krabben waarom anderen die laster-campagnes niet dulden....

foonhous
Berichten: 72
Lid geworden op: 27 mar 2007 20:21

Re: GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door foonhous »

Kika, waarschijnlijk omdat het de waarheid is, en mensen daar niet tegen kunnen, op forums mag je je mening geven, nou dat is precies wat ik doe, net als alle anderen.

Mensen hoeven het niet eens te zijn met mijn mening, net zo min als ik die van hun.

Het gaat er mij om dat mensen hun gedachten kunnen laten gaan, ik zeg ook niet dat die van mij altijd goed zijn, dat blijkt soms wel eens, maar ik kom wel voor mijn mening uit.

joyceke
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 apr 2007 16:15

Re: GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door joyceke »

Nou ik denk dat mensen wel tegen de waarheid kunnen, dat is hier niet het probleem. Je zegt dat Ron het allemaal zo goed weet, maar volgens mij heeft Ron geen idee waar hij het over heeft. Natuurlijk mag je zeggen wat je van bepaalde dingen vindt, maar ten eerste gaat het om de manier waarop, en ten tweede hoef je daar niet andermans mening in te betrekken. Als die B er wat over te zeggen heeft, dan kan hij dat zelf wel, volgens mij kan hij ook typen. Maar ik krijg het idee dat er totaal niets te beginnen is met jou, het enige dat Ron wil is onrust stoken.

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door Kika29 »

Oook al wil je je gelijk halen je hebt te maken met een organisatie en niet met mensen persoonlijk. Ik vind het bijzonder onbeschoft en ongepast mensen bij naam te noemen en hun te misbruiken in je campagne tegen bedrijven.

Dit kan ook op correcte manieren gebeuren. Een werknemer volgt de procedures...bijzonder vervelend als een gefrustreerde consument diezelfde werknemer in een kwaad daglicht stelt.Of hij nou Jantje Pietje Henk of Sjaak heet...persoonlijk moet je niet gaan worden over het internet en zeker niet als mensen het ook duidelijk aangeven dat niet op prijs te stellen.

foonhous
Berichten: 72
Lid geworden op: 27 mar 2007 20:21

Re: GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door foonhous »

Dat heeft B ook gedaan, maar later trekt hij zich terug, dat is zijn goed recht, alleen de reden waarom vind ik niet terecht.

Het is helemaal niet de bedoeling om onrust te stoken, maar niet het een vertellen en dan het ander niet.
Ik kan hier ook wel alleen maar de berichten naar mijn hand plaatsen, maar zo zit ik niet in elkaar, ik vind dat alles wat dit onderwerp aangaat geen geheim hoef te zijn, en waar staat dat Ron het allemaal zo goed weet, heb je het nu over jezelf, want ik heb daar helemaal niet over gesproken, ik vraag mij dus heel sterk af waar jij je info vandaan haald, en niks te beginnen met mij, ok ik wist niet dat je mij kon, zo kom je athans wel over, ze kunnen met mij alle kanten op, maar niet beloven en vervolgens niet na komen, en als het zo zou zijn zoals jij zegt,had ik al lang andere dingen gedaan , dan hier op een forum mijn mening te uiten.

Nee joyceke jij kent mij helemaal niet, Vergeet niet dat ik dit niet voor mijn lol doe, ik kan alleen niet tegen onrecht.
Maar het moge duidelijk zijn waarom dat er nu ineens van dit soort reacties komen, voor mij in ieder geval wel.

Nog even iets positiefs de telefoon waar dit allemaal eens om begon is voor de 4e keer opgestuurd

Wat ik er nog even aan toe wil voegen is dat ik mijn berichten weg heb gehaald op gsm en kort daarna worden mensen hier wakker ?

Mvg,
De herrieschopper / onrust stoker ofwel man met mening ;-)

foonhous
Berichten: 72
Lid geworden op: 27 mar 2007 20:21

Re: GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door foonhous »

En dames zijn ineens stil :oops:



Laatste nieuws:

Gsm HD en ik zijn aan het mailen over dit hele gebeuren.

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door Kika29 »

Stil?? Nee hoor het heeft gewoon geen zin...en ik heb geen behoefte aan dit soort nutteloze discussies...kan beter tegen de muur aan gaan staan praten...je ziet toch niet waarin je onbehoorlijk handelt.

foonhous
Berichten: 72
Lid geworden op: 27 mar 2007 20:21

Re: GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door foonhous »

Je mag nodig praten ja, je maakt ook niet echt vrienden hier heb ik wel gelezen.

Het is net wat de jongen zei, je mist soms de kern en valt steeds in herhaling, op elke topic .

joyceke
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 apr 2007 16:15

Re: GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door joyceke »

Ik ben ook niet stil, maar ik vind dit topic niet interessant meer. Je lijkt alleen maar mensen af te blaffen, en daar voel ik me iets te goed voor.

foonhous
Berichten: 72
Lid geworden op: 27 mar 2007 20:21

Re: GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door foonhous »

joyceke

Je hebt helemaal gelijk hoor.

Groetjes en een pootje :lol:

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door Kika29 »

Ik hoef hier ook geen vrienden te maken....

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door Big-V »

Kika, waarschijnlijk omdat het de waarheid is, en mensen daar niet tegen kunnen, op forums mag je je mening geven, nou dat is precies wat ik doe, net als alle anderen.
Er is ook nog zoiets als "fatsoen". Het zal inderdaad niet voor niets zijn dat verschillende mensen zich aan je posts irriteren. Met de waarheid zal niemand op dit forum problemen hebben.

foonhous
Berichten: 72
Lid geworden op: 27 mar 2007 20:21

Re: GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door foonhous »

De mannier van brengen is misschien niet altijd mooi, maar ik schrijf nou eenmaal zo.

Heel vervelend voor mensen die daar niet tegen kunnen, maar ieder vogeltje zingt zoals zoals hij gebekt is.

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door Kika29 »

dat is geen zingen meer......

foonhous
Berichten: 72
Lid geworden op: 27 mar 2007 20:21

Re: GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door foonhous »

big Kika,

Helemaal gelijk.

Jullie je mening, ik de mijne.

Groeten,

foonhous
Berichten: 72
Lid geworden op: 27 mar 2007 20:21

Re: GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door foonhous »

Er is ook nog zoiets als "fatsoen". Het zal inderdaad niet voor niets zijn dat verschillende mensen zich aan je posts irriteren. Met de waarheid zal niemand op dit forum problemen hebben.
Blijkbaar wel

Gesloten