LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SMS dienst 2323 maakt nu ook via datingsites slachtoffers

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
cliff
Berichten: 174
Lid geworden op: 19 apr 2009 11:11

Re: SMS dienst 2323 maakt nu ook via datingsites slachtoffers

Ongelezen bericht door cliff »

Als je hier in trapt dan zit je echt omhoog :?

Ga naar de kroeg is nog leuker ook.

D2Freak30
Berichten: 307
Lid geworden op: 24 feb 2009 13:35

Re: SMS dienst 2323 maakt nu ook via datingsites slachtoffers

Ongelezen bericht door D2Freak30 »

bokito74 schreef:Op zich zijn het geen fake profielen dus voor je wat roept verdiep je er eerst eens in.

je geeft de bedrijven de schuld maar die doen dit niet, je kan nl bij dit soort dingen je aanmelden en je krijgt betaald per sms die via jouw account komt.

de reclame etc doe je dus geheel zelf, dus kortom het sms en is legaal alleen degene die het uitvoert houd zich niet aan de regels en als je een klacht indiend als je het nr weet ( dus ff googlen) is betreffende griet geen operator meer en krijgt niks betaald.

Relatieplanet etc zit vol met domme snollen die graag willen wippen maar het niet kunnen schijnbaar.
Idem dito met mannen.

Als je op zo'n sites een partner moet zoeken ben je volgens mij echt wereldvreemd.
*****, je weet ook alles he... vandaar dat jij pas op je 44ste iemand vond die je er vanaf kon helpen... Beetje jammer.

Bram4489
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 nov 2009 15:43

Re: SMS dienst 2323 maakt nu ook via datingsites slachtoffers

Ongelezen bericht door Bram4489 »

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Ik stond ook op relatieplanet aangemeld
voor een bepaalde tijd. Maar ik reageerde op een meisje die in de buurt woonde
en die er leuk uit zag. Toen ik een mailtje van haar kreeg, stond erin dat ze het
erg leuk vond om met mij in contact te komen. Ze had alleen wel ouderwetse
ouders en die snapten niks van internetten, dus kon ze niet altijd haar emails
checken. Ik kon haar wel bereiken via het nummer 2323. En af en toe zou ze
dan haar emails sturen via haar vriendin, die ik nooit kreeg.

Nu dacht ik bij me eigen, dit zal toch geen oosterse oplichters bende zijn of zo?
Maar toch uit nieuwsgierigheid en belangstelling stuurde ik haar een smsje,
om een beetje te zien of het allemaal wel waar was. Ik zag immers in de
krant ook altijd die dingen staan. Ik wist ook hoe duur het was. Ik probeerde
daardoor haar 06 nummer te regelen, maar die wou ze pas geven met de eerste
afspraak. Natuurlijk is dat begrijpelijk, want je geeft niet zomaar je nummer aan
vreemde mensen. Alleen het was allemaal zo geheimzinnig..

Na een paar dagen en een blokkade van mijn telefoon abonnement, realiseerde ik
dat dit niet ok was. Ik checkte het nummer 2323 op google en kwam erachter
dat het één en al oplichting was, wat ik in eerste instantie ook vermoede. Het is
precies zoals ze ook zeggen, liefde maakt blind! :cry:

Dat was mijn verhaal.. :? Ooow, zou echt graag mijn geld terug willen!! :evil: :evil:

boelmanners
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 jan 2009 15:15

Re: SMS dienst 2323 maakt nu ook via datingsites slachtoffers

Ongelezen bericht door boelmanners »

Ga alsjeblieft kijken of dit de oplossing voor je is als je er niet meer uitkomt
"OPLOSSING voor internetoplichting,smsdiensten, id fraude,"

mvg boelmanners

mike=)).
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 dec 2009 01:45

Re: SMS dienst 2323 maakt nu ook via datingsites slachtoffers

Ongelezen bericht door mike=)). »

heren,

3010 via relatieplanet is hetzelfde. U bent gewaarschuwd, ik ben erin getrapt, schraap nu de stront van mijn schoen.

Mike

Lawman
Berichten: 73
Lid geworden op: 14 nov 2005 16:36

Re: SMS dienst 2323 maakt nu ook via datingsites slachtoffers

Ongelezen bericht door Lawman »

Velen waarschuwingen en voorbeelden zijn inmiddels de revue gepasseerd in dit topic. De meeste, zoniet alle, (sex-dating) sms diensten hebben maar 1 doel voor ogen, nl zoveel mogelijk geld verdienen en de wijze waarop mag zeker discutabel worden geacht.

Een uurtje onderzoek en try outs leveren allemaal hetzelfde op. De reactie's die men krijgt zijn stuk voor stuk ordinaire uitnodigingen om via een sms dienst te "contacten".

Opbouw
-Uitnodigingen zijn altijd voorzien van een aandoenlijke of erotische introductie
-verschillende excuses om maar niet rechtstreeks via msn, hotmail o.i.d. het contact te laten verlopen
-er worden suggesties gewekt om de kans op reactie zo groot als mogelijk te maken
-vermelding van uiteraard de codes en sms nummer en site waar men, al dan niet zichtbaar, een profiel heeft

Waarschuwing
Aangezien er nogal wat suggesties gewekt kunnen worden en je niet daadwerkelijk weet van wie het beiricht afkomstig is, dien je zeer alert te zijn en je vooral niet laten leiden door de inhoud van het bericht of de foto's die eventueel meegestuurd worden.

Wil je toch reageren?
Reageer dan direct (als reply) op het mailbericht met bijvoorbeeld onderstaande tekst; (copy-paste)
---------------------------------------------------------------------------------------
Beste,

Fijn dat je reageert op mijn bericht maar ik maak absoluut geen gebruik van de dure sms dienst die jij mij aanbied.

Ik ben van mening dat het gebruik van een hotmail-, gmail- of live account meer dan voldoende waarborgen biedt met betrekking tot de anonimiteit. Eveneens zijn dit webmailaccounts, dus de accounts kunnen middels elke pc, waar dan ook uitgelezen worden.

De vraag rijst bij mij dan ook of dat jij de boel niet aan het misleiden bent. Zoals je wel zult weten is misleiding strafbaar.
Het kan natuurlijk wel zo zijn dat je toch echt geïnteresserd zijn in mij. Mocht dat zo zijn dan kun je me mailen op:............

Krijg ik geen reactie van je dan weet ik in ieder geval zeker dat jij een faker bent, ik zal dit dan ook melden bij de sites waar jij staat ingeschreven.

Uiteraard hoop ik niet dat het bovenstaande juist is en dan zie ik je reactie graag tegemoet.

Groetjes,

---------------------------------------------------------------------------------------

Wat kun je verder doen?
Je kunt dit melden bij de sites waar betrokkene haar of zijn "lokadvertentie" heeft staan. Meld dan haar gebruikersnaam, link naar haar profiel en het feit dat zij of hij gebruik maakt van een sms dienst. Dit kun je doen door haar uitnodiging te forwarden. Of de betreffende site er iets mee gaat doen is moeilijk na te gaan.
Mochten er echter in grote aantallen dit soort berichten verschijnen dan wordt het misschien anders. De wet van de grote getallen helpt wellicht....

Dat er sprake is van misleiding moge duidelijk zijn. Je zult dit echter wel aan moeten tonen, hetgeen erg lastig is.

patje72
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 okt 2009 08:22
Contacteer:

Re: SMS dienst 2323 maakt nu ook via datingsites slachtoffers

Ongelezen bericht door patje72 »

Het is gewoon heel jammer dat het gebeurt. Maar laten we niet vergeten dat je ook gewoon heel veel plezier kunt hebben dankzij de datingsites die er zijn.

Het is gewoon jammer dat zo'n hele kleine groep het verziekt voor de rest, eigenlijk net als bij voetbal vandalisme.

Je kunt het beperken, niet voorkomen. Er zijn datingsites die van alles beloven, maar het niet nakomen. Kies gewoon voor betrouwbare datingsites. Die doen er ook alles aan om bedrog te voorkomen. Maar helemaal voorkomen zal niet lukken

RK88
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jan 2010 17:16

Re: SMS dienst 2323 maakt nu ook via datingsites slachtoffers

Ongelezen bericht door RK88 »

Ik heb mezelf eens ingeschreven bij Be2, gewoon uit nieuwsgierigheid. Het volgende gebeurde, wat bij de meeste al is gebeurd. Ik kreeg een e-mail binnen, Nicolle1 is geïnteresseerd in jou, hopelijk wordt het wat. Gr. Be2. Ik heb mezelf niet aangemeld als special lid, dus kon het bericht niet lezen. Ik dacht verdorie zeg! volgende dag krijg ik van Be2 een mail, een weekend lang gratis lid. Dit was natuurlijk wel een gelukje dacht ik nog. Dus ik vink het bericht aan en zie best een spetter. Mooie ronde vormingen, en lijkend op een reële picture. Eerste indruk cool, dit kan nog wel leuke date worden. Ik las het bericht nog maar is en kwam daarin tegen sms XP naar Nicolle via 2323 als je ook warmte mist. Ik wist absoluut niet wat het was, dus ff googlen, doe ik altijd overigens. ff checken via hyves of facebook ofzo. Gelukkig kwam ik deze site tegen en zijn hierdoor mij heel wat euro's bespaard. Ik heb toch teruggemaild dat ik haar gehele zaakje wel door had. Daarnaast heb ik Be2 ook gemaild, want ik vind dat leden erop gewezen moeten worden dat dit kan gebeuren. Mijn advies check altijd persoon en bericht na zodat dit soort dingen je niet overkomen!

Hier onder bevind zich ook de mail die is verstuurd:
Hello stranger... Ik zag je profiel hier staan en het sprak me erg aan en dus kon het niet laten om je een bericht te sturen. Ik ben nu alweer een tijdje single, maar mis toch de gezelligheid van een man om mij heen. Niet te veel poes pas er om heen,lekker genieten, en dan kijken of het gezellig genoeg is om verder te gaan. Ik heb al te veel meegemaakt voor een relatie waar je bij elkaar in je nek hangt. Ieder moet wel zijn eigen dingetjes kunnen blijven doen,ook los van elkaar. Openheid en vertrouwen, zijn erg belangrijk, ik ben spontaan en sociaal,niet op mijn mondje gevallen en ben eigenlijk overal wel voor in, en je kan alle kanten met me op. Ik ben helaas niet vaak op internet dus als jij die warmte en spanning net zo mist als mij, stuur mij dan een berichtje, stuur daarin dan XP nicolle naar 2323 en dan mocht je tijd hebben, dan kunnen we onze telefoonnummers uitwisselen. Want eindeloos berichten over en weer sturen is leuk voor eventjes maar een stem bij de persoon is toch beter! Ik vind dat je gewoon moet doen wat ik je opkomt,en niet te lang moet denken,genieten van het leven en wat afspreken kan toch geen kwaad ofwel? Wie niet waagt wie niet wint!! Ik hoop dat ik van je hoor. heel veel liefs

JolleJan
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 feb 2010 15:40

Re: SMS dienst 2323 maakt nu ook via datingsites slachtoffers

Ongelezen bericht door JolleJan »

Ik wil even reageren op alle dingen die ik hierboven lees. Het verbaasd me dat ik alleen maar negatieve reactie's zie staan. Ik zelf heb ook ervaring met smsen via 2323. één keer bleek het niet te klikken tussen mij en dat meisje maar de tweede vrouw waar ik contact mee heb opgenomen VIA 2323 is nou nog steeds mijn vriendin! En JA we hebben elkaar al ontmoet, sterker nog, we wonen samen! Het kan dus ook WEL goedgaan! Het heeft me idd veel geld gekost, in totaal was ik zo'n 760 euro kwijt maar ik heb er ook een heleboel voor terug gekregen! Mijn vriendin heeft dat nr destijds genomen omdat ze slechte ervaringen had met gelijk haar prive nr geven en eerlijk gezegt snap ik ook wel dat je dat als een vrouw niet snel doet! Vooral niet als je de kans loopt om van die wanhopige mannen zoals hierboven achter je aan te krijgen! Maar voor jullie hoop ik dat jullie ook ooit de ware zullen vinden, het is dus wel degelijk mogelijk!

Groeten Jolle

JolleJan
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 feb 2010 15:40

Re: SMS dienst 2323 maakt nu ook via datingsites slachtoffers

Ongelezen bericht door JolleJan »

en kom op nou mannen, laten we nou niet allemaal zo schijnheilig doen van 'we zijn zielig en opgelicht' want dat is niet terecht! Als je even eerlijk bij jezelf nadenkt dan ben je toch gewoon opzoek naar seks? En ja dat krijg je! Zeg nou niet dat je geen plezier hebt beleeft aan de smsen! Bij mij kun je zien dat het wel is goedgegaan, ja het kost wat maar zij betalen er net zo goed voor hoor!
Dat wilde ik nog even zeggen!

Gr Jolle

korpo86
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 feb 2010 11:46

Re: SMS dienst 2323 maakt nu ook via datingsites slachtoffers

Ongelezen bericht door korpo86 »

Heren bedankt voor jullie waarschuwing. ik was bijna zover om contact op te nemen met een vrouw via 2323. dankzij jullie ben ik behoed van een grote fout.

MVG. Boy

het bericht:

Hey Hey, moest eerst denken voor ik je iets kon sturen want mij vorige afspraak was niet zo best verlopen dus dat betekent toch wel wat he... Ik had je oproep al een paar keer bekeken en het sprak me wel aan, Nu moet ik je zeggen dat ik het best spannend vind en dat ik nu al uit kijk om een berichtje terug te krijgen,en misschien dat we dan iets leuks kunnen doen of wat dan ook.. Nu heb je natuurlijk net die vreselijk koude februari dagen en om zijn en ik heb eerlijk gezegd niet zoveel zin om om de komende weken/weekenden alleen door te brengen, maar misschien dus nu wel met jou.. Ik weet niet of jij deze week al vol gepland zit maar ik dus nog niet.. Dus ja.. Ja, en wat moet ik nog meer vertellen, passie hartstocht en romantiek Geen gezeur, gewoon gezellig een date en dan zien we wel? Trouwens ik sta ingeschreven bij een datingburo en deze hebben mij een nummer toegekend dat is LG zeona naar 2323 te sturen.. Ik heb gevraagd voor een code/nummer dat alles doorlaat dat niet gecontroleerd word door een pc of door een medewerker want het is wel de bedoeling dat alles gelijk van jou bij mij uit komt en andersom en dat het niet eerst door de molen van een systeem moet of door iemand anders gelezen word.. Maar goed ik hoop in elk geval snel van je te horen en misschien kunnen februari dan wel op een hele bijzondere manier ingaan.. Op deze pagina ben ik ook terug te vinden: http://www.markt4u.nl/advertenties/adve ... ie_id=3392 Dikke kus Zeona

beaubell
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 feb 2010 16:44

Re: SMS dienst 2323 maakt nu ook via datingsites slachtoffers

Ongelezen bericht door beaubell »

[quote][/quote]
JolleJan

Geregistreerd: 08 feb 2010 15:40
Berichten: 2
Re: SMS dienst 2323 maakt nu ook via datingsites slachtoffers
Ik wil even reageren op alle dingen die ik hierboven lees. Het verbaasd me dat ik alleen maar negatieve reactie's zie staan. Ik zelf heb ook ervaring met smsen via 2323. één keer bleek het niet te klikken tussen mij en dat meisje maar de tweede vrouw waar ik contact mee heb opgenomen VIA 2323 is nou nog steeds mijn vriendin! En JA we hebben elkaar al ontmoet, sterker nog, we wonen samen! Het kan dus ook WEL goedgaan! Het heeft me idd veel geld gekost, in totaal was ik zo'n 760 euro kwijt maar ik heb er ook een heleboel voor terug gekregen! Mijn vriendin heeft dat nr destijds genomen omdat ze slechte ervaringen had met gelijk haar prive nr geven en eerlijk gezegt snap ik ook wel dat je dat als een vrouw niet snel doet! Vooral niet als je de kans loopt om van die wanhopige mannen zoals hierboven achter je aan te krijgen! Maar voor jullie hoop ik dat jullie ook ooit de ware zullen vinden, het is dus wel degelijk mogelijk!

Groeten Jolle


08 feb 2010 15:49

JolleJan

Geregistreerd: 08 feb 2010 15:40
Berichten: 2
Re: SMS dienst 2323 maakt nu ook via datingsites slachtoffers
en kom op nou mannen, laten we nou niet allemaal zo schijnheilig doen van 'we zijn zielig en opgelicht' want dat is niet terecht! Als je even eerlijk bij jezelf nadenkt dan ben je toch gewoon opzoek naar seks? En ja dat krijg je! Zeg nou niet dat je geen plezier hebt beleeft aan de smsen! Bij mij kun je zien dat het wel is goedgegaan, ja het kost wat maar zij betalen er net zo goed voor hoor!
Dat wilde ik nog even zeggen!

Gr Jolle


08 feb 2010 15:57


Vind niemand het vreemd dat Jolle de enige persoon is die wel succes heeft gehad met deze oplichters, lijkt er sterk op dat hij er zelf bijhoort gezien de manier waarop hij de dienst promoot. Kom op zeg €760 om uiteindelijk haar nummer te krijgen en zij betalen er net zo goed voor hoor... yeah right! Een prepaid toestel kopen met anoniem nummer en heel veel beltegoed kost heel veel minder dan 760 euro en kun je makkelijk het nummer van geven lijkt mij is toch anoniem? Wat een onzin, ik zeg bannen die Jolle Jan ik geloof er helemaal niets van!

Tot slot: mensen op lichten om aan je geld te komen is het meest verachtelijke
wat je kunt doen!

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: SMS dienst 2323 maakt nu ook via datingsites slachtoffers

Ongelezen bericht door seconds-out »

beaubell schreef:
Vind niemand het vreemd dat Jolle de enige persoon is die wel succes heeft gehad met deze oplichters, lijkt er sterk op dat hij er zelf bijhoort gezien de manier waarop hij de dienst promoot. Kom op zeg €760 om uiteindelijk haar nummer te krijgen en zij betalen er net zo goed voor hoor... yeah right! Een prepaid toestel kopen met anoniem nummer en heel veel beltegoed kost heel veel minder dan 760 euro en kun je makkelijk het nummer van geven lijkt mij is toch anoniem? Wat een onzin, ik zeg bannen die Jolle Jan ik geloof er helemaal niets van!
Volgens mij heb je gelijk.
Lijkt me duidelijk een operator van een sms-dienst.
Het heeft hem en haar dus zogenaamd dik 1500 euro gekost aan smsen voordat ze elkaar uberhaupt gesproken hebben...?!

Yeah right..het is een oplichter die via Tros-radar forum reclame maakt voor zijn louche zaakjes.

TDM650Y
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2010 17:26

Re: SMS dienst 2323 maakt nu ook via datingsites slachtoffers

Ongelezen bericht door TDM650Y »

Stop maar met 2323 zij bestaat niet.
Ik ben er gelukkig op tijd achter. Vodafone pre-paid stopt gelukkig met verzenden en ontvangen, zodra je tegoed op is. Hierdoor kun je tenminste nog je schade beperken.
Nog bedankt voor uw reaktie, Herman B. , vanuit Lossdrecht
Super geschreven en helemaal mee eens.

bignick76
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mar 2010 00:43

Re: SMS dienst 2323 maakt nu ook via datingsites slachtoffers

Ongelezen bericht door bignick76 »

Heren pas op ben er zelf bijna ingestonken werd via datingsite in contact gebracht met een zekere Emma9 zei woonde in Hulst als verloskundige na wat onderzoek gedaan te hebben blijkt deze niet te bestaan jammer het leek te mooi om waar te zijn.

JolleJan
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 feb 2010 15:40

Re: SMS dienst 2323 maakt nu ook via datingsites slachtoffers

Ongelezen bericht door JolleJan »

Hallo,

Ik wil toch nog even reageren op de ontrechte beweringen van hierboven dat ik een oplichter zou zijn! Jullie mogen denken wat jullie zelf willen, ik heb jullie alleen maar willen vertellen hoe het bij mij is verlopen, verder niets! Er zullen ook heus wel dames zijn die die dienst misbruiken maar dat kom je overal tegen. Ik heb er in ieder geval mijn grote liefde aan overgehouden en ben er heel erg gelukkig mee! Dat mag toch ook gezegt worden of niet? Ik wens jullie veel succes toe met het zoeken naar jullie grote liefde en ik hoop dat jullie niet te snel over iemand oordelen!

Gr

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: SMS dienst 2323 maakt nu ook via datingsites slachtoffers

Ongelezen bericht door seconds-out »

JolleJan schreef:en kom op nou mannen, laten we nou niet allemaal zo schijnheilig doen van 'we zijn zielig en opgelicht' want dat is niet terecht! Als je even eerlijk bij jezelf nadenkt dan ben je toch gewoon opzoek naar seks? En ja dat krijg je! Zeg nou niet dat je geen plezier hebt beleeft aan de smsen! Bij mij kun je zien dat het wel is goedgegaan, ja het kost wat maar zij betalen er net zo goed voor hoor!
Dat wilde ik nog even zeggen!

Gr Jolle
Jollejan weet het wel.

Alle mannen zijn gewoon op zoek naar seks behalve Jollejantje zelf.
Jollejan heeft toevallig wel de liefde van zijn leven ontmoet via SMS 2323 en geen tijd en geld verspild aan fake. (lees operator)
Toen Jollejan ging smsen wist hij natuurlijk direct wat wel of niet fake was anders had hij er nooit 760 euro voor betaald.
Bij Jollejan was het meteen raak en mocht het bij jou niet lukken: niet zeuren, je kwam toch voor de seks en je hebt toch plezierig gesmsd...?
Jollejan wil eigenlijk dus zeggen dat het je eigen schuld is dat je opgelicht wordt als je dat soort sites bezoekt.
Gelukkig is dat Jollejan allemaal bespaard gebleven al heeft zijn "nieuwe vriendin" hem wel een rib uit zijn lijf gekost.
Troost is dan weer dat zijn zogenaamde nieuwe vlam ook veel geld kwijt is.
Het motto is duidelijk: het kost een paar centen maar dan krijg je ook wat! (behalve de wanhopige mannen natuurlijk..)
Aldus samenvattend wat Jollejan beweert.

Jollejan doet of het heel vanzelfsprekend is om op een datingsite duizenden euro s te spenderen, alleen maar om iemand te horen praten! (als het al geen fake is)

Logische vragen zijn dan:
Waarom wist Jollejan zo zeker dat alle andere mannen voor de seks komen terwijl hij zelf een relatie zocht?
Hoe wist Jollejan in het begin van zijn sms-sessie dat zijn zogenaamde nieuwe vlam GEEN fake was?
Waarom noemt Jollejan andere forumleden wanhopige mannen terwijl die zelf een relatie zocht op een onbetrouwbare datingsite waar het barst van de fake?
Waarom is hem dat allemaal bespaard gebleven en heel veel anderen niet?
Is het omdat alle andere mannen voor de sex kwamen en hij niet?
Zo ja, hoe weet hij dat dan zo goed als Jollejan er zelf ook alleen maar klant is?
Waarom bagalatiseert Jollejan drie pagina s klachten?

By the way >
Omdat jullie beiden natuurlijk geen computer hadden(?) "moesten" jullie wel smsen, daarom deze tip:
Voor 30 euro koop je een pre-paid telefoontje MET 15 euro beltegoed.
Kan je heeeeeel lang en plezierig van bellen/smsen en het belangrijkste: je bent OOK 100% anoniem.
Vele malen goedkoper dus en over wanhoop gesproken:
Blijkbaar was het wantrouwen van Jollejans nieuwe vlam zo groot dat het duizenden euro s heeft moeten kosten voor ze elkaar vertrouwden.
Voor dat geld had hij met zijn nieuwe vlam een leuke vakantie kunnen vieren.
Maar daar hoor je Jollejan niet over.

Dus vind je het heel erg als ik niets van je halleleluja verhaaltjes geloof Jollejan.
Of ben je de operator?
Dat zou veel verklaren namelijk.

Dit wilde ik ook nog even vragen!

Gr seconds

JolleJan
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 feb 2010 15:40

Re: SMS dienst 2323 maakt nu ook via datingsites slachtoffers

Ongelezen bericht door JolleJan »

Waarom wist Jollejan zo zeker dat alle andere mannen voor de seks komen terwijl hij zelf een relatie zocht?
Dat weet ik niet zeker en sorry als ik daar iemand mee gekwetst heb.

Hoe wist Jollejan in het begin van zijn sms-sessie dat zijn zogenaamde nieuwe vlam GEEN fake was?
Dat wist ik ook niet zeker, ik had er een goed gevoel bij en vond dat ik haar een kans moest geven om haar in het echt te zien, dat is dus ook daadwerkelijk gebeurt!

Waarom noemt Jollejan andere forumleden wanhopige mannen terwijl die zelf een relatie zocht op een onbetrouwbare datingsite waar het barst van de fake?
Ik was zelf inderdaad ook wanhopig en ik wil alleen maar aangeven dat jullie niet alle vrouwen over één kam moeten scheren.

Waarom is hem dat allemaal bespaard gebleven en heel veel anderen niet?
Omdat ik met een vrouw heb gesmst die wel te vertrouwen is, ik zeg niet dat ze allemaal te vertrouwen zijn maar zij wel!

Is het omdat alle andere mannen voor de sex kwamen en hij niet?
Nee
Zo ja, hoe weet hij dat dan zo goed als Jollejan er zelf ook alleen maar klant is?

Waarom bagalatiseert Jollejan drie pagina s klachten?
Ik bagalatiseer niks, dat maak jij ervan, ik geef alleen maar aan wat mijn ervaring is met deze dienst, je maakt zelf de beslissing om het wel of niet te doen en ik heb daarin geluk gehad.

En nee ik ben geen oparator, daar ga ik niet eens op in! Ik heb jullie mijn ervaring verteld en als jullie het niet willen horen dan niet, je bent volwassen toch? Dus maak je eigen keuze!

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: SMS dienst 2323 maakt nu ook via datingsites slachtoffers

Ongelezen bericht door seconds-out »

JolleJan schreef:Waarom wist Jollejan zo zeker dat alle andere mannen voor de seks komen terwijl hij zelf een relatie zocht?
Dat weet ik niet zeker en sorry als ik daar iemand mee gekwetst heb.

Hoe wist Jollejan in het begin van zijn sms-sessie dat zijn zogenaamde nieuwe vlam GEEN fake was?
Dat wist ik ook niet zeker, ik had er een goed gevoel bij en vond dat ik haar een kans moest geven om haar in het echt te zien, dat is dus ook daadwerkelijk gebeurt!

Waarom noemt Jollejan andere forumleden wanhopige mannen terwijl die zelf een relatie zocht op een onbetrouwbare datingsite waar het barst van de fake?
Ik was zelf inderdaad ook wanhopig en ik wil alleen maar aangeven dat jullie niet alle vrouwen over één kam moeten scheren.

Waarom is hem dat allemaal bespaard gebleven en heel veel anderen niet?
Omdat ik met een vrouw heb gesmst die wel te vertrouwen is, ik zeg niet dat ze allemaal te vertrouwen zijn maar zij wel!

Is het omdat alle andere mannen voor de sex kwamen en hij niet?
Nee
Zo ja, hoe weet hij dat dan zo goed als Jollejan er zelf ook alleen maar klant is?

Waarom bagalatiseert Jollejan drie pagina s klachten?
Ik bagalatiseer niks, dat maak jij ervan, ik geef alleen maar aan wat mijn ervaring is met deze dienst, je maakt zelf de beslissing om het wel of niet te doen en ik heb daarin geluk gehad.

En nee ik ben geen oparator, daar ga ik niet eens op in! Ik heb jullie mijn ervaring verteld en als jullie het niet willen horen dan niet, je bent volwassen toch? Dus maak je eigen keuze!
Jaja noem het maar geluk.
Je bedoeld dat jij niet opgelicht bent maar anderen wel.
Jouw "geluk" heeft je anders wel duizenden euro s gekost.
Jouw geluk was ook dat je nieuwe vriendin ook goed in de slappe was zat.
Als iedereen zijn eigen keuze maakt jollejan, waarom zit jij dan andere forumgebruikers te bekritiseren?
Dat moeten hun dat toch ook zelf weten!?

Wat was trouwens de reden dat je moest smsen?
Laat me raden...je nieuwe vlam had geen computer want..(tig smoezen)
Had je mijn advies gevolgd om een pre-paid telefoontje te gebruiken dan kon je nu een prachtige computer kopen als verrassing voor je nieuwe vlam.

Blijf het een vreemd verhaal vinden dat een kennismaking zoveel geld moet kosten.

djay-djeno
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 apr 2010 10:36

Re: SMS dienst 2323 maakt nu ook via datingsites slachtoffers

Ongelezen bericht door djay-djeno »

nog steeds worden er slachtoffers gemaakt door deze smsdiensten ! :evil: :evil: ..

nu een kameraad van mn vriend die ook weer slachtoffer is en dat wel voor bijna 4.000 € !! en hij wil zijn ogen maar niet open maken !.. is er iemand die me kan helpen hoe hij zijn geld terug zou kunnen krijgen of wat dan ook ???

Groetjes Djay-Djeno

Gesloten