LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oxxio

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
patrick1977
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 jul 2008 19:25

Oxxio

Ongelezen bericht door patrick1977 »

Hallo Allen,

Wie heeft er net als ik GROTE problemen om via de Oxxio eindelijk een jaarafrekening te krijgen? Ik ben nu reeds meer dan een half jaar bezig om zo een rekening te krijgen en heb sinds 1.5 jaar ruim dubbele transportkosten betaald. Dit terwijl de Oxxio pretendeert een rekening te schrijven voor alle diensten (het zogenaamde leveranciersmodel)? Deze fout hebben ze welliswaar erkend maar tot op heden niet hersteld. Ik krijg keer op keer de brief waarin staat " uw klacht is in behandeling en u kunt een antwoord verwachten na 6 tot 8 weken). Deze brief heb ik nu al meerdere malen gehad maar tot op heden nog geen uitsluitsel gekregen.


Wie heeft er soortgelijke ervaringen en is, net als ik, van plan om een rechtszaak tegen de Oxxio te beginnen? Misschien kunnen we het met zijn allen doen daar we met zijn allen uiteraard sterker tegen dit concern staan dan dat we het allemaal individueel doen?

Groeten,

Patrick

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Oxxio

Ongelezen bericht door TdeHond »

Aangetekende brief met ontvangstbevestiging schrijven waarin u eist dat Oxio de foute facturen binnen 4 weken herstelt door de teveel betaalde euri op uw rekening te storten.

Geef aan dat u, mocht dit niet gebeuren, naar de Geschillencommissie gaat ( als Oxio hierbij aangesloten is) om hier een gerechtelijke uitspraak over te laten doen.

Ook zou ik kijken of er een klachtencommissie is en daar een klacht indienen over deze gang van zaken.

jaywalker
Berichten: 238
Lid geworden op: 04 nov 2006 20:52

Re: Oxxio

Ongelezen bericht door jaywalker »

Ziy Oxxio tegewoordig ook al in de Telefonie ??? :?: :wink: :lol:

lammi
Berichten: 86
Lid geworden op: 06 jul 2008 16:07

Re: Oxxio

Ongelezen bericht door lammi »

wist inderdaad ook niet dat ze in de telefonie zitten. is nieuw voor me.

Gesloten