LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone HOGE rekening!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door Yme »

@loekh
Een brief naar vodafone geschreven en de automatische inkasso geblokkeerd.
Dit is nooit verstandig om te doen. In de algemene voorwaarden staat duidelijk dat een bezwaar tegen de factuur je niet van je betalingsverplichting ontslaat. Nu snap ik natuurlijk wel dat het niet om een klein bedrag gaat maar daar heeft een bedrijf geen boodschap aan. Bij het aangaan van het contract ga je akkoord met de algemene voorwaarden.
we weten ook zeker dat dit toestel in die periode ook met een lege accu in de kast heeft gelegen en niet gebruikt werd, mijn vrouw was ernstig ziek in die periode.
Weet je zeker dat de simkaart er wel in zat? Misschien heeft iemand die toegang had tot jouw telefoon de simkaart 'geleend'. Je blijft zelf verantwoordelijk voor de kosten.
aangetekende brief gestuurd, werd simpel afgedaan met u moet gewoon betalen anders sluiten we u af (was al op mijn verzoek gebeurt)
Hun conclusie is dat de kosten dus gewoon gemaakt zijn met jouw simkaart. Of jij of iemand anders deze kosten maakt doet er dus niet toe.

Ik geef je weinig kans op succes maar adviseer je net als Pindakaaspotje om toch zeker een klachtenformulier in te vullen. Wellicht zullen ze de factuur dan nog eens voor je nakijken.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.

LBPD
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jul 2009 10:45

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door LBPD »

Ik ben er HELEMAAL klaar mee, met Vodafone!!!
Heb mijn verhaal op 27 juli al eens uit de doeken gedaan. Ik kreeg begin juli een rekening van 540 euro ivm overige kosten. Gebeld met Vodafone en het bleek hun fout te zijn. Zou geregeld worden, ik hoefde de rekening niet te betalen. Ik was al sceptisch nadat men mij wederom had beloofd dat het geregeld zou worden. Ter bevestiging zou ik worden teruggebeld. Zit nu nog te wachten op dat telefoontje...
3 Weken geleden een herinnering ontvangen van Vodafone dat ik nog een rekening van 540 euro open had staan. Dus 't was niet geregeld.....Wederom gebeld met Vodafone. Het bleek hun fout te zijn want het bleek om een telefoontoestel te gaan dat ze mij geleverd hadden; Het toestel dat ik maanden geleden al had teruggestuurd..............
Ze konden in hun systeem zien dat ze het toestel retour hadden ontvangen, maar het was niet goed verwerkt..(????) Wederom werd mij toegezegd dat het geregeld was. Het was nu in het systeem aangepst. Ik zou hiervan nog een bevestiging krijgen, Vandaag, 13 augustus, kreeg ik weer een brief van Vodafone. Ik nam aan dat dit, uiteindelijk na 3 weken, de bevestigingsbrief betrof. Helaas, het betrof de zoveelste herinnering van de 540 euro die nog niet betaald was.
Ik moet binnen 14 dagen het gehele bedrag betalen, anders zal de vordering uit handen gegeven worden aan een incassobureau!!
Heb des duivels :evil: de klantenservice van Vodafone gebeld. Degene die ik aan de telefoon heb gehad, zal niet blij geweest zijn......
Wederom ging men "het even nakijken". Ik kreeg vervolgens te horen dat er toevallig vandaag een kredietnota naar mij verzonden was waarin staat dat ik gevrijwaard ben van de openstaande kosten. Ik geloof er geen z** van! Wacht maar weer af. Indien ik morgen geen brief heb ontvangen, maar weer bellen; Kan het nummer van de klantenservice toch al bijna dromen.....

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.

antoinetteb41
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 mar 2008 20:19

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door antoinetteb41 »

Als je een telefoon met windows mobile hebt ,kan je automatisch in en uitgaande gesprekken opnemen met Resco Audio Recorder.
Altijd handig.

loekh
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 aug 2009 09:55

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door loekh »

Is het wat om gezamenlijk wat te doen via b.v. Radar.
Samen sta je sterker.
mail dan naar Zwiggelaar zie 8 augustus 13.40 uur.
gr Loekh

Fata.Morgana

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door Fata.Morgana »

Ook ik kwam pas de naam Live.vodafone.offnet tegen en sinds kort weer een Vodafone abonnement.
Het waren maar een paar cent.
Ik dacht dat het iets met internet te maken had.

Ook heb ik een nieuw toestel erbij, bij de vorige deed de 2 het na reparatie ineens helemaal niet meer na een jaar.
Echter is het een rot Samsung Star met aanraakscherm.
Je komt in de gekste schermen te recht en hij is natuurlijk speciaal gemaakt voor internet. Niet dat ik internet wilde.
Ineens lijkt die verbinding te zoeken met internet. Ongevraagd.
Blijkbaar is dat een keer gelukt toen ik hem niet binnen bereik had ??

Gesloten