LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Help! Orange/T-mobile afzetters?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Nadas
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2008 18:39

Help! Orange/T-mobile afzetters?

Ongelezen bericht door Nadas »

Beste mensen,

Een tijdje terug heb ik meerdere klachten gedeponeerd bij Orange/T-mobile, inhoudelijk gaat het op dit moment niet daarom maar:

Aangezien ik zoveel klachten had, dacht ik: ik doe mijn maandelijkse belbundel van 20 euro onzetten naar 15 euro, en laat mijn contract maar aflopen.

Nu had ik een korting van 50 procent op mijn bel bundel van 20 euro in de maand.
Na het omzetten van de belbundel naar 15 euro, is mijn korting vervallen.
Het werd echter nergens vermeld, online of in de algemene voorwaarden.

Op dit moment betaal ik dus 15,- in de maand, en krijg daar de minuten voor.
Terwijl ik daarvoor 20,- minus 50% = 10 euro in de maand betaalde voor meer minuten.

Orange wil mij mijn geld niet terug geven, en de omwisseling ook niet ongedaan maken. Zijn zij gemachtigd om zo te handelen, zelf als ze het niet vermelden in de voorwaarden, of op de website? kan ik hier iets tegen doen? (enzijdig opzeggen van contract oid?)

Alvast bedankt voor de hulp!

mvg,
Daan

frima
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 okt 2008 21:01

Re: Help! Orange/T-mobile afzetters?

Ongelezen bericht door frima »

ik heb een prepaid mobieltje
met een simkaart van orange
nu kan ik sinds een week niet meer bellen of gebeld
worden ,ik kan niet meer in het netwerk van orange komen
ik heb gehoord dat orange is veranderd in kpn
ik heb nog wel een beltegoed van 20 euro
die ben ik dus kwijt, mij is door orange niet meegedeeld dat dit zou gebeuren kan dit zo maar??

jaywalker
Berichten: 238
Lid geworden op: 04 nov 2006 20:52

Re: Help! Orange/T-mobile afzetters?

Ongelezen bericht door jaywalker »

Beste frima, dat heeft u verkeerd gehoord, Orange is niet overgenomen door de KPN, maar door T-Mobile........

decirel
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 nov 2007 16:35

Re: Help! Orange/T-mobile afzetters?

Ongelezen bericht door decirel »

Firma ik ontdekte vandaag precies het zelfde!
HET is PURE DIEFSTAL!!
Op de site van orange garanderen ze dat er niets veranderd voor de orange prepaidklanten, ineens kan ik ook niet meer bellen.
Het ligt niet aan je bereik want ik had toevallig een ritje naar amsterdam en ook daar was er geen contact

Maar het meeste wat me kwaad maakt is dat als je de klantenservice wilt bereiken je alleen contact kunt maken (zowel via telefoon als mail) door eerst je mobiele nummer aan te gven...en wat blijkt
Die kennen ze niet!
Ik zit me nu nog op te vreten en weet even niet hoe ik ze moet gaan contacten...

frima
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 okt 2008 21:01

Re: Help! Orange/T-mobile afzetters?

Ongelezen bericht door frima »

hoi ik heb contakt opgenomen met de helpdesk van tmobile
en mijn verhaal gedaan bij mij is nu alles ok kan weer bellen
ga naar de site van t,mobile daar staat het telefoonnr. van de helpdesk op !ik hoop dat het lukt groetjes marina

Gesloten