LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN ten top

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
vossie2u
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jan 2009 19:45

KPN ten top

Ongelezen bericht door vossie2u »

wat een stelletje beaurocraten daar bij kpn
stelletje boeven zijn het
een of ander bedrijf heeft porteringsverzoek ingediend
heb nog nooit van dat bedrijf gehoord laat staan met eend van die gasten gesproken
na anderhalf uur bellen scheen het bedrijf telio te heten
en wat denk je kpn doet niets en gaat gewoon mijn abonnement afsluiten
zonder dat ik geheel contact met die gasten heb gehad(ken ze nog geen eens en weet ook niet hoe ik die moet benaderen)

ook via mail krijg ik van hun het zelfde antwoord:

Uit onze gegevens blijkt dat KPN op 16 januari 2009 een verzoek heeft ontvangen voor de overstap van de vaste aansluiting met telefoonnummer 035-xxxxxxx naar een andere telecomaanbieder. Deze staat momenteel gepland voor 12 februari 2009.

KPN heeft niet de mogelijkheid deze aanvraag stop te zetten. Hiervoor dient de betreffende telecomaanbieder te zorgen.

Wij adviseren u derhalve, indien u de aansluiting bij KPN wilt behouden, de aanvraag bij deze andere telecomaanbieder zo spoedig mogelijk te annuleren.

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,



blijkbaar heb ik in mijn slaap ergens een verzoek ingediend.tjeetje wat een sukkels die kpn!!! :roll:

jelle.
Berichten: 230
Lid geworden op: 16 jul 2008 23:44

Re: KPN ten top

Ongelezen bericht door jelle. »

Dan moet je bij het betreffende bedrijf zijn, net als KPN je graag als klant verliest?!

vossie2u
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jan 2009 19:45

Re: KPN ten top

Ongelezen bericht door vossie2u »

ja blijkbaar dus wel
ik heb nu ook al 2 dagen geen telefoon meer(kan niet bellen en ook niet gebeld worden)
maar klopt dus echt niets van, ik geef aan dat ik nooit met die gasten gesproken heb en zij geven doodleuk aan nja moet je bij hun zijn(wie zegten ze zelf in eerste instantie niet..moet ik dat soms ruiken of zo?)

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: KPN ten top

Ongelezen bericht door Big-V »

Hoe kun je hier in vredesnaam KPN nou weer de schuld van geven?!
Ik zou maar eens bij Telio aankloppen.

vossie2u
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jan 2009 19:45

Re: KPN ten top

Ongelezen bericht door vossie2u »

nou ik ben er in elk geval achter wie de schudlige is
en sowieso vind ik dat kpn ook medeschuldig is
beleid en bureaucratie kloppen gewoon niet en dat je als klant nergens terecht kan
ik vind sowieso dat zoiets schriftelijk moet gebeuren
zowel telio(bleek dus weer onderafdeling van xms te zijn) als kpn hier hebben schuld en nu heb ik door die fout al een paar dagen geen telefoon
maar goed ben sowieso klaar met kpn dus ik vind het allemaal wel best.
blijft een raar gegeven dat zonder schriftelijke toezegging elke willekeurige provider bij kpn kan aankloppen en dat kpn het gewoon uitvoert zonder dat ze zekerheid hebben(schriftelijk) dat klant dat daadwerkelijk aan heeft gevraagd
tevens de bureaucratie en onklantvriendelijkheid en onwelwillenheid van kpn om een van hun klanten te helpen blijft voor mij een doorn in het oog dus ajuus kpn !!!

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: KPN ten top

Ongelezen bericht door Big-V »

blijft een raar gegeven dat zonder schriftelijke toezegging elke willekeurige provider bij kpn kan aankloppen en dat kpn het gewoon uitvoert zonder dat ze zekerheid hebben(schriftelijk) dat klant dat daadwerkelijk aan heeft gevraagd
tevens de bureaucratie en onklantvriendelijkheid en onwelwillenheid van kpn om een van hun klanten te helpen blijft voor mij een doorn in het oog dus ajuus kpn !!!
Belachelijk!
Laten we het eens omdraaien.

Jij wilt overstappen naar een andere provider, maar voordat je over kunt stappen, eist KPN dat je deze aanvraag eerst schriftelijk instuurt. Natuurlijk ontvangen ze de eerste twee, drie brieven niet en moet je het weer opnieuw insturen.
Ben benieuwd of je dan niet zou hebben geklaagd over bureaucratie!
Bij mobiele telefonie hoef je toch óók geen schriftelijk verzoek tot nummerbehoud in te dienen? KPN Staat hier echt volledig buiten.
Telco is in deze casus gewoon erg onbeschoft te werk gegaan; wellicht hebben ze zelfs een aanvraag vervalst.
Je trekt echt een compleet verkeerde conclusie.

GoldenIndy
Berichten: 129
Lid geworden op: 20 jul 2006 13:51

Re: KPN ten top

Ongelezen bericht door GoldenIndy »

Schriftelijke bevestiging? Wat dacht je van een mondelinge? Misschien je telefonisch wel ergens op gereageerd. Beetje vreemd, je kunt de schuld beter schuiven naar het bedrijf dat jou ongevraagd klant maakt.

st doe
Berichten: 61
Lid geworden op: 07 mei 2008 20:45

Re: KPN ten top

Ongelezen bericht door st doe »

Sterker nog, kpn mag dit niet eens zomaar aanpassen.
Dit is gewoon bepaald door de OPTA, als zon bedrijf met een dergelijk verzoek komt MOET kpn akkoord gaan, zoniet worden er enorme boetes opgelegd.

Gesloten