LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Foutje van Tele2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
kruijffjes
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 feb 2009 10:52

Foutje van Tele2

Ongelezen bericht door kruijffjes »

Op verzoek van een bejaarde dame wordt haar telefoonnummer vanwege een verhuizing overgezet naar haar nieuwe appartement. Althans dat is de bedoeling. Want de dag na de verhuizing blijkt dat haar telefoonnummer door Tele2 abusievelijk is aangesloten bij de eveneens bejaarde buurvrouw van de aanvraagster. Foutje bedankt.
Direct de klantenservice in kennis gesteld. Er wordt toegezegd dat de fout binnen 24 uur zal worden hersteld. Nu 6 dagen later is het probleem nog steeds niet opgelost. Gevolg is dat twee dames van boven de 80 jaar telefonisch onbereikbaar zijn. De één krijgt alle familieleden van de ander aan de lijn om te vragen hoe de verhuizing is verlopen. Ook krijgt ze de hulpdiensten aan de deur omdat ze voor haar familie onbereikbaar is en die denken dat haar mogelijk iets overkomen is. De ander kan in het geheel niet bellen. Hopelijk heeft zij de hulpdiensten niet nodig.
Na het eerste contact met de klantenservice iedere dag gebeld voor een stand van zaken. Van de zijde van Tele2 wordt namelijk in het geheel niet gecommuniceerd. De klantenservice geeft aan dat zij niets kunnen doen. De technische dienst moet actie ondernemen. Die heeft volgens de klantenservice geprobeerd de verhuisde dame te bellen. Dat was niet gelukt. En dat klopt want ze is niet aangesloten. Verder is men na 6 dagen niet gekomen. Beller moet niet zeuren, maar rustig afwachten. In de achtergrond van de casus is men niet geïnteresseerd. Zo’n probleem is nou toch ook niet weer. Dan maar een klacht ingediend. Dan blijkt dat Tele2 in het geheel geen klachtenprocedure kent. Het woord klacht komt op de gehele website niet voor. Via diverse contactformulieren aandacht gevraagd voor het probleem. Ook die blijven onbeantwoord. Door Tele2 wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Tele2 daar bel je toch niet meer mee!

kruijffjes
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 feb 2009 10:52

Re: Foutje van Tele2

Ongelezen bericht door kruijffjes »

Bij de verhuizing bleken minimaal 4 aangeslotenen verkeerd te zijn aangesloten. Van drie van de 4 is de verbinding nu al ruim een week door KPN hersteld. De bejaarde dame zit echter nog steeds zonder aansluiting. Nu al 17 dagen lang. Is de schuld van KPN zegt tele2, is de schuld van Tele2 zegt KPN, is de schuld.....
Tele2 bedankt voor deze geweldige service. :oops:

fuiduif
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 jun 2005 22:19

Re: Foutje van Tele2

Ongelezen bericht door fuiduif »

Tele2 biedt zelf geen vaste lijnen aan, dat zijn altijd lijnen van KPN, dus KPN realiseert altijd alle verbindingen. Maakt het niet minder vervelend natuurlijk...

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: Foutje van Tele2

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte  kruijffjes

Stuurt u mij  alstublieft een email met uw mobiele nummer en/of klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2  
en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is:  [email protected]

Met  vriendelijke groeten,

Tele2 webservice

Gesloten