LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort verlengen sim abonnement niet verwerkt

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Pulsar_
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 mar 2006 13:03

Telfort verlengen sim abonnement niet verwerkt

Ongelezen bericht door Pulsar_ »

Mijn sim only abonnement is afgelopen oktober verlopen. Ik werd in november door de klantenservice gebeld of ik wilde verlengen. Ik heb toegestemd. Vervolgens heb ik tot en met de rekening van januari (die een week geleden kwam) gewacht, maar er was niets veranderd.

Deze week contact opgenomen met Telfort (enorm duur 0900 nummer!! 30 cent per minuut!!!) en die zeggen dat er nooit een abonnementswijziging is doorgevoerd en dat ik niets heb verlengd.

Van coulance of alsnog een abonnementswijziging met terugwerkende kracht is geen sprake. Ik heb sinds november 2x zoveel betaald.

Ik heb mijn abonnement maar opgezegd en ga naar Ben.

Telfort :(

Gesloten