LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
skippy2009
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:22

Telfort

Ongelezen bericht door skippy2009 »

Ik ben jarenlang klant geweest bij Telfort, totdat er in 2005 a 2006 begon met gezeur was ik eindelijk in augustus naar een andere provider gegaan.
Nu een jaar later kreeg ik geen belstatus meer te zien en na een half jaar d8 ik dit schiet niet op dus ik heb Telfort nog een kans gegeven met nummerbehoud, Augustus abbonement aangevraagd enz. Er werd mij verteld dat ik niks hoefde te regelen dat alles goed zou komen. Nou ik kreeg een tijdelijk telefoonnummer tot alles geregeld zou zijn. Inmiddels vrij snel kwam ik erachter dat bij mijn gegevens DHR stond i.p.v mevrouw zoals in het contract staat. Dus hun fout. Lijkt mij. Dus ik direct gebeld te hebben met de provider zouden ze het direct omzetten in het systeem. Gelijk geinformeerd met nummerbehoud hoe en wat ze zouden wat opsturen wat tot op heden niet gebeurd is. Ik weer zoveel mailtjes gestuurd en gebeld te hebben. Uiteindelijk via de website om een opzeggen gevraagd nu gister na een paar weken heb ik een mailtje terug gekregen dat ze geen opzegging binnen hebben, en dat het contract niet op mijn naam staat maar op naam van mijn man. Ten eerste ik woon alleen ben nu 26 jaar en nooit getrouwd geweest. Dus bij hun is er iets fout gegaan en heb tot nu toe betaald voor een contract met DHR en onterecht dus. Ik ben een vrouw lijkt mij ten onrechte betaald te hebben naar mijn mening. Nu het volgende het andere contract blijkt dus ook nog te lopen en de nieuwe provider schijnt er dus nog steeds niks mee gedaan te hebben.

Heb gister gebeld en mijn frustraties doorgegeven en nu eindelijk hebben ze zeggen ze het veranderd naar mevrouw. Ze zeggen je moet nummerbehoud doen, ik zeg ben er helemaal klaar mee en eis dat jullie per direct het contract opzeggen. Wordt vervolgens nu van het kastje naar de muur gestuurd.

Wat kan ik er nu nog tegen doen. Loop nu met 2 abbonementen en lijkt mij dat Telfort een fout gemaakt heeft met dhr in te vullen en geen mevrouw. Wat wel op mijn contract staat.

Heeft iemand nog tips en ideeen.

Een wanhopig iemand

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@skippy2009

Graag zoek ik voor u uit wat er aan de hand is. In een reactie kunt u uw klantnummer kenbaar maken.

Daphne

skippy2009
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:22

Re: Telfort

Ongelezen bericht door skippy2009 »

Geachte Daphne,

ik sta nog steeds op jullie website als de Heer wat dus nog niet aangepast blijkt te zijn in jullie systeem.

Het nummerbehoud zou ingaan op 1 september was mij beloofd bij het aanmelden op 10 augustus en is nu al lang verstreken, heb er vele malen contact al over gehad dat dit echt uit de hand gaat lopen. Had geen schuld en door jullie heb ik nu schulden bij die ik niet kan voldoen, door jullie foutieve overname.

Ik ben het hele gezeur dus ook goed beu nu en wil het contract met terugwerkende kracht ontbinden. Met de gemaakte kosten die ik inmiddels aan jullie gemaakt heb.

Ik wil gewoon bij mijn huidige provider alles door laten gaan en opgelost hebben wat bij hun systeem wel staat met een nummerbehoud per 1 september. Daar blijkt alles wel goed geregeld te zijn.

Bij deze wil ik graag terug bij het oude zoals het was voor 10 augustus.

Wanhopig iemand
Laatst gewijzigd door skippy2009 op 29 okt 2009 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@skippy2009

Dank u voor de aanvullende informatie. Het klantnummer kunt u verwijderen uit het voorgaande bericht.

Daphne

skippy2009
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:22

Re: Telfort

Ongelezen bericht door skippy2009 »

Ik heb tevens ook een mail gehad dat mijn man moet opzeggen, heb daar vervolgens over gebeld en ook een lang e-mailbericht gestuurd met beantwoorden op dat bericht die mijn man moet reageren met een heel lang verhaal en mijn bevindingen tot nu toe.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@skippy2009

Dat heb ik gezien. Heel toevallig ben ik nu de mailwisseling aan het lezen. Ik bericht u verder op uw privé e-mailadres.

Daphne

skippy2009
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:22

Re: Telfort

Ongelezen bericht door skippy2009 »

In afwachting van uw reactie.

Wanhopig iemand

skippy2009
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:22

Re: Telfort

Ongelezen bericht door skippy2009 »

Ik moet eerlijk zeggen heb ook hogerhand ingeschakeld en mijn huidige provider waar ik wel zou willen blijven daar wordt ik nog over teruggebeld.

Hogerhand zegt zoals jij allemaal zegt zoals het gaat zijn ze verplicht mee te werken met het terugwerkende kracht het abbonement stop te zetten.

Dan erbij heb ik later gehoord als je nog niemand aan de lijn gehad hebt al per minuut in rekening gebracht wordt, wat bij mijn huidige provider niet het geval is met de ingekochte belminuten.

Iemand hier ervaring mee

Weet wel voor mij nooit geen Telfort meer.

skippy2009
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:22

Re: Telfort

Ongelezen bericht door skippy2009 »

Beste mensen,

Ik heb op 10 november 2009 een zeer goed telefonisch contact gehad met Telfort.

Alle problemen zijn op een zakelijke en nette manier opgelost.

Mijn complimenten voor Telfort.

Dit wil ik via deze site nog als extra bevesitiging doorgeven.

M.v.g.

Skippy 2009

HdG
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 sep 2009 12:00

Re: Telfort

Ongelezen bericht door HdG »

skippy2009 schreef:Beste mensen,

Ik heb op 10 november 2009 een zeer goed telefonisch contact gehad met Telfort.

Alle problemen zijn op een zakelijke en nette manier opgelost.

Mijn complimenten voor Telfort.

Dit wil ik via deze site nog als extra bevesitiging doorgeven.

M.v.g.

Skippy 2009
Fijn dat het zo goed is opgelost. Wat me opvalt is dat Telfort niet eerder in aktie komt, dan dat het onderwerp hier brreduit wordt opgeschreven.

Zelf heb ik ook al enkel ervaringen met de klantenservice en naar mijn mening kan er helemaal niets.

Mail aan klanten beantwoorden lijkt zo'n beetje het hoofddoel te zijn, zonder ook maar iets op te lossen.

Kennelijk kijkt hier een betrokken medewerker van Telfort mee, die probeert zoveel mogelijk aan damage control te doen.

Als je overigens op het forum bij telfort zelf kijkt, dan breekt het klamme zweet je een beetje uit. Wat een ontevredenheid.

skippy2009
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:22

Re: Telfort

Ongelezen bericht door skippy2009 »

Het lijkt er inderdaad wel sterk op dat als je er daadwerkelijk verder mee aan het werk gaat dat iedereen dan in actie komt niet alleen Telfort maar meedere bedrijven alleen T-mobile blijft erg afwezig. Heb daar ook het nodige aan klachten neergelegd maar tot op heden nog geen reactie.

Maar ben erg blij dat de service van Telfort op deze manier wel goed zijn werk doet en de mensen wil helpen dat alles opgelost wordt.

Mijn complimenten.


HdG schreef:
skippy2009 schreef:Beste mensen,

Ik heb op 10 november 2009 een zeer goed telefonisch contact gehad met Telfort.

Alle problemen zijn op een zakelijke en nette manier opgelost.

Mijn complimenten voor Telfort.

Dit wil ik via deze site nog als extra bevesitiging doorgeven.

M.v.g.

Skippy 2009
Fijn dat het zo goed is opgelost. Wat me opvalt is dat Telfort niet eerder in aktie komt, dan dat het onderwerp hier brreduit wordt opgeschreven.

Zelf heb ik ook al enkel ervaringen met de klantenservice en naar mijn mening kan er helemaal niets.

Mail aan klanten beantwoorden lijkt zo'n beetje het hoofddoel te zijn, zonder ook maar iets op te lossen.

Kennelijk kijkt hier een betrokken medewerker van Telfort mee, die probeert zoveel mogelijk aan damage control te doen.

Als je overigens op het forum bij telfort zelf kijkt, dan breekt het klamme zweet je een beetje uit. Wat een ontevredenheid.

Gesloten