LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met verlengen van tmobile flex naar nieuwe relax??

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
michaelz1981
Berichten: 224
Lid geworden op: 24 jun 2006 21:47

Ervaring met verlengen van tmobile flex naar nieuwe relax??

Ongelezen bericht door michaelz1981 »

Mijn flex abonnement van Tmobile loopt binnenkort af en ik zou het eventueel willen verlengen met behoud van mijn flex abonnement. Zijn er al mensen die ervaringen hebben met het verlengen van hun flex contracten. Het nieuwe relax abonnement van tmobile heeft namelijk minder gunstiger voorwaarden dan de huidige flexcontracten.

Is het nog wel mogelijk om flex contract te blijven behouden tegen een sim only tarief??

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Ervaring met verlengen van tmobile flex naar nieuwe relax??

Ongelezen bericht door G7 »

Mijn (flex)abonnement was vorig jaar oktober afgelopen en heb het zonder problemen om kunnen zetten naar sim only a €7,50 maand. Bevalt prima!

Maar dan geen nieuwe telefoon he!!!

michaelz1981
Berichten: 224
Lid geworden op: 24 jun 2006 21:47

Re: Ervaring met verlengen van tmobile flex naar nieuwe relax??

Ongelezen bericht door michaelz1981 »

Ik bdoelde met verlengingen van dit jaar. Tmobile heeft sinds een maand een nieuwe soort belbundels geintroduceerd. Het flex en myfaves abonnement bestaat niet meer.

Ik vroeg mij af of je nog wel onder de flex voorwaarden een sim only kan afsluiten.

atesli
Berichten: 370
Lid geworden op: 20 jan 2010 23:36

Re: Ervaring met verlengen van tmobile flex naar nieuwe relax??

Ongelezen bericht door atesli »

Als je nu nog het FLEX abonnement hebt kan je verlengen met FLEX.

Je kan alleen niet meer nieuw instromen met een FLEX abonnement.

Kijk anders eens rond op het t-mobile forum

rijk
Berichten: 51
Lid geworden op: 22 feb 2006 20:58

Re: Ervaring met verlengen van tmobile flex naar nieuwe relax??

Ongelezen bericht door rijk »

Ook mijn abonnement FLEX 15 loopt in juni af ,als ik nu een relax 25 abonnement neem dan is dat toch een nieuw abonnement? want als ik mijn abonnement verleng is een nieuw toestel veel duurder dan als ik een nieuw abonnement neem en verlengen is weer een flex 15 nemen, of zit ik er naast?

michaelz1981
Berichten: 224
Lid geworden op: 24 jun 2006 21:47

Re: Ervaring met verlengen van tmobile flex naar nieuwe relax??

Ongelezen bericht door michaelz1981 »

Het nieuwe relax van tmobile verschilt wel veel met het huidige flex abonnement. Je kan nog wel flex verlengen met behoud van je huidige regels. Het nieuwe relax kun je alleen maar in NL sms en bellen. Alles buiten het sms en bellen in NL, moet je apart voor betalen. Dit is niet het geval in een flex abonnement. Dat is eigenlijk het belangrijkste verschil tussen het oude flex en het nieuwe relax abonnement.

Het nieuwe relax is dan ook een verslechtering van voorwaarden tov het oude flex abo.

Gesloten