Begin 2011 is Simpel in zee gegaan met T-mobile. Dat leverde mij als klant twee keer een mislukte automatische incasso op. Dat zie je niet gelijk, dus dat werden volgens Simpel kosten! Na een mislukte incasso wordt je afgesloten en weer aangesloten na betaling. Voor die actie rekenen ze €15,--. Ik had daar niet om gevraag. Sterker nog: ik gebruikte het abonnement Simpel niet meer (had het al beeindigd per juli 2011). Ondertussen had ik de kosten van de mislukte incasso al betaald, maar hun administratie is slecht. Ze blijven maar 'stalken' met de heraansluitkosten (2x €15,--).
Vraag: wie is er verantwoordelijk voor een mislukte incasso? Is dat mijn INGbank, SIMPEL omdat ze alles aan T-mobile overdragen of ben ik dat? En is het terecht dat ze heraansluitkosten vrtagen. Dit komt m.i. voort uit de samenwerking met T-mobile. Daar heb ik niet om gevraagd. Wie kan mij duidelijkheid geven? Of heb je vergelijkbare ervaringen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SIMPEL berekent kosten bij mislukte incasso
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 08 jun 2011 14:06
-
- Berichten: 32
- Lid geworden op: 02 dec 2008 17:39
Re: SIMPEL berekent kosten bij mislukte incasso
Beste forumbezoeker,
Mocht je vragen of klachten over Simpel hebben, dan mag je mij een bericht sturen. Graag neem ik je klacht persoonlijk in behandeling.
Vermeld behalve een bondige omschrijving van je vraag ook je naam, telefoon- en klantnummer, dan help ik je zo spoedig mogelijk verder.
Met vriendelijke groeten,
Anna van Dijck
[email protected]
Mocht je vragen of klachten over Simpel hebben, dan mag je mij een bericht sturen. Graag neem ik je klacht persoonlijk in behandeling.
Vermeld behalve een bondige omschrijving van je vraag ook je naam, telefoon- en klantnummer, dan help ik je zo spoedig mogelijk verder.
Met vriendelijke groeten,
Anna van Dijck
[email protected]
-
- Berichten: 4625
- Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19
Re: SIMPEL berekent kosten bij mislukte incasso
De vraag is waarom de incasso mislukt is?wvanderschaaf schreef:Begin 2011 is Simpel in zee gegaan met T-mobile. Dat leverde mij als klant twee keer een mislukte automatische incasso op. Dat zie je niet gelijk, dus dat werden volgens Simpel kosten! Na een mislukte incasso wordt je afgesloten en weer aangesloten na betaling. Voor die actie rekenen ze €15,--. Ik had daar niet om gevraag. Sterker nog: ik gebruikte het abonnement Simpel niet meer (had het al beeindigd per juli 2011 ). Ondertussen had ik de kosten van de mislukte incasso al betaald, maar hun administratie is slecht. Ze blijven maar 'stalken' met de heraansluitkosten (2x €15,--).
Vraag: wie is er verantwoordelijk voor een mislukte incasso? Is dat mijn INGbank, SIMPEL omdat ze alles aan T-mobile overdragen of ben ik dat? En is het terecht dat ze heraansluitkosten vrtagen. Dit komt m.i. voort uit de samenwerking met T-mobile. Daar heb ik niet om gevraagd. Wie kan mij duidelijkheid geven? Of heb je vergelijkbare ervaringen?
Als er onvoldoende saldo is, dan is het uw eigen schuld en zijn de kosten terecht.
-
- Berichten: 462
- Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59
Re: SIMPEL berekent kosten bij mislukte incasso
TS geeft in het bericht aan van mening te zijn dat de overname door T-Mobile de oorzaak is.De vraag is waarom de incasso mislukt is?
Als er onvoldoende saldo is, dan is het uw eigen schuld en zijn de kosten terecht.
-
- Berichten: 4625
- Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19
Re: SIMPEL berekent kosten bij mislukte incasso
Hoe danTS geeft in het bericht aan van mening te zijn dat de overname door T-Mobile de oorzaak is.
Als T-mobile de incasso overneemt verandert er in principe niks. Het is mij onduidelijk waarom de incasso daarom moet mislukken