LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aktie Product4less van Sweetdeal deugt niet

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
jan01
Berichten: 22
Lid geworden op: 08 mar 2006 21:07

Aktie Product4less van Sweetdeal deugt niet

Ongelezen bericht door jan01 »

In november bestelde ik via een aktie van Sweetdeal 3 USB kabels voor de Iphone/Ipad voor mijn gezin van 3 meter lang. Handig dacht ik. Na ontvangst binnen 2 weken deze geprobeerd. Deze werden alledrie niet geaccepteerd dor mijn toestellen. Gebeld met Sweetdeal, moest dit via email melden. Zij stuurde de mail door aan Product4less in Amsterdam. Geen reactie. Gebeld, nummer steeds in gesprek. Rechtstreeks email verstuurd naar Product4less, geen reactie, nogmaals email verstuurd, weer geen reactie. Weer email aan Sweetdeal verstuurd en zij stuurden deze weer door aan Product4less. Ze hadden de emails gemist en mailde aan mij dat ik ze terug kon sturen naar hun en dat ik nieuwe kreeg. Heb een email teruggestuurd en gevraagd om het bedrag terug te storten. Ik heb de kabels teruggestuurd per post met bijgaande brief en ook nog een email dat ik ze had teruggestuurd. Geen reactie. Na 4 weken email naar Sweetdeal gestuurd en zij hebben deze mail doorgestuurd met het verzoek bedrag aan mij terug te storten. Tot zover. GEEN REACTIE. Wie heeft nog meer met dit bedrijf van doen gehad?

jan01
Berichten: 22
Lid geworden op: 08 mar 2006 21:07

Re: Aktie Product4less van Sweetdeal deugt niet

Ongelezen bericht door jan01 »

Bedrag is eindelijk na 3 maanden vergoed door Sweetdeal

Gesloten