LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Samsung tv promotie /actie

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
sandeman11
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mar 2013 18:19

De Samsung tv promotie /actie

Ongelezen bericht door sandeman11 »

geweldig.

- Tv gekocht bij Plasmadiscounter (deelnemend aan actie) op 26 januari, keuze mede bepaald door actie van gratis galaxy Tab én een model waar de actie op geldt.
- Tv geregistreerd op Samsung-website.
- Formulier uitgeprint en met streepjescode van doos, opgestuurd naar Samsung (dezelfde dag) ruim voor sluitingsdatum inzenden

Vandaag nagevraagd bij Samsung wanneer ik de tab kan verwachten, "sorry, ik kan uw gegevens niet vinden" op mijn vraag wat dat betekent de reactie: "dat u de Tablet niet ontvangt"
Ik heb aangegeven aan álle voorwaarden te hebben voldaan, is de reactie "dan is deze waarschijnlijk te laat binnen geweest of niet voldoende gefrankeerd"
Pardon? Envelop was zelf "overgefrankeerd" en je maakt mij niet wijs dat de post tegenwoordig de post te laat (2,5 week!) of zelfs niet bezorgd. Ik moest maar een email sturen naar de betreffende afdeling want deze zijn telefonisch niet bereikbaar. Dat heb ik gedaan dus dat is afwachten.

Ik ben des duivels, ik heb deze tv gekocht ondanks dat ik de tv ergens anders € 100,- goedkoper kon kopen toch gekozen voor de Tab-actie want die kun je immers nergens voor € 100,- kopen en kon ik daar mijn kids blij mee maken. Een ding is zeker, Samsung heeft een verkeerde getroffen want ik laat me niet 123 afwimpelen en zeker niet als ik meen dat me onrecht is aangedaan en ik iets niet ontvang waar ik wél recht op heb.

Samsung kan de schuld wel op de consument afschuiven maar ik vermoed dat zij zelf steken hebben laten vallen waar de formulieren binnenkomen waar de consumenten de dupe van zijn. Ik kan toch ook de factuur nog overleggen? Desnoods voorzien van een afbeelding van het serienummer aan de achterzijde van de TV.

Te goeder trouw formulier op de bus gedaan met streepjescode, had deze (achteraf) aangetekend moeten versturen. Nogmaals een streepjescode overleggen gaat natuurlijk ook niet meer, doos is met oud papier mee. Zou ik hier iets mee kunnen met rechtsbijstand oid? Bewijs maar eens dat je inderdaad aan álle voorwaarden hebt voldaan...

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: De Samsung tv promotie /actie

Ongelezen bericht door kokka »

Tja, als ze het echt niet ontvangen hebben kunnen ze er eigenlijk ook niets aan doen.
Ik heb mijn streepjescode en formulier voor de zekerheid wel aangetekend verstuurd, het gaat toch om een actie t.w.v bijna 300 euro. dan is het die paar euro voor het versturen wel waard.

sandeman11
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mar 2013 18:19

Re: De Samsung tv promotie /actie

Ongelezen bericht door sandeman11 »

kokka schreef:Tja, als ze het echt niet ontvangen hebben kunnen ze er eigenlijk ook niets aan doen.
Tuurlijk kunnen ze er wel iets aan doen, zit een groot verschil tussen niet kunnen óf niet willen. Ik kan de factuur nog steeds overleggen en desgewenst een foto van het serienummer doorgeven.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: De Samsung tv promotie /actie

Ongelezen bericht door kokka »

das waar.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: De Samsung tv promotie /actie

Ongelezen bericht door VioletPrue »

sandeman11 schreef:je maakt mij niet wijs dat de post tegenwoordig de post te laat (2,5 week!) of zelfs niet bezorgd.
Ach wat leuk, u gelooft nog in sprookjes.
Zoek op dit forum maar eens naar 'Post.nl' en kijk eens hoeveel klachten er zijn...
sandeman11 schreef:Een ding is zeker, Samsung heeft een verkeerde getroffen want ik laat me niet 123 afwimpelen en zeker niet als ik meen dat me onrecht is aangedaan en ik iets niet ontvang waar ik wél recht op heb.
Vooralsnog kunt u niet aantonen dat u het formulier met de gevraagde streepjescode op tijd naar Samsung heeft gestuurd, dus of u dan recht heeft op het tablet is nog maar heel erg de vraag.
sandeman11 schreef:Samsung kan de schuld wel op de consument afschuiven maar ik vermoed dat zij zelf steken hebben laten vallen waar de formulieren binnenkomen waar de consumenten de dupe van zijn.

Tussen zeker weten en vermoeden zit een wereld van verschil.
sandeman11 schreef:Ik kan toch ook de factuur nog overleggen? Desnoods voorzien van een afbeelding van het serienummer aan de achterzijde van de TV.
Dit hoeft Samsung niet te accepteren.
Als volgens de voorwaarden een ingevuld formulier en een originele streepjescode voor een bepaalde datum moet inleveren, hoeven zij niet akkoord te gaan met de factuur en een serienummer.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: De Samsung tv promotie /actie

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Heb je alles gedaan wat ze vragen? Zijn heel wat stappen....
Maar goed ik had alles binnen 10 dg in huis...tv extra 3 d brillen en een film,10 dg na inzending....

Net als koka aangetekend

johnny no tablet
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 feb 2014 13:53

Re: De Samsung tv promotie /actie

Ongelezen bericht door johnny no tablet »

hallo beste mensen van dit forum en samsung.

begin januari heb ik een samsung smart tv gekocht bij een winkel met deze actie.
ik heb alle info aangeleverd die daarvoor nodig was. (aankoopbon en streepjes code)
dit heb ik aangetekend verstuurd naar samsung.
ik heb geduldig gewacht op een reactie en mijn tablet.
maar pas na 3 weken kreeg ik een bericht op me mail met daarin een verzoek op meer info.
maar ik had de eerste keer al mijn kopie aankoopbon en streepjes code aangeleverd.
dit was om mistrieuze wijze niet genoeg info om mij de tablet te leveren.
1 week later kreeg ik weer bericht dat de info die ik had geleverd niet in orde zou zijn
nu willen ze weer een streepjes code en serie nummer van de doos (die ik gelukkig nog bewaard had)
ook dit heb ik weer gemailt.
nu kreeg ik weer een mail met daarin de vraag om de originele sticker pffff...
ik begin van dit getouwtrek al een beetje gek te worden.
het lijkt er namelijk op dat de medewerkers van samsung zelf het meeste baat hebben bij deze actie.
tenslotte wie bewaard zijn doos nou langer dan een maand?
als je niks weg wilt geven hou dan ook geen actie!!
tot heden ben ik erg teleurgesteld in samsung ik hoop dat er iemand is die mij een zinnig antwoord kan geven op mijn probleem want ik word erg moe van deze actie!!!!!!!

met vriendelijke groet johnny no tablet :(

Spuiter
Berichten: 87
Lid geworden op: 09 apr 2010 09:55

Re: De Samsung tv promotie /actie

Ongelezen bericht door Spuiter »

Lees eerst de voorwaarden eens door voor je gaat lopen zeuren.

Samsung streeft ernaar het Voordeel binnen 6-8 weken af te leveren of persoonlijk aan de Deelnemer te overhandigen. Het kan voorkomen dat deze levertijd wordt overschreden.

Dus kom over een tijdje nog eens terug.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: De Samsung tv promotie /actie

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

johnny no tablet schreef:hallo beste mensen van dit forum en samsung.

begin januari heb ik een samsung smart tv gekocht bij een winkel met deze actie.
ik heb alle info aangeleverd die daarvoor nodig was. (aankoopbon en streepjes code)
dit heb ik aangetekend verstuurd naar samsung.
ik heb geduldig gewacht op een reactie en mijn tablet.
maar pas na 3 weken kreeg ik een bericht op me mail met daarin een verzoek op meer info.
maar ik had de eerste keer al mijn kopie aankoopbon en streepjes code aangeleverd.
dit was om mistrieuze wijze niet genoeg info om mij de tablet te leveren.
1 week later kreeg ik weer bericht dat de info die ik had geleverd niet in orde zou zijn
nu willen ze weer een streepjes code en serie nummer van de doos (die ik gelukkig nog bewaard had)
ook dit heb ik weer gemailt.
nu kreeg ik weer een mail met daarin de vraag om de originele sticker pffff...
ik begin van dit getouwtrek al een beetje gek te worden.
het lijkt er namelijk op dat de medewerkers van samsung zelf het meeste baat hebben bij deze actie.
tenslotte wie bewaard zijn doos nou langer dan een maand?
als je niks weg wilt geven hou dan ook geen actie!!
tot heden ben ik erg teleurgesteld in samsung ik hoop dat er iemand is die mij een zinnig antwoord kan geven op mijn probleem want ik word erg moe van deze actie!!!!!!!

met vriendelijke groet johnny no tablet :(
Nou ik bewaar de dozen zeker een tijdje....
En de originele streepjescode moest mee,dus heb je dat gedaan?? Zo ja,waar zucht je dan om wie bewaar zijn dozen zolang?ik dus,zo nee,heb je het zelf fout gedaan..staat voorwaarden originelr streepjescode...

Mijn tv is nu 1.5 jr doos hele grote nog steeds schuur..je weetnooit
Mis alleen streepjescode,maar ja bij mij ging het dan ook allemaal vlot....10 dg.

Januarie we zitten net feb..geduld ....is er ook niet meer...
Waarom zou samsung er beter van worden,ken zoveel mensen die maken gebruikactie geen problemen...
Laatst gewijzigd door rozemarijntje op 06 feb 2014 15:15, 1 keer totaal gewijzigd.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: De Samsung tv promotie /actie

Ongelezen bericht door tenormin »

(die ik gelukkig nog bewaard had)
ook dit heb ik weer gemaild. Tenslotte wie bewaard zijn doos nou langer dan een maand?
als je niks weg wilt geven hou dan ook geen actie!!
tot heden ben ik erg teleurgesteld in samsung ik hoop dat er iemand is die mij een zinnig antwoord kan geven op mijn probleem want ik word erg moe van deze actie!!!!!!!

met vriendelijke groet johnny no tablet :(
Spullen in dozen, van elektrische tandenborstel tot Tv-toestellen altijd bewaren, zelfs nog na de garantie periode. Gewoon uitelkaar vouwen zodat het een platte toestand word en dat secuur opbergen. Je gooit toch ook je garantie-instructieboekjes niet weg? Tenminste, dat zou ik je niet aan raden.

harry3737
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 feb 2014 19:54

Re: De Samsung tv promotie /actie

Ongelezen bericht door harry3737 »

Heb dezelfde problemen met Samsung. Tablet gekocht en dan zgn. 50 euro retoer.
Alles opgestuurd en op tijd, maar nooit meer wat gehoord. Op brieven word niet gereageerd.
Schandalig gewoon, pure oplichting van Samsung.
Hetzelfde probleem gehad met Canon. Alles opgestuurd en nooit meer wat gehoord. Na vele telefoontjes en gedreigd met Radar etc. uiteindelijk toch nog geld gekregen.
De klant word gewoon belazerd met deze acties.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: De Samsung tv promotie /actie

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

harry3737 schreef:Heb dezelfde problemen met Samsung. Tablet gekocht en dan zgn. 50 euro retoer.
Alles opgestuurd en op tijd, maar nooit meer wat gehoord. Op brieven word niet gereageerd.
Schandalig gewoon, pure oplichting van Samsung.
Hetzelfde probleem gehad met Canon. Alles opgestuurd en nooit meer wat gehoord. Na vele telefoontjes en gedreigd met Radar etc. uiteindelijk toch nog geld gekregen.
De klant word gewoon belazerd met deze acties.
Yep...helemaal gelijk...het is wat..ik niet hoor....dus weet niet waar het hem inzit...meerdere hier ook terug gekregen...



Wacht ff we werken er allemaal :mrgreen: dat is het

hipdekip
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2014 08:26

Re: De Samsung tv promotie /actie

Ongelezen bericht door hipdekip »

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Al twee keer zelfs. Waar je wel op moet letten bij alle Samsung promotie acties dat je niet de originele streepjescode opstuurt (waar ze dus WEL om vragen) maar de sticker op de verpakking van je aankoop met daarop de modelcode en dergelijke.

Ik heb vorig jaar een heel getouwtrek gehad om de gratis sd kaart te krijgen die bij mijn telefoon zat.
Uiteraard was de brief niet aangekomen. Raar want ik heb nog nooit eerder gehad dat een brief niet aan is gekomen en nu dus 2 keer. Uiteindelijk de sd kaart gekregen, 8 telefoontjes en 3 mailtjes verder en drie maanden na de aanvraag....

Nu de formulieren opgezocht en ingevuld voor de tab. Alles precies zoals het hoort. Opgestuurd en na twee weken eens gebeld. Was niet aangekomen. Uitgelegd dat ik dit nog al bijzonder vond omdat het de vorige keer ook niet aangekomen was. Medewerker raadde mij aan om alles opnieuw te versturen maar dan via de mail en ipv de streepjescode een foto te mailen van de achterkant van de tv. Hier staat dezelfde info op als op de sticker op de verpakking. Dit gedaan en gevraagd om een leesbevestiging. Niet gekregen. Na enkele weken weer eens gebeld. Niks te vinden, geen brief EN geen mail. Boos geworden en na goed zoeken toch een brief en een mail gevonden, maar er ontbrak wat. Gevraagd waar dan iets ontbrak, de mail of de brief want één van twee moest sowieso compleet zijn (en ik weet zelfs 100% zeker dat beide compleet zijn). Bevestiging gekregen dat alles compleet was, de tab zou zsm worden opgestuurd. De volgende dag ook een bevestiging via de mail. Een week later een mail dat de tab NIET zou worden opgestuurd omdat er een gedeelte ontbrak (zucht). Weer gebeld maar ze konden me niks vertellen. Een andere telefoonnummer gekregen die alleen op kantooruren bereikbaar was. Het hele verhaal gedaan en volgens die vrouw klopte het toch wel en zou de tab alsnog worden opgestuurd.e begreep niet wat er fout was gegaan. Enkele weken gewacht en nu gister weer een mail met daarin de info dat ze de info binnen hadden en dat de aanvraag werd verwerkt. De derde keer al dat ik zo'n mail krijg maar blijkbaar moet de aanvraag nog steeds verwerkt worden en kunnen we nog wel even wachten op de tab. Een tab ter waarde van een bepaald bedrag, maar die inmiddels voor 100 euro minder al verkrijgbaar is omdat het zo lang duurt allemaal. Ik zal vandaag maar weer even bellen...

Kortom; Samsung hanteert een ontmoedigingsbeleid. Als je al bereid bent om in de originele doos te snijden van je nieuwe tv en alles bij elkaar te sprokkelen dan laten ze je in ieder geval heel lang wachten en de kans is dus groot dat er zogenaamd iets niet compleet/correct is verstuurd.
Het is veel werk en kost veel tijd. Mijn tip aan iedereen is om het in ieder geval aangetekend te versturen en veel geduld te hebben. Het is jammer dat een bedrijf dat zo groot is en zo veel goede dingen maakt de mensen op zo'n manier moet behandelen.

Spuiter
Berichten: 87
Lid geworden op: 09 apr 2010 09:55

Re: De Samsung tv promotie /actie

Ongelezen bericht door Spuiter »

Gisteren al de tablet ontvangen :D
Op 27 januari alles opgestuurd en 27 februari kwamen ze de Tab. afleveren, en de 250 euro cashback is onderweg hebben ze door gemaild.
Leuk zo'n actie!

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: De Samsung tv promotie /actie

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Spuiter schreef:Gisteren al de tablet ontvangen :D
Op 27 januari alles opgestuurd en 27 februari kwamen ze de Tab. afleveren, en de 250 euro cashback is onderweg hebben ze door gemaild.
Leuk zo'n actie!

Nou kijk ,het gaat dus nietbij iedereen mis..mooi zo :D



@ hip de kip,ja originele streepjes code,maar bijna iedereen is wel zo slim kopie te maken alvorens op te sturen...

Spuiter
Berichten: 87
Lid geworden op: 09 apr 2010 09:55

Re: De Samsung tv promotie /actie

Ongelezen bericht door Spuiter »

Zo het geld staat inmiddels al weer een paar dagen op mijn rekening :-)

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: De Samsung tv promotie /actie

Ongelezen bericht door bprosman »

je al bereid bent om in de originele doos te snijden van je nieuwe tv
Wil je die als souvenir bewaren dan ? :?

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: De Samsung tv promotie /actie

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Nou brosman

Ik heb een man die doet pas na drie jr afstand van zijn dozen, :evil: dus halve zolders staat vol,ook vd grote tv nog,hij is fijn,.
Maar heb er wel code uitgesneden dat boeit hem niet,gaat erom mocht er wat zijn kan tv in doos terug :wink:

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: De Samsung tv promotie /actie

Ongelezen bericht door tenormin »

bprosman schreef:
je al bereid bent om in de originele doos te snijden van je nieuwe tv
Wil je die als souvenir bewaren dan ? :?
Bram, op een doos moet je zuinig zijn :wink:

Gesloten