LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wanneer zijn er weer hamsterweken?

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
bloemmeke
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 mei 2013 11:33

Wanneer zijn er weer hamsterweken?

Ongelezen bericht door bloemmeke »

Vorig jaar was er in mei ook een aantal hamsterweken. Dit jaar niet. Wat denken ze bij de appie, het gaat economisch weer beter, en de mensen hebben het vakantiegeld binnen, we slaan die hamsterweken maar een keer over... ?????

HALLO, dat vakantiegeld is niet eens toereikend voor de achterstallige rekeningen!!!! En hoezo het gaat beter, moet nog iedere week naar de voedselbank rijden voor mijn pakketje gratis eten.

Naar appie gaan is er normalitair niet bij, alleen bij de 1+1 gratis weken hebben ons soort mensen ook een kans en kunnen we ons ook een keer een beetje luxe permitteren. Dat eeuwige beknibbelen is echt niet leuk meer. AH Excellent is voor ons echt niet betaalbaar....

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Wanneer zijn er weer hamsterweken?

Ongelezen bericht door witte angora »

Ehh.. bloemmeke, die hamsterweken zijn altijd twee keer per jaar: januari, als de kerstdagen achter de rug zijn en niemand nog geld heeft, of beter gezegd, iedereen even met geld rustig aan moet doen; en in augustus, als iedereen van vakantie terug is, om dezelfde reden.

De hamsterweken zijn er niet voor jouw plezier, die zijn bedoeld om de klanten naar de winkel te trekken.

Josephien12
Berichten: 715
Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39

Re: Wanneer zijn er weer hamsterweken?

Ongelezen bericht door Josephien12 »

De afgelopen jaren zijn er begin juni ook nog hamsterweken geweest. Misschien komen ze nog.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Wanneer zijn er weer hamsterweken?

Ongelezen bericht door witte angora »

Ze komen niet in mei of juni, ook niet in juli, maar pas als de eerste vakantiegangers terug komen. En dan is het een week of drie, hooguit vier (was een aantal jaren geleden wat langer), en eigenlijk kun je op je vingers van tevoren al uit tellen welke producten er dan mee doen. Dat is iedere keer hetzelfde namelijk. Ik weet dus precies hoeveel ik moet halen om het tot de volgende ronde uit te houden.

(Bij de appie beginnen ze trouwens al te lachen als ze me aan zien komen, ze kennen me intussen wel).

bloemmeke
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 mei 2013 11:33

Re: Wanneer zijn er weer hamsterweken?

Ongelezen bericht door bloemmeke »

Een goede tip, alleen waren er de afgelopen drie jaar ook hamsterweken in het voorjaar. Volgens mij toch eerder als juni, net voordat het vakantiegeld kwam (hadden de meeste mensen toch een zwart gat in de beurs)
Laatst gewijzigd door Radar op 03 jun 2015 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd, off-topic bijdrage verwijderd

Josephien12
Berichten: 715
Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39

Re: Wanneer zijn er weer hamsterweken?

Ongelezen bericht door Josephien12 »

witte angora schreef:Ze komen niet in mei of juni, ook niet in juli
Heb het "even" opgezocht, maar in ieder geval was dat vorig jaar ook begin juni.

http://folderaanbieding.nu/hup-holland-hamsters/

mh73

Re: Wanneer zijn er weer hamsterweken?

Ongelezen bericht door mh73 »

Josephien12 schreef:
witte angora schreef:Ze komen niet in mei of juni, ook niet in juli
Heb het "even" opgezocht, maar in ieder geval was dat vorig jaar ook begin juni.

http://folderaanbieding.nu/hup-holland-hamsters/
Zou dat niet met het voetballen te maken hebben gehad? En dit jaar is er geen toernooi.

En begrijp ik dat TS vindt dat AH met de regelmaat van de acties rekening moet houden met mensen met een kleine beurs? Wat een kolder.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Wanneer zijn er weer hamsterweken?

Ongelezen bericht door witte angora »

Dat van vorig jaar had inderdaad met voetballen te maken. Toen kon je oranje hup hup hamsters verzamelen, maar 1+1 was het zeker niet.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Wanneer zijn er weer hamsterweken?

Ongelezen bericht door kweenie »

Josephien12 schreef:
witte angora schreef:Ze komen niet in mei of juni, ook niet in juli
Heb het "even" opgezocht, maar in ieder geval was dat vorig jaar ook begin juni.

http://folderaanbieding.nu/hup-holland-hamsters/
Dat heeft niets met hamsterweken te maken. Dat is alleen een actie dat je bij een x-bedrag of bij sommige speciale producten een prul krijgt. Zal er volgend jaar mei/juni en iedere twee jaar daarna wel weer zijn...

Er zijn trouwens het hele jaar door acties met 1+1 gratis en andere acties die vergelijkbaar zijn met de hamsteracties.

Josephien12
Berichten: 715
Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39

Re: Wanneer zijn er weer hamsterweken?

Ongelezen bericht door Josephien12 »

kweenie schreef:
Josephien12 schreef:
witte angora schreef:Ze komen niet in mei of juni, ook niet in juli
Heb het "even" opgezocht, maar in ieder geval was dat vorig jaar ook begin juni.

http://folderaanbieding.nu/hup-holland-hamsters/
Dat heeft niets met hamsterweken te maken. Dat is alleen een actie dat je bij een x-bedrag of bij sommige speciale producten een prul krijgt. Zal er volgend jaar mei/juni en iedere twee jaar daarna wel weer zijn...

Er zijn trouwens het hele jaar door acties met 1+1 gratis en andere acties die vergelijkbaar zijn met de hamsteracties.
Geen hamsterpoppetjes zonder de bijbehorende hamsterweken. Kijk de betreffende folders juni 2014 er maar op na.
Voor de liefhebbers, Emte is in het gat gesprongen en begint vanaf maandag met 50/50 weken. Dat is hun versie van hamsterweken

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Wanneer zijn er weer hamsterweken?

Ongelezen bericht door sjohie »

bloemmeke schreef:Vorig jaar was er in mei ook een aantal hamsterweken. Dit jaar niet. Wat denken ze bij de appie, het gaat economisch weer beter, en de mensen hebben het vakantiegeld binnen, we slaan die hamsterweken maar een keer over... ?????

HALLO, dat vakantiegeld is niet eens toereikend voor de achterstallige rekeningen!!!! En hoezo het gaat beter, moet nog iedere week naar de voedselbank rijden voor mijn pakketje gratis eten.

Naar appie gaan is er normalitair niet bij, alleen bij de 1+1 gratis weken hebben ons soort mensen ook een kans en kunnen we ons ook een keer een beetje luxe permitteren. Dat eeuwige beknibbelen is echt niet leuk meer. AH Excellent is voor ons echt niet betaalbaar....
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij doen die producten meestal niet groots mee met de hamsterweken, dat zijn toch vaak A merken. Ik winkel dagelijks bij AH, en kan me niet herinneren dat die ooit mee hebben gedaan met de hamsterweken. En wij kopen regelmatig een aantal van die producten. (oa pindakaas en koffiebonen)

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Wanneer zijn er weer hamsterweken?

Ongelezen bericht door witte angora »

Dat klopt wel, Sjohie, Ah Excellent (ach, het is maar een naam) doet niet mee met die aanbiedingen. Dat ook nog.

Die hamsterweken lijken allemaal leuk en aardig, en je kunt er heus wel voordeeltjes aan wegslepen, maar als je normaal de c-merken koopt, en nu 1+1 hamsterweken, ben je heus niet de helft goedkoper uit dan anders. Integendeel. De Hak Appelmoes 1+1 is per pot ook dan nog duurder dan de C-merk appelmoes van de Aldi. Je hebt betere kwaliteit voor een (meestal) wat lagere prijs, meer is het niet. En als je dan ook nog eens dingen gaat kopen die je anders niet zou halen, alleen maar omdat het in de aanbieding is, wat is dan het voordeel nog...

Niettemin haal ik altijd voldoende in huis om het tot de volgende hamsterronde te redden, want het scheelt hoe dan ook een eind, als je er juist mee om weet te gaan.

Josephien12
Berichten: 715
Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39

Re: Wanneer zijn er weer hamsterweken?

Ongelezen bericht door Josephien12 »

Zojuist de folder binnengekregen van de appie. De hamsterweken zijn er weer.... :)

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Wanneer zijn er weer hamsterweken?

Ongelezen bericht door witte angora »

Inderdaad, dit jaar een beetje vroeg. Kennelijk hebben de thuis-blijvers geen geld (anders zouden ze wel met vakantie gaan) en wil Appie, die toch niet de goedkoopste is, deze groep over de drempel halen.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Wanneer zijn er weer hamsterweken?

Ongelezen bericht door witte angora »

vogels schreef:
Josephien12 schreef:Zojuist de folder binnengekregen van de appie. De hamsterweken zijn er weer.... :)
Hè hè, kan ik eindelijk AH Excellent gaan kopen. :mrgreen:
Excellent idee, maar deze week zit het niet in de bonus (tenzij ik iets mis). :lol:

Josephien12
Berichten: 715
Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39

Re: Wanneer zijn er weer hamsterweken?

Ongelezen bericht door Josephien12 »

witte angora schreef:Inderdaad, dit jaar een beetje vroeg. Kennelijk hebben de thuis-blijvers geen geld (anders zouden ze wel met vakantie gaan) en wil Appie, die toch niet de goedkoopste is, deze groep over de drempel halen.
Je mag ook gewoon toegeven dat je ongelijk had. De hamsterweken worden dus wel degelijk drie keer per jaar gehouden. Naast januari en september sinds een paar jaar ook in mei/juni.

Nee, geen excellent in de bonus. Maar dat is aan mij toch niet besteed. voor 5% hogere kwaliteit een prijs die 50% hoger is. Ik laat me niet beetnemen.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Wanneer zijn er weer hamsterweken?

Ongelezen bericht door witte angora »

Gut gut, morgen, ingangsdatum van deze ronde, is het 29 juni. Je hebt gelijk hoor, Josie, dat het in mei/juni is. Helemaal gelijk. En per 1 juli, dus aanstaande woensdag, houdt deze ronde zeker weer op?

Josephien12
Berichten: 715
Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39

Re: Wanneer zijn er weer hamsterweken?

Ongelezen bericht door Josephien12 »

witte angora schreef:Gut gut, morgen, ingangsdatum van deze ronde, is het 29 juni. Je hebt gelijk hoor, Josie, dat het in mei/juni is. Helemaal gelijk. En per 1 juli, dus aanstaande woensdag, houdt deze ronde zeker weer op?
Het gaat erom dat het dus drie keer per jaar is. Moeilijk he. Gut gut :lol:

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Wanneer zijn er weer hamsterweken?

Ongelezen bericht door witte angora »

vogels schreef: Goed dat ik je reactie nog even lees: had net een verhuiswagen willen huren voor die Excellent :lol:
Valt dat even tegen... :lol:

Heb net het ding even goed doorgespit, maar het stelt weinig voor. Sowieso is het deze keer maar één week (anders is het minimaal 3 weken), maar de Glorix: daar heb ik nog nooit meer dan een euro voor betaald. Dus daar gaat de winst niet in zitten. Sinaasappelsap haal ik normaal bij de Aldi, 99 cent per liter, nu wordt het 2 liter appelsientje voor 1,25. Winst is dus 73 cent, als ik er in trap.

WC papier doe ik altijd van hun eigen merk: 4 dikke rollen voor 1,65. Dus 32 rollen Edet voor 9,29, dat levert een bedragje op van 1,90 wat ik uitspaar. Maar waar laat ik 32 rollen...

De Quiche is lekker, maar die heb ik verder nooit, dus dat kost me alleen maar extra geld, want voor dit geld haal ik ze nog wel.

Aardappelen haal ik bij de boer, 5 kilo voor 2,60, dus 2x3 kilo voor 3,69 is me te duur. Appelmoes: ik zal wel een paar potjes halen, maar 45 cent voor een pot van 360 gram, dat kan goedkoper.

Ach, de Wasa knackebrod is nog wel aardig, geloof ik. Maar ik zal er geen vrachtwagen voor huren. :lol:

bloemmeke
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 mei 2013 11:33

Re: Wanneer zijn er weer hamsterweken?

Ongelezen bericht door bloemmeke »

witte angora schreef:Ehh.. bloemmeke, die hamsterweken zijn altijd twee keer per jaar: januari, als de kerstdagen achter de rug zijn en niemand nog geld heeft, of beter gezegd, iedereen even met geld rustig aan moet doen; en in augustus, als iedereen van vakantie terug is, om dezelfde reden.

De hamsterweken zijn er niet voor jouw plezier, die zijn bedoeld om de klanten naar de winkel te trekken.
nou, zie je nou wel, voor de zomer toch hamsterweken. Hebben ze toch naar dit forum gekeken die jongens van de marketing van ah. Alleen echt schokkende aanbiedingen zijn het niet. Twee kleine zakken piepers en nog betaal je bijna 4 euro...pffff

Gesloten