LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen geld terug bij cashbackactie Tomtom-sporthorloge

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
LorenzG
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jun 2017 11:58

Geen geld terug bij cashbackactie Tomtom-sporthorloge

Ongelezen bericht door LorenzG »

Ik kocht eind april een Tomtom Sporthorloge. Tomtom had op dat moment een cashback-actie lopen waarmee je, afhankelijk van het type horloge een cashback van Tomtom zou ontvangen van € 30 - € 70
Sinds die tijd (inmiddels dus 2 maanden) ben ik echter al bezig om het bedrag van € 70 via Tomtom terug te ontvangen. Eerst werkten technische problemen tegen: op een of andere manier was het online actieformulier niet in te vullen. Nadat dat eindelijk wel gelukt is, is de afwikkeling totaal vastgelopen. Ondanks een reeks contacten met de consumentenservice van Tomtom, krijgt men het niet voor elkaar de actie netjes af te wikkelen.
Tomtom heeft deze actie blijkbaar uitbesteed aan een extern bedrijf.
Ik begrijp dat er inmiddels vele kopers zich gemeld hebben bij Tomtom met dit zelfde probleem, en het aantal groeit nog dagelijk.
Zijn er meer gevallen bekend op dit forum?
Laatst gewijzigd door Radar op 30 jun 2017 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Geen geld terug bij cashbackactie Tomtom-sporthorloge

Ongelezen bericht door Dieke83 »

Aan welk extern bedrijf is het uitbesteed? en kan je met hun direct contact opnemen?

LorenzG
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jun 2017 11:58

Re: Geen geld terug bij cashbackactie Tomtom-sporthorloge

Ongelezen bericht door LorenzG »

Nee, extern bedrijf is mij niet bekend. Krijg wel iedere keer van Tomtom te horen dat ze druk met dit bedrijf in overleg zijn...

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Geen geld terug bij cashbackactie Tomtom-sporthorloge

Ongelezen bericht door Costnix »

Dan zult u nog even geduld moeten oefenen.

Gesloten