LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Factuur na 'gratis' besteling Forskolin Forte

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
mink01
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 sep 2017 17:45

Factuur na 'gratis' besteling Forskolin Forte

Ongelezen bericht door mink01 »

Goededag

Ik heb een product van forskolin besteld wat gratis was in de advertentie, nu nadat ik van vakantie terugkwam lag er een rekening van 100,00 euro op de mat.ik het product gelijk terug gestuurd aangetekend en wel.had niks verbruikt.na een email te krijgen kon ik het product na 5 euro terugkrijgen.
IK bellen maar zijden Deze factuur al gemaakt is en niet terug kan draaien .ik een email verstuurd naar het bedrijf zelf ,en krijg een email terug Hoe en wat de spelregels zijn? Nu moet IK alsnog betalen voor een product wat ik niet gebruik en in bezit heb.wie o wie kan mij helpen om hier vanaf te komen.

M.v.g.d.mink
Laatst gewijzigd door Radar op 14 sep 2017 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking onderwerp

rvjapio
Berichten: 1002
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Factuur na 'gratis' besteling Forskolin Forte

Ongelezen bericht door rvjapio »


alfatrion
Berichten: 21914
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Factuur na 'gratis' besteling Forskolin Forte

Ongelezen bericht door alfatrion »

Als niet duidelijk is aangegeven in het aanbod / advertentie dat er na de eerste zending meer zendingen zouden komen en wat je daar voor moest betalen , dan is dat onrechtmatig en hoef je de rekening niet te betalen.

Willemzelf
Berichten: 196
Lid geworden op: 10 okt 2012 16:10

Re: Factuur na 'gratis' besteling Forskolin Forte

Ongelezen bericht door Willemzelf »

U hebt dit aan uzelf te danken.
Als u het product binnen 10 dagen had teruggestuurd (ook als u het gedeeltelijk had gebruikt) dan had u niets hoeven te betalen.
Maar u ging eerst op vacantie, en bovendien had u de voorwaarden niet gelezen.
Anders was dit niet gebeurd.
Dat wordt dus gewoon betalen.
Overigens : hun site barst van de taalfouten.

Verwijderd

Re: Factuur na 'gratis' besteling Forskolin Forte

Ongelezen bericht door Verwijderd »

Willemzelf schreef: Dat wordt dus gewoon betalen.
Nee hoor, jurisprudentie te over dat je er niet aan vast zit zolang je geen papieren contract hebt gekregen dat ondertekend moet worden.

TS heeft het product terug gestuurd en daarmee is het klaar. Laat ze maar lekker facturen en aanmaningen sturen. Er is geen contract getekend dus ze hebben geen poot om op te staan.

Deze is nog van 6 weken geleden:

https://uitspraken.rechtspraak.nl/inzie ... :2017:7884

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Factuur na 'gratis' besteling Forskolin Forte

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

gewoon een keer een mail sturen met de vraag of zij het getekende kontrakt willen sturen, kunnen ze dit niet dat u niet meer reageert op mails en/of schriftelijke verzoeken hunnerzijds...

laat ze maar dreigen met deurwaaarders enz, voor de rechter brengen doen zij het niet omdat ze weten dit te verliezen...

Gesloten