LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rijopleiding gewonnen??

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
lisv
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 sep 2006 13:01

rijopleiding gewonnen??

Ongelezen bericht door lisv »

Laatst hoorde ik een actie op de radio waarbij je je rijopleiding kon winnen. ik smsen natuurlijk
Afgelopen week kreeg ik te horen van fresh fm dat ik een rijopleiding had gewonnen bij Van Sprang en tempo.(dat was aangekondigd als win je rijbewijs)
Ik werd net gebeld door Van Sprang, wat bleek? 12 uur in een rij simulator, theoriecursus en 4 praktijklessen.
Zo ga ik toch nooit een rijbewijs halen? De mevrouw van Van Sprang zei ook dat ik zeker 30 praktijk lessen nodig heb. Dat kost me dan nog 1000 euro!
Ik voel me blij gemaakt met een dode mus. Wat kan ik hier nou verder aan doen?

MAXIEM

Re: rijopleiding gewonnen??

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag lisv,

Niks!!!

Maxiem.

supermaster
Berichten: 64
Lid geworden op: 07 sep 2006 13:13

Re: rijopleiding gewonnen??

Ongelezen bericht door supermaster »

ze leveren wat ze aanbieden een rijopleiding.

netjes NEE

Volgens de regels JA

Jij gaat er vanuit rijopleiding totaal incl examen.
Natuurlijk gaan hun uit van het goedkoopste pakket.

Ze vermelden niet tot zolang je geslaagd bent.

lisv
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 sep 2006 13:01

Re: rijopleiding gewonnen??

Ongelezen bericht door lisv »

ach, weet ik ook wel.
maar het blijft matig

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: rijopleiding gewonnen??

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

het is niet matig, het is gewoon waar je recht op hebt. Waarschijnlijk hebben ze nergens vermeld dat je een volledige rijopleiding zou krijgen.

DennisThePennis
Berichten: 462
Lid geworden op: 12 sep 2006 01:16

Re: rijopleiding gewonnen??

Ongelezen bericht door DennisThePennis »

Wat kan ik hier nou verder aan doen?
Idd. niks. Maar je kunt wel gewoon die gratis lessen nemen en als het je bij die rijschool niet bevalt, gewoon verder gaan bij een andere rijschool (of gewoon stoppen). Ze kunnen je toch niet verplichten tot vervolglessen?

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: rijopleiding gewonnen??

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Wanneer je besluit eraan mee te doen: zorg eerst dat je alles goed doorneemt, voor je ervoor tekent.

Tegenwoordig betekent een prijs winnen kennelijk: een korting op een pakket of dienst, waarbij je de rest moet bijbetalen.

Inderdaad: het advies is al gegeven: teken niets, voordat er zwart op wit duidelijk is wat je precies krijgt.

DennisThePennis
Berichten: 462
Lid geworden op: 12 sep 2006 01:16

Re: rijopleiding gewonnen??

Ongelezen bericht door DennisThePennis »

Sowieso nooit een pakket nemen. Is niet of nauwelijks goedkoper dan losse lessen, maar je zit er wel aan vast als je ervoor tekent.

lisv
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 sep 2006 13:01

Re: rijopleiding gewonnen??

Ongelezen bericht door lisv »

Ok, ik zal goed opletten wat ik eventueel ga tekenen. Maar over lessen bijbetalen, daar moet ik nog even over nadenken idd! een andere rijschool is misschien een beter idee.

foreverfan
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 jun 2005 18:05

Re: rijopleiding gewonnen??

Ongelezen bericht door foreverfan »

Gewoon die gratis lessen zou ik daar wel nemen, en dan omdat ik me genept zou voelen zeker ergens anders verder gaan lessen of je moet een heel erg aardige instructeur hebben die je heel goed les geeft

Gesloten