LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] belastingfolder van seat en sofas

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
tienepien
Berichten: 880
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: belastingfolder van seat en sofas

Ongelezen bericht door tienepien »

ik heb in mijn folderrondbrengtijd zoveel vreemfde reclames van S&S gezien, dat ik daar nooit heen zal gaan :)

"opheffingsuitverkoop" (om de twee weken)
" vanwege inkoopfout" (alle qandere weken)

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: belastingfolder van seat en sofas

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ministerie van Financiën

Tav Team Juridische Zaken
Postbus 20201
2500 EE Den Haag


Mensen, de Belastingdienst is zeker van zins Seats & Sofas aan te pakken. Maar daarbij hebben ze onze hulp nodig.

Een brief aan bovenstaand adres sturen kost maar 44 cent
(nou ja..... :!: ). Maar wanneer veel mensen dat doen, is de kans des te groter dat Seats & Sofas met de billen bloot gaat (en op de blaren mag gaan zitten....).

Ik heb onder meer het argument gebruikt, dat de firma zelf met niet mis te verstane woorden aangeeft dat niemand iets van hun site mag gebruiken zonder toestemming, maar ze nemen wel schaamteloos beelmateriaal over van de Belastingdienst. Dat dat eigenlijk ludiek bedoeld was, dat snapt iedereen wel, maar ze hebben zich hier toch echt op verkeken.

Aan mij zal deze meubelverkoper geen klant verliezen, ik heb er namelijk nog nooit iets gekocht..................

Shine
Berichten: 2479
Lid geworden op: 17 jan 2007 11:02

Re: belastingfolder van seat en sofas

Ongelezen bericht door Shine »

Ik schenk er al geen aandacht meer aan zodra een poststuk gericht is "aan de bewoners van dit pand"..........
Hm, aangezien de gemeente ook nogal eens hùn post op deze wijze aan de bewoner presenteert loop je daardoor de gemeentelijke info ook mis.

jiping

Re: belastingfolder van seat en sofas

Ongelezen bericht door jiping »

Mischien kunnen ze de volgende folder als een envelop met een zwart randje drukken als toespeling op een mogelijke erfenis die in de meubelwinkel besteed kan worden.....

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: belastingfolder van seat en sofas

Ongelezen bericht door Martin1976 »

'k herkende het poststuk snel als reclame, de belasting adressert z'n post niet met: aan de bewoners van dit pand.

Het komt op mij over of Seats and Sofas van gekkigheid niet meer weten wat ze voor acties moeten verzinnen, gratis fietsen, pannensets of hogedrukreinigers bij aankoop van een bankstel, ik zie het verband niet. Kost ook alleen maar geld, zal vast ten koste gaan van de kwaliteit. Mij zien ze in elk geval niet in die winkels...

(p.s. DennisDePennis: wel leuk idee om die verkopers is te frusteren op een tweede paasdag door je als argeloze klant voor te doen! :D )

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: belastingfolder van seat en sofas

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Het is alleen zo dat de meeste meubelzaken wel weten dat op die feestdagen geen knopen worden doorgehakt (lees: grote aankopen worden gedaan).

Als er dan al aankopen worden gedaan, zijn het meestal frutsels, die makkelijk in de auto mee kunnen. Showmodellen van tafels, stoelen, bankstellen of kasten zullen zelden meegenomen worden, om praktische redenen.

Prikker
Berichten: 142
Lid geworden op: 14 jul 2005 17:19

Re: belastingfolder van seat en sofas

Ongelezen bericht door Prikker »

Mogen we straks dan ook een rouwbrief van S&S ontvangen waaruit we het blijde nieuws mogen vernemen dat we nog niet dood zijn en dus maar 'ns meubeltjes bij ze moeten komen kijken ?

Ik zie 't S&S rustig doen hoor... alles om de aandacht te krijgen, echte reclameho3ren.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: belastingfolder van seat en sofas

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Dat zei Jiping dus ook al........... :D

foonhous
Berichten: 72
Lid geworden op: 27 mar 2007 20:21

Re: belastingfolder van seat en sofas

Ongelezen bericht door foonhous »

Hier nog een , bieden een airco aan, maar is gewoon een luxe lucht verplaatser met een foutje hier en daar.

De verkopers bij S&S werken voor een honger loon en moeten het hebben van hun verkopen a ??% commisie.

Het is zeer opmerkelijk dat een bankstel ineens 300 euro kan zakken op het momend dat je met een verkoper spreekt, daarom zijn het net gieren en vliegen elkaar nog niet niet in de haren.

Koop er idd maar niks, de getoonde bankstellen zijn show modellen de echte zijn van mindere kwaliteit, daarom zeggen ze "de getoonde modellen" met die stof zijn duurder, maar de prijs vanaf is van die rommel waarje als je er een scheet op laat je gelijk op de grond zit

DennisThePennis
Berichten: 462
Lid geworden op: 12 sep 2006 01:16

Re: belastingfolder van seat en sofas

Ongelezen bericht door DennisThePennis »

De verkopers bij S&S werken voor een honger loon en moeten het hebben van hun verkopen a ??% commisie.
Typisch Amerikaans verkoopsysteem natuurlijk. Maar daar hebben we dus een Nederlands antwoord op: "Kijken, kijken, niet kopen!!!" 8)

Als iedereen zich nou daaraan hield, was er gauw genoeg geen Seats & Sofas meer in NL. :D
maar de prijs vanaf is van die rommel waarje als je er een scheet op laat je gelijk op de grond zit
Goeie tip: Ik zal voortaan altijd informeren op Tweede Paas-/Pinksterdag of dat zitmeubel wel scheetbestendig is. En ff uittesten in die volle zaak natuurlijk.

Tante Tan
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 mei 2007 13:04

Re: belastingfolder van seat en sofas

Ongelezen bericht door Tante Tan »

Wel eens geïnformeerd bij S $ S of zijn neefje Poppeliers, wanneer de eerstvolgende koopZONDAG is????
Hahaha, weet je precies in welke hoek je de big boss kunt vinden.

Gesloten