LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] scheerenfoppen geen laagste prijsgarantie

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: scheerenfoppen geen laagste prijsgarantie

Ongelezen bericht door tinne »

Jiping, mijn commentaar was tegen Puerto38, Niet tegen jou

Natuurlijk is het niet leuk als je 75 euri meer betaald op iets, maar ik heb daar dingen voor gekregen die een ander niet krijgt.

Als in: huis gekocht in 1997, gebouwd in 1990, inclusief keuken, met apparatuur, vorig jaar, 2006 dus, combi magnetron begaf het, ik koop in de zaak waar ik de monteur van heb gekregen al jaren mijn spullen, koekenpannen, stofzuigers, wasmachine, droger, etc. name it.

monteur nam defecte combi magnetron mee, condensator zei hij, kan ff duren ivm leeftijd van t ding.. bouwt hem 3 weken later weer in, zegt tegen mijn man, tja, onderdelen zijn voor dit ding niet meer te krijgen, manlief: dus heb je zelf wat gehobbied? ja zegt ie, en DAT is nou net het verschil, kostte 75 euri, kortom, die 75 euri meer betaald levert je een stuk meer op als dat kortzichtige gedoe van: DA"S GOEDKOPER.

maar wat ieder wil hoor.

tinne

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: scheerenfoppen geen laagste prijsgarantie

Ongelezen bericht door D1RK »

En omdat dit soort winkels steeds minder worden probeer ik het met lage prijzen te doen, ook als je een keer verder verhuist weet je niet zomaar dit soort goede adressen, of ze gaan met pensioen!

Dus die goede eerlijke handelaar uit mijn jeugd liet mij ook zomaar met een apparaat met nog garantie toen zitten.....
Hij ging 3 weken na aankoop met pensioen en de opvolger deet niets, zelfs de naam ging eraf, en zoek het maar uit, deze opvolger wist alles beter, en ging na 7 maanden....dicht!

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: scheerenfoppen geen laagste prijsgarantie

Ongelezen bericht door tinne »

Geplaatst op 08 Jul 2007 18:11 door D1RK


--------------------------------------------------------------------------------

En omdat dit soort winkels steeds minder worden probeer ik het met lage prijzen te doen, ook als je een keer verder verhuist weet je niet zomaar dit soort goede adressen, of ze gaan met pensioen!

Dus die goede eerlijke handelaar uit mijn jeugd liet mij ook zomaar met een apparaat met nog garantie toen zitten.....
Hij ging 3 weken na aankoop met pensioen en de opvolger deet niets, zelfs de naam ging eraf, en zoek het maar uit, deze opvolger wist alles beter, en ging na 7 maanden....dicht!


D1rk, ga in een dorp wonen

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: scheerenfoppen geen laagste prijsgarantie

Ongelezen bericht door D1RK »

Beste Tinne,

Den Haag is ons grootste Dorp en Bronchorst de kleinste stad van Nederland....

Den Haag heeft nooit stadsrechten gehad, en Bronchorst, bij Zutphen, is vrijwel niets, maar wel leuk eens kijken!

Ik vind Nederland een groot dorp, maar ook daar sluiten ze alles en gaan naar regionale steden!

Ook in grotere steden zitten vertrouwde vakmensen, dus niet alleen kleinere dorpen!

Succes in je speurtocht naar grote dorpen en te kleine steden....!

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: scheerenfoppen geen laagste prijsgarantie

Ongelezen bericht door tinne »

D1rk, ga fijn in Siberie wonen

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: scheerenfoppen geen laagste prijsgarantie

Ongelezen bericht door Nita »

mag toch wel he .............lig af en toe in een deuk. :lol: :lol: :lol:

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: scheerenfoppen geen laagste prijsgarantie

Ongelezen bericht door D1RK »

Beste Tinne...

Siberië is met puntjes erop!

En daar is nu ook alles online te koop!
Vaak goedkoper dan hier, en je hebt minder nodig, want het is daar nog betaalbaarder en geen lastige regels!

Als ik naar de puntjes erop wil....

Type eerst eens Siberi
en daarna ; "
en dan pas die laatste E

Ook geschikt voor een Citroën uit België die naar Siberië gaat met André.
Laatst gewijzigd door D1RK op 08 jul 2007 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: scheerenfoppen geen laagste prijsgarantie

Ongelezen bericht door tinne »

helemaal goed D1rk, Siberie is met puntjes. ga er vooral naar toe

jiping

Re: scheerenfoppen geen laagste prijsgarantie

Ongelezen bericht door jiping »

Vooral voor Knäckebröd onmisbaar. :)

puerto38
Berichten: 79
Lid geworden op: 01 jun 2006 14:50

Re: scheerenfoppen geen laagste prijsgarantie

Ongelezen bericht door puerto38 »

Tinne, je zegt "goedkoop is duurkoop".

Nou dat is dus de grootste onzin.
We praten hier steeds over dezelfde apparaten en als je die dan goedkoper kan krijgen is dat mooi meegenomen.

Ga eens bij jezelf na de laatste 5 apparaten die je ooit hebt gekocht, aan welke heb je een reparatie gehad voor verstrijken van de levensduur, zullen er toch niet zoveel zijn........

En ja inderdaad hij mag dan ook wel eens iets extra's doen waar je alles koopt en misschien, ik zeg misschien voor te veel geld.

jerome1
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jul 2007 21:41

Re: scheerenfoppen geen laagste prijsgarantie

Ongelezen bericht door jerome1 »

beste mensen,
even mijn commentaar waar ik de laagste prijsgarantie van S&F vandaan heb gehaald: internet. Op hun site geven zij dit aan.
Tevens had ik een uitdraai gemaakt van de advertentie van BCC en deze de verkoper van S&F overhandigd. Mocht niet baten.

Uiteindelijk toch een camera gekocht. Als volgt:
Ik wilde graag de camera in mijn woonplaats kopen, aangezien ik bij een defect eraan er eenvoudig en snel weer mee naar de winkel wil kunnen.
Ik heb vervolgens contact gehad met de Block en de prijs van 265 overlegd die BCC hanteerd voor de camera. De prijs van de camera bij de Block bedroeg 299. Ook de Block heeft een laagste prijsgarantie. Medewerker van de Block gebeld met BCC. Vervolgens mij gebeld en vertelde mij dat de camera bij BCC 309 kost. Ik BCC gebeld en kreeg een prijs van 299 te horen. Ik BCC erop gewezen dat op hun internetsite de camera voor 265 staat. Hierop werd mij verteld dat wanneer ik in de winkel zou komen, ik de camera voor 265 zou krijgen. Dit vond ik wel merkwaardig. Indien je dit dus niet had geweten, had je dus 299 moeten betalen. Maar goed; ik de Block weer gebeld en het verhaal verteld; Uiteindelijk de camera voor 265 bij de Block gekocht. Dat is dus wel gewoon laagste prijsgarantie.

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: scheerenfoppen geen laagste prijsgarantie

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Niemand heeft nog gevraagd: als de BCC het goedkoopst was, waarom dan zolang zeuren? Waarom ging je niet gelijk naar BCC?

Over die laagste prijs garantie: ongeveer een jaar geleden zag ik het ook nog in hun winkels hangen. "10% goedkoper dan wie ook". Destijds werkte ik zelf nog bij een electronicawinkel (kwam ook dagelijks in aanraking met mensen die wilde dat ik goedkoper ging dan een webshop enzo). Dus ik vroeg me altijd af hoe ZIJ zouden reageren op iemand die webshop-prijzen eist. :D

Want als je levensgroot in je winkel hebt staan "dan wie ook" kan je bijna niet onder webshops uit lijkt me. Maar het is inmiddels ook weer verdwenen uit de winkels, de reden laat zich raden ;)

ikbenik

Re: scheerenfoppen geen laagste prijsgarantie

Ongelezen bericht door ikbenik »

Ik begrijp niet dat mensen er steeds intrappen in dat zogenaamde laagste prijs garantie.

Het is je reinste kolder.

Zulke kreten zijn gewoon lokkertjes om mensen naar die winkels te krijgen.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: scheerenfoppen geen laagste prijsgarantie

Ongelezen bericht door D1RK »

De laagste prijs garantie, soms is er een restpartij gekocht omdat er nieuwe modellen komen, dus elders moeilijk leverbaar!

Ook worden er wel eens reclame actie's gemaakt als lokker, en als je komt is het uitverkocht, als ik opbel voor de deur, er is er vermoedelijk nog 1 maar op=op, dus klanten lokken met niet leverbare, dus dan geld de laagste prijsgarantie niet, het moet daar wel normaal leverbaar zijn!

Dus op=op valt er meestal buiten.

puerto38
Berichten: 79
Lid geworden op: 01 jun 2006 14:50

Re: scheerenfoppen geen laagste prijsgarantie

Ongelezen bericht door puerto38 »

Nou laagste prijsgarantie werkt in ieder geval bij Mediamarkt Duitsland.

Ik had 3 inktpatronen gekocht en ja stom niet bij kleinere pc-zaak gekeken vlak bij Media-markt.

Totaal bijna 5 euro verschil, ik dus terug naar Mediamarkt en totaal geen probleem en kreeg het verschil netjes uitbetaald.

Wie het kleine niet eert..........Zelfs op kleine gelijke artikelen geldt er laagste prijsgarantie.

kieko
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2007 13:38

Re: scheerenfoppen geen laagste prijsgarantie

Ongelezen bericht door kieko »

Ik wil een Philips LCD 42pfl9732 kopen.
Die kost overal in de winkel rond de euro 3000,=

Op internet heb ik een winkel in Best gevonden, zo'n 150 kilometer van mijn woonplaats vandaan, en daar kost deze euro 2107,=.

Scheelt mij bijna euro 900,=

12 kilometer van die winkel is er een mediamarkt. Vanavond ga ik naar de mediamarkt in mijn woonplaats en ga toch eens kijken hoe zij die laagste prijsgarantie hanteren. Desnoods bestel ik hem in Einhoven zelf en rij ik voor euro 25,= aan diesel heen en weer.

Waarom ik hem persé bij de Mediamarkt wil en niet bij die goedkopere winkel? Mijn ervaring met niet goed geld terug is bij de Mediamakt heel positief. Dat is voor mij de kracht van hun, waardoor ik voor de Mediamarkt kies.

flepp
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34

Re: scheerenfoppen geen laagste prijsgarantie

Ongelezen bericht door flepp »

Ervaring met niet goed geld terug klinkt of dat regelmatig gebeurd, ik zou dan ook niet bij media markt kopen als je steeds terug moet met artikel.
Ook in best wel gekocht maar nooit probleem gehad dat is beter dan terug moeten brengen.

Gesloten