LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aktie LCD televisie Kruidvat

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
moniek890
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 jun 2008 11:47

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door moniek890 »

De reden dat ik op dit forum heb gegeken is omdat ik benieuwd was of mensen gisteravond de tv konden bestellen. En voor de mensen die het niet geloven is het jammer. Ik zou haast willen zeggen kom langs kun je zien dat ik een moeder van een zoontje ben die in een kinderkleding werk.

diana864
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jun 2008 12:11

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door diana864 »

fysiotherapeut hoe heb je die actiepagina dan nog kunnen bereiken tussen 9 en 10 vanochtend want toen was de hele actie al verdwenen van de site en nogmaals kruidvat zegt zelf dat om 01.30 uur vannacht alle tv's op waren dus ik vind het echt heel raar allemaal. Het is in ieder geval een slecht opgezette actie van Kruidvat die nu alleen maar voor negatieve publiciteit zorgt.

angel1978
Berichten: 10972
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door angel1978 »

as usual worden mensen opgeroepen om zich te melden als ze wel een tv hebben kunnen bestellen... ( zie pag. 1 )
Op het moment dat deze mensen zich inderdaad melden, worden ze niet geloofd :roll: tja, dan had die oproep nut :roll:

Of er nu wel of niet besteld en geleverd wordt.... lekker belangrijk :?
Heb zelf niet besteld en was het ook niet van plan !

Je kan als winkel onmogelijk je servers voorbereiden op een dergelijke actie en het is dan ook beter dit gewoonweg niet te doen !
Ik hoor van mensen dat ze vanaf het begin elke 10 seconden op refresh hebben zitten drukken ! Als je dat met z'n allen gaat lopen doen, dan kan je servercapaciteit neerzetten wat je wil, maar dan gaat ELKE server plat !!!

Er zal ongetwijfeld een beperkte hoeveelheid TV's beschikbaar zijn geweest... Dat dat er niet veel zijn weet je van te voren ( een winkel snijdt zich echt niet in de vingers )...
Weet je er een te bemachtigen, dan heb je mazzel. Zo niet, jammer dan...

Niet zo zeuren :roll:

*Joop*
Berichten: 26
Lid geworden op: 10 jun 2008 10:31

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door *Joop* »

@angel1978
Dit heeft natuurlijk niets met zeuren te maken, ik vindt je opmerking eigenlijk net zo onbeschoft als de verschillende tegenstrijdige reactie's van KV die ik hier gelezen heb.

Drie minuten na de wedstrijd heb ik in kunnen leggen en kreeg ik de melding dat de LCD's uitverkocht waren.
Dus war er van de mooie verhaaltjes van KV klopt kan je dan zelf wel nagaan.

Petertje61
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jun 2008 14:47

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door Petertje61 »

ik kon er gisteravond ook niet op, heb het van 22.20 tot 23.30 geprobeerd, steeds servererror. Vanochtend om 7.15 weer gekeken, de aanbieding stond nu niet meer op de homepage maar nog wèl onder de categorie 'EK'. Heb 'm snel besteld en betaald, alles normaal verlopen en bevestiging in de email gehad, hij is zelfs al onderweg! Toen ik na het afronden nog een keer keek onder 'EK' stond er niets meer, ik had blijkbaar (op dat moment) de laatste.

Zit zelf in de ICT, dit soort acties vergt een flinke voorbereiding en test omdat de hoeveelheid bezoekers enorm is. Tip voor Kruidvat: kijk eens bij Ticketservice.nl die zijn gewend om met dit soort aantallen bezoekers in korte tijd te werken.

djefmo
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2008 15:13

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door djefmo »

Beste allen,

Gisteravond kon ik de site ook niet bereiken; gewoonweg omdat er teveel mensen tegelijk contact maakten met de server.

Vanochtend kon ik, net als de post hiervoor, in het hoofdmenu de EK actie niet meer terugvinden, maar wel onder de tab EK.

Toen ik hierop klikte verscheen eerst de melding dat de TV's uitverkocht waren, maar na 1x refreshen kreeg ik toch nog de pagina voor me waar ik op hoopte: de bestelpagina! Omstreeks 10.00 is het me dan ook gelukt om de bestelling te plaatsen.
Het feit dat je na de bestelling de melding krijgt (idem, zie vorige post) heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat je maar 1 bestelling mag plaatsen wat in kan houden dat er per IP adres maar 1 TV besteld kan worden, waarna de melding ' uitverkocht' verschijnt.

Nou, gelijk de LCD TV besteld, betaald en afhandeld via iDEAL.
Enkele minuten later een bevestigingsmail gekregen met ordernummer.
Nu krijg ik net (om 15.00) een mail binnen met het gegeven dat de TV onderweg is + Track & Trace nummer.

Ik moet meegeven dat het beter geregeld had kunnen worden qua server capaciteit, maar er zit geen luchtje aan zoals ook beweerd wordt.

Dennis--SP
Berichten: 119
Lid geworden op: 10 jun 2006 20:21

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door Dennis--SP »

Vanmorgen om 07.06 besteld en betaald via Ideal.
Bevestiging per mail van bestelling en betaling ,maar nog geen track and trace nummer zoals andere......

moniek890
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 jun 2008 11:47

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door moniek890 »

ik heb om 15.47 mijn Track & Trace’ gekregen. Gewoon even wachten komt vanzelf

Dennis--SP
Berichten: 119
Lid geworden op: 10 jun 2006 20:21

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door Dennis--SP »

Maar wat ZEKER vast staat is dat kruidvat er gewoon genoeg had, anders konden wij niet bestellen op een ander tijdstip en ook gewoon geleverd krijgen!!! Ze spreken zichzelf steeds tegen met een ander argument, haha.

*Joop*
Berichten: 26
Lid geworden op: 10 jun 2008 10:31

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door *Joop* »

KV suk(s)kels

frenki
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jun 2008 10:31

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door frenki »

Jammer dat ze de klanten, die zich de moeite nemen een paar uur de website proberen te benaderen, en die uiteindelijk een e-mail sturen voor de eigenlijke deadline van 24:00 uur, toch laten stikken.

En dan vervolgens niet eens een mailtje terugsturen, met het bericht dat ze de actie voorwaarden zelf veranderd hebben, en je alsnog zou kunnen bestellen.

Dat was tenminste iets geweest......
Gemiste kans om goede service te verlenen......

Verluste
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 jun 2008 16:11

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door Verluste »

Honderduizenden bezochten die pagina met de EK actie, waardoor hij plat ging. Maar waarom deed de rest van de KV-site het wel goed? Het zit toch immers op dezelfde server?

KV is zich behoorlijk tegen aan het spreken imho. Helemaal nu mensen vandaag nog (de actie zou maar tot 24.00 duren) die TV kunnen bestellen. Dit is het bedriegen van je eigen (potentiële) klanten.

Koude Douche voor kruidvat.

Dennis--SP
Berichten: 119
Lid geworden op: 10 jun 2006 20:21

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door Dennis--SP »

Hij is onderweg!!!!!!!!! :)

Kruidvat zegt tegen elke klant wat anders en nooit de waarheid.
Ik heb hem om 7 uur smorgens besteld en nu is ie dus verzonden...
Hoe dan ook, degene die er WEL een hebben bemachtigd (o.a ik dus! :)) hebben extreem veel geluk :-)

Ben wel benieuwd hoeveel mensen hem vanmorgen nog hebben besteld!

Verluste
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 jun 2008 16:11

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door Verluste »

En juis dat zet kwaad bloed bij veel mensen; de actie zou om 24.00 aflopen, dit is zeer oneerlijk.

halloradar
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2008 18:57

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door halloradar »

Ik zat op de site van de lcd tv en op het moment dat het 2-0 werd ben ik eraf gegooit om er vervolgens nooit meer op te komen.vreemd vinden jullie niet?
vanmorgen om 0700uur weer op de site gegaan maar helaas alles uitverkocht ook na een paar keer proberen(raar dat ik nu andere verhalen hoor op hetzelfde tijdstip)
Vervolgens om 07:31 uur een mail gestuurd waarop ik vanmiddag na 1200 uur reactie kreeg(dezelfde reactie als ieder ander hiervoor op de site)terwijl ik met hele andere open vragen kwam.
Als iets uitverkocht is dan snap ik dat maar op deze manier????
Ik vind dit dus ook een oneerlijke strijd!

CB

reera00
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 jun 2008 19:21

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door reera00 »

Geplaatst op 10 Jun 2008 12:03 door moniek890


--------------------------------------------------------------------------------

Het is mij gelukt om 7.15 om de tv te bestellen. Ik zag wel dat dit om 7.55 niet meer mogelijk was. Het was mij gisteravond ook gelukt om de tv in mijn mandje te krijgen maar ik kon steeds niet betalen. Toen ik vanmorgen keek kon ik ineens weer opnieuw bestellen.

Naar boven

Beste Moniek890,

Ik snap niet hoe je dat gelukt is want ook ik heb vanmorgen vanaf 06.00 geprobeerd om alsnog een tv te bemachtigen kreeg echter te lezen dat het produkt uitverkocht was. dus is het voor mij een raadsel hoe jij om 0.15 uur als nog een toestel kon kopen.

Biewie
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jun 2008 20:44

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door Biewie »

een grote schande is het deze actie van kruidvat
Net zoals altijd er maar een paar inkopen om een hoop bezoekers te trekken.

En dat er duidelijk staat actie tot 2400uur en dat je nu ziet dat er dan mensen gelukt is om de volgende dag te bestellen
ik gun het ze allemaal maar de site is bewust uit de lucht gehaald !
ik wou de site al op toen het 2-0 stond en toen was de site al onbereikbaar.

Ik loop nooit meer een winkel in van het kruidvat!

repelsteeltje1965
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2008 21:29

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door repelsteeltje1965 »

ook ik heb me doodge-ergerd aan het feit dat ik niet op de site kon komen, alles wat alle anderen vermelden heb ik ook gehad
Meteen een waanzinnig boze mal gestuurd naar de klantenservice
Met een boze kop naar bed gegaan om 01.00 uur :evil: :evil:

ECHTER....... vanochtend om 06.15 er weer uitgekomen voor school van mijn zoon, toch maar even weer naar de site gegaan...... wel bereikbaar dit keer, maar helaas uitverkocht :cry: :cry:

Toen nog een geprobeerd door te linken via de nieuwsbrief en......
VOILA!!! kwam ineens op een bestelpagina :lol:
Ik heb om 06.22 uur toch nog een tv kunnen bestellen (daarna nog eens geprobeerd, maar toen lukt het niet meer)
Vanmiddag een mail gekregen dat de tv binnen 2 werkdagen binnen komt..... BEN DUS HEEL BENIEUWD
Laatst gewijzigd door repelsteeltje1965 op 11 jun 2008 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Verluste
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 jun 2008 16:11

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door Verluste »

Heel leuk voor je, maar voor de meerderheid is het heel zuur.

angel1978
Berichten: 10972
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door angel1978 »

KV suk(s)kels
tja.. en dan mijn reactie onbeschoft vinden :roll:

Gesloten