LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geschenkactie Pabo

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
UtregCity
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 aug 2010 20:28

Geschenkactie Pabo

Ongelezen bericht door UtregCity »

Kreeg vorige week een Pabo sexcatalogus waar op stond dat je een gratis geschenk krijgt bij een bestelling, zogezegd zo gedaan de actiecode (wat recht gaf op een LCD televisie ) op de bestellingslijst geplakt in het juiste vakje en de zelfde dag nog voor de laatste lichting van de post die dag op de bus, vandaag heb ik mijn bestelling gekregen en mijn gratis geschenk, en wat denk je, krijg ik als gratis geschenk een calculator die ik ook voor nog geen 1 euro bij de Action ken krijgen in plaats van de beloofde LCD televisie ter waarde van 799 euro :oops:

zijn er nog meer mensen die dit hebben ondervonden en kan ik gewoon alles weer terug sturen

atesli
Berichten: 370
Lid geworden op: 20 jan 2010 23:36

Re: Geschenkactie Pabo

Ongelezen bericht door atesli »

De rest van je bestelling kon je ook niet bevredigen?

Gratis een LCD tv?
Ik geloof het ook gelijk.

Heb de folder niet gehad maar als ik hem krijg zal ik hem eens doorpluizen, zullen wel wat kleine lettertjes bijstaan.

Geniet van de rest van je pakket

Greetz
ATESLI

UtregCity
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 aug 2010 20:28

Re: Geschenkactie Pabo

Ongelezen bericht door UtregCity »

atesli schreef:De rest van je bestelling kon je ook niet bevredigen?

Gratis een LCD tv?
Ik geloof het ook gelijk.

Heb de folder niet gehad maar als ik hem krijg zal ik hem eens doorpluizen, zullen wel wat kleine lettertjes bijstaan.

Geniet van de rest van je pakket

Greetz
ATESLI

daar heb ik ook gelijk naar gekeken maar niets gezien, maar om duidelijker te zijn de code die op de sticker stond kwam overeen met de code die in het lijstje stond van geschenken

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: Geschenkactie Pabo

Ongelezen bericht door Shareena »

Er staan wel degelijk kleine lettertjes! De eerste (hoeveelheid weet ik niet meer) krijgen een LCD-tv!

Helaas pindakaas dus!

Ik vind het wel vervelend dat ik me maar niet kan afmelden voor de nieuwsbrief die ik in mijn email krijg! Ik blijf ze ontvangen...

UtregCity
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 aug 2010 20:28

Re: Geschenkactie Pabo

Ongelezen bericht door UtregCity »

UtregCity schreef:
atesli schreef:De rest van je bestelling kon je ook niet bevredigen?

Gratis een LCD tv?
Ik geloof het ook gelijk.

Heb de folder niet gehad maar als ik hem krijg zal ik hem eens doorpluizen, zullen wel wat kleine lettertjes bijstaan.

Geniet van de rest van je pakket

Greetz
ATESLI

daar heb ik ook gelijk naar gekeken maar niets gezien, maar om duidelijker te zijn de code die op de sticker stond kwam overeen met de code die in het lijstje stond van geschenken
en daar stond een LCD televisie achter

Remster
Berichten: 535
Lid geworden op: 04 sep 2005 09:22

Re: Geschenkactie Pabo

Ongelezen bericht door Remster »

Ik heb deze folder ook gehad.
In de kleine lettertjes stond grofweg zoiets dat de eerste besteller met de juiste code (let wel: één allereerste besteller uit meerdere landen, weet niet meer precies welke allemaal) die lcd tv kreeg.
Verder waren er nog wat andere tamelijk waardeloze cadeautjes weg te geven aan vroege bestellers.
De rest zou een calculator krijgen zolang de voorraad strekte ofzo.
Aangezien de folder al 2 dagen bij mij op de mat had gelegen wist ik dat ik sowieso niet meer dan een calculator zou krijgen.

Een LCD TV twv van 799,- Gratis bij een dildo van 19,95 is natuurlijk pure illusie.

Het stond echt gewoon in de kleine lettertjes.

karelishier
Berichten: 12
Lid geworden op: 10 sep 2010 12:47

Re: Geschenkactie Pabo

Ongelezen bericht door karelishier »

Normaal vraag je je af bij dit soort topics, van eejz, lag je onder een steen?
Maar nu is meer de vraag of je onder de mouth everest lag.. :lol: :lol: :lol: :lol:

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Geschenkactie Pabo

Ongelezen bericht door crazyme »

TS voelt zich genaaid...

Gesloten