LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Werving vriendenloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
ozbob
Berichten: 34
Lid geworden op: 24 apr 2012 12:45

Re: Werving vriendenloterij

Ongelezen bericht door ozbob »

Gezien mijn recentelijke ervaring zou ik mensen zeker willen adviseren om er goed over na te denken. Ik ben er in gestonken doordat de sportclub van mijn zoon vroeg om mee te doen. Gezien mijn vrouw dit ook al deed vond ik het niet noodzakelijk om nog eens tientallen euro's over te maken per maand voor een loterij waar je kennelijk ook nog eens niets wint (zij speelde al meerdere jaren mee).

Dus bellen want had geen bevestiging oid ontvangen, alleen werd er geld afgeschreven van mijn rekening (da's dan ook het enige waar ze goed in zijn). Dus mijn bank gevraagd terug te boeken maar dat kan niet met kansspel boekingen (weer heel bizar nutteloze service en waarom zou dat niet kunnen dievenboel net als die banken trouwens). Dus de foute vrienden loterij gebeld tegen extra kosten!! dus stop gezet. Paar dagen later weer 2 x 11 euro's eraf. Weer gebeld en ja werd pas stop gezet in November en dit was een extra trekking.
Dit was dus echt de laatste keer dat ik aan bedelaars en colporteurs en ander onverlaat dat met incasso's werkt binnen laat. Wil best iets aan geod doel geven maar alleen met een collecte bus en niet met bank overschrijvingen!

Foute vrienden loterij niet doen dus

VriendenLoterij
Berichten: 32
Lid geworden op: 17 feb 2011 14:02

Re: Werving vriendenloterij

Ongelezen bericht door VriendenLoterij »

ozbob schreef:Gezien mijn recentelijke ervaring zou ik mensen zeker willen adviseren om er goed over na te denken. Ik ben er in gestonken doordat de sportclub van mijn zoon vroeg om mee te doen. Gezien mijn vrouw dit ook al deed vond ik het niet noodzakelijk om nog eens tientallen euro's over te maken per maand voor een loterij waar je kennelijk ook nog eens niets wint (zij speelde al meerdere jaren mee).

Dus bellen want had geen bevestiging oid ontvangen, alleen werd er geld afgeschreven van mijn rekening (da's dan ook het enige waar ze goed in zijn). Dus mijn bank gevraagd terug te boeken maar dat kan niet met kansspel boekingen (weer heel bizar nutteloze service en waarom zou dat niet kunnen dievenboel net als die banken trouwens). Dus de foute vrienden loterij gebeld tegen extra kosten!! dus stop gezet. Paar dagen later weer 2 x 11 euro's eraf. Weer gebeld en ja werd pas stop gezet in November en dit was een extra trekking.
Dit was dus echt de laatste keer dat ik aan bedelaars en colporteurs en ander onverlaat dat met incasso's werkt binnen laat. Wil best iets aan geod doel geven maar alleen met een collecte bus en niet met bank overschrijvingen!

Foute vrienden loterij niet doen dus
Beste ozbob,

Wanneer je aangeeft je deelname te willen beëindigen, wordt dit in orde gemaakt per de volgende speelronde waarvoor het verzoek voor afschrijving nog niet is aangeboden aan je bank. Waarschijnlijk was dit ten tijde van je stopzetting voor de incasso's van de trekking van november en de Extra Trekking wel het geval en zijn deze dus nog afgeschreven.
Hoe dan ook willen we graag voor je nagaan wat we nog voor je kunnen betekenen. Wil je ons daarom via een privébericht je naam, postcode, huisnummer en een telefoonnummer waarop je bereikbaar bent sturen?

Webcare Team VriendenLoterij

Ineke64
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 dec 2013 13:58

Re: Werving vriendenloterij

Ongelezen bericht door Ineke64 »

Ook ik ben er ingetrapt bij de vriendenloterij. En als je dan dat dure 0900 nr. belt kunnen ze plotseling niets terugdraaien. Ik heb het online formulier ingevuld met onderstaande tekst.

Hallo,

In november 2013 zat er bij de post een kraskaart waarin staat "Speel mee met een (extra) lot....". Hier heb ik me voor aangemeld. Tot mijn verbazing kreeg ik afgelopen weekend een brief waarin staat dat ik met een extra lot ga meespelen terwijl extra toch echt tussen haakjes staat. Ik speel al met een lot mee dus is het logisch dat ik niet mee speel met een extra lot. Zo heb ik dit gelezen en vele anderen met mij. Pure misleiding dus.

Ik heb inmiddels opgezegd via het onlineformulier, zult u in uw reactie op deze klacht dit willen bevestigen aub.
Verder wil ik u verzoeken om de €11,00 terug te storten op mijn rekening, en ga niet zeggen dat dit niet kan want u kunt dit bericht intern echt wel bij de juiste persoon krijgen.

Groeten,


ps dit bericht zal ik ook op het forum van Radar plaatsen.

VriendenLoterij
Berichten: 32
Lid geworden op: 17 feb 2011 14:02

Re: Werving vriendenloterij

Ongelezen bericht door VriendenLoterij »

Beste Ineke,

We vinden het allereerst jammer dat er miscommunicatie is ontstaan omtrent deze actie. Wanneer u besluit deel te nemen aan deze actie geeft u een nieuwe machtiging af. U geeft een machtiging af voor 'een lot' wanneer u nog niet meespeelt met de VriendenLoterij en u geeft een machtiging af voor 'een extra lot' wanneer u reeds meespeelt met de VriendenLoterij. Daarom staat het woord extra tussen haakjes.

We lossen dit echter graag met u op. Wilt u ons daarvoor via een privébericht uw gegevens (naam, postcode en huisnummer) sturen?

Met vriendelijke groet,
Webcare Team VriendenLoterij

Jan1
Berichten: 772
Lid geworden op: 15 nov 2003 19:16

Re: Werving vriendenloterij

Ongelezen bericht door Jan1 »

Wat een draaikonterij van de Vriendenloterij, op je online opzegging willen ze niet inhoudelijk reageren, ook de mail die je stuurde waarvan een kopie op dit forum, is niet voldoende, maar je moet via een pb reageren, alleen maar om om het volk te laten zien dat ze er wat aan willen doen. De uitkomst laat zich raden.

Maureen28
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jan 2014 12:35

Re: Werving vriendenloterij

Ongelezen bericht door Maureen28 »

Wat vervelend dat jullie zoveel slechte ervaringen hebben met de Vrienden Loterij. Ik heb zelf werving deur aan deur gedaan voor de Vrienden Loterij en ze vertelde me dat opzeggen zo makkelijk gaat. Via de post of via een formulier op de website.
Ik mocht toen 1 of 2 gratis loten weggeven voor één maand en vertelde mensen ook dat ze het zo gewoon konden proberen en daarna konden kijken of ze verder wouden spelen of niet.
Simpel dus..

Degrelle
Berichten: 113
Lid geworden op: 17 nov 2013 11:11

Re: Werving vriendenloterij

Ongelezen bericht door Degrelle »

Clubs die je alleen kunt bereiken via een duur 0900 nummer: Heel erg ver omheen lopen. Die verdienen juist aan het verlenen van geen service en aan het zo lang mogelijk mensen aan de telefoon houden.

Wouter94
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jan 2014 16:28

Re: Werving vriendenloterij

Ongelezen bericht door Wouter94 »

Maureen28 schreef:Wat vervelend dat jullie zoveel slechte ervaringen hebben met de Vrienden Loterij. Ik heb zelf werving deur aan deur gedaan voor de Vrienden Loterij en ze vertelde me dat opzeggen zo makkelijk gaat. Via de post of via een formulier op de website.
Ik mocht toen 1 of 2 gratis loten weggeven voor één maand en vertelde mensen ook dat ze het zo gewoon konden proberen en daarna konden kijken of ze verder wouden spelen of niet.
Simpel dus..
Dit is mij dus ook verteld, alleen opzeggen lukt vrijwel niet... Nu weer 12 euro afgeschreven terwijl ik alleen akkoord ben gegaan met 1 maand gratis spelen (NIET telefonisch maar via de site) en voor zover ik weet NERGENS een machtiging heb gegeven. Hier heb ik nog extra opgelet, omdat ik wel verwacht had dat er zoiets zou gebeuren...

Oplichters.

VriendenLoterij
Berichten: 32
Lid geworden op: 17 feb 2011 14:02

Re: Werving vriendenloterij

Ongelezen bericht door VriendenLoterij »

Beste Wouter,


Het is voor ons alleen mogelijk een betaald lot aan te melden wanneer hiervoor een machtiging is afgegeven. Dit kan schriftelijk door middel van een handtekening, telefonisch met een bandopname of online middels het aanvinken van een machtiging waarin toestemming wordt gegeven voor een automatische incasso.
We vinden het vervelend dat dit voor u niet duidelijk was bij uw aanmelding, maar zonder het afgeven van de machtiging kan het lot niet in onze administratie verwerkt zijn. U geeft aan dat u uw deelname weer wil beëindigen. Dit vinden we natuurlijk jammer, maar u kunt dit doen op verschillende manieren: bijvoorbeeld per post, telefonisch of online. U kunt alle mogelijkheden op http://bit.ly/1jhgMWy vinden.
We hopen dat we hiermee al uw vragen hebben beantwoord.


Met vriendelijke groet,
Webcare Team VriendenLoterij

Wouter94
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jan 2014 16:28

Re: Werving vriendenloterij

Ongelezen bericht door Wouter94 »

VriendenLoterij schreef:Beste Wouter,


Het is voor ons alleen mogelijk een betaald lot aan te melden wanneer hiervoor een machtiging is afgegeven. Dit kan schriftelijk door middel van een handtekening, telefonisch met een bandopname of online middels het aanvinken van een machtiging waarin toestemming wordt gegeven voor een automatische incasso.
We vinden het vervelend dat dit voor u niet duidelijk was bij uw aanmelding, maar zonder het afgeven van de machtiging kan het lot niet in onze administratie verwerkt zijn. U geeft aan dat u uw deelname weer wil beëindigen. Dit vinden we natuurlijk jammer, maar u kunt dit doen op verschillende manieren: bijvoorbeeld per post, telefonisch of online. U kunt alle mogelijkheden op http://bit.ly/1jhgMWy vinden.
We hopen dat we hiermee al uw vragen hebben beantwoord.


Met vriendelijke groet,
Webcare Team VriendenLoterij
onzin,

Online opzeggen werkt al meerdere dagen niet. Bellen kom je ook nergens mee, en het zou me ook NIKS verbazen als me brief niet aankomt als ik die per post verstuur.

Wouter

Gesloten