LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Takersz.com

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Takersz.com

Ongelezen bericht door berndv »

Jinke schreef:Het heeft me alleen maar geld gekost en dat kon ik nou net niet missen
Maar waarom doe je er dan in vredesnaam aan mee? Ze geven toch geen garantie dat je 5000 euro wint, maar dat je kans hebt om 5000 euro te winnen?

K.Hollander
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mei 2017 08:23

Re: Takersz.com

Ongelezen bericht door K.Hollander »

Ik ben er ook ingestonken om het zo direct te zeggen alleen om het feit dat ik een alleenstaande moeder ben en keihard werk voor elke euro en dacht zo een keer iets extra's te kunnen doen met de kids. Ik heb nooit een brief ( contract) ontvangen met alle dergelijke informatie en omdat ze verschillende rekeningnummers gebruikte was het lastig te herhalen en heb uiteindelijk 2 adressen gevonden en daar beide toch brieven gestuurd waarmee ik het op heb gezegd en dat ik niet gediend ben van oplichterij en toch blijven ze het proberen om van mijn rekening af te schrijven en ik blijf het terug storten en nu hebben ze een brief gestuurd waarop staat dat ik een openstaande bedrag heb en dat ik moet betalen anders werd het met 10,- verhoogd ( dit is dus het enige wat ik van hun heb ontvangen ). Waarop ik heb gestuurd dat ik het beu ben en aangifte ga doen metalen informatie die ik van hun heb gevonden. Hopelijk stoppen ze nu wel.

Dibob
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jun 2017 12:56

Re: Takersz.com

Ongelezen bericht door Dibob »

Mijn vrouw is ongeveer anderhalf jaar geleden telefonisch benadert door een kansspel bedrijf genaamd Takersz. Ik was zelf niet aanwezig en zij heeft zich door mooie praatjes er in laten tuinen. Ik heb nadat ik op de hoogte gesteld was door haar direkt geprobeerd het terug te draaien, door telefonisch contact te zoeken met desbetreffend bedrijf, maar de klantenservice was nooit te bereiken. Ik heb ook direkt de rekening laten blokkeren zodat zij niets konden incasseren. Er is ook nooit een handtekening gezet. Nu komen ze af met een incasso bureaux om zogezegd alle achterstallige betalingen te incasseren. Ik betaal gewoon niets, nul,nul nada njente, ik vindt het alleen vervelend dat ze er niet mee ophouden. Het is al anderhalf jaar bezig dat gezeik. ik weet dat ik in mijn recht sta omdat er nooit een schriftelijke handtekening gezet is, ik wil alleen dat ze stoppen met deze [ongefundeerde bewering verwijderd door moderatie] zijn het. Is er nog iets dat ik verder kan doen? vriendelijke groet Cor
Laatst gewijzigd door Radar op 15 jun 2017 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd door moderatie

Marckie1991
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jun 2017 17:07

Re: Takersz.com

Ongelezen bericht door Marckie1991 »

Ik heb alle afschrijvingen van takerz teruggehaald en nu krijg ik een brief van een incassobureau, moet ik die brief serieus nemen of kan ik die vernietigen?

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Takersz.com

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Dibob schreef:Mijn vrouw is ongeveer anderhalf jaar geleden telefonisch benadert door een kansspel bedrijf genaamd Takersz. Ik was zelf niet aanwezig en zij heeft zich door mooie praatjes er in laten tuinen. Ik heb nadat ik op de hoogte gesteld was door haar direkt geprobeerd het terug te draaien, door telefonisch contact te zoeken met desbetreffend bedrijf, maar de klantenservice was nooit te bereiken. Ik heb ook direkt de rekening laten blokkeren zodat zij niets konden incasseren. Er is ook nooit een handtekening gezet. Nu komen ze af met een incasso bureaux om zogezegd alle achterstallige betalingen te incasseren. Ik betaal gewoon niets, nul,nul nada njente, ik vindt het alleen vervelend dat ze er niet mee ophouden. Het is al anderhalf jaar bezig dat gezeik. ik weet dat ik in mijn recht sta omdat er nooit een schriftelijke handtekening gezet is, ik wil alleen dat ze stoppen met deze [ongefundeerde bewering verwijderd door moderatie] zijn het. Is er nog iets dat ik verder kan doen? vriendelijke groet Cor
Bij het telefonisch afsluiten van een contract is geen handtekening nodig.

OmarBoussaid
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jun 2017 19:00

Re: Takersz.com

Ongelezen bericht door OmarBoussaid »

Vorig jaar is mijn moeder eens benaderd door een of andere neppe loterij site genaamd Takerz.com.
Mijn moeder is toenertijds telefonisch akkoord gegaan. Toen ze echter de inloggegevens kreeg en op de site kwam was er niks te zien op de site terwijl er beloofd werd dat ze een overzicht zou kunnen zien van prijzen die ze zou kunnen winnen.

Ik wist direct al dat er iets mis was en heb de site onder de loep genomen. Geen KVK nummer op de site, geen adres en geen algemene voorwaarden welke volgens de wet allemaal verplicht zijn. Vervolgens begonnen ze mn moeder rekeningen te sturen en brieven namens lugubere incasso bureau's. Ik heb ze hier vervolgens telefonisch over benaderd en vermeld dat ze op moeten houden met incassobrieven en dergelijke. Mijn moeder heeft immers nooit een schriftelijk koopcontract ondertekend wat, sinds 2014, volgens de wet verplicht is. Daarbij is Takerz ook niet bekend bij de ACM en regent het aan klachten op het internet over Takerz, Megapot, Win4you en Fictory.eu

Enfin, nu kun je intimiderende incassobureaus uiteraard negeren maar nu blijkt het dus ook zo te zijn dat ze geld van mijn moeders rekening hebben geïncasseerd. Gelukkig kun je geld terugstorten en bankrekeningen blokkeren maar voor je het weet gebruiken ze een andere rekening en je wil niet constant je bankrekening in de gaten houden.
Bellen met dit soort 'mensen' levert nooit wat op en ik ben het nu gewoon zat.

Mijn moeder kan altijd op mij rekenen met [ongefundeerde bewering verwijderd door moderatie] maar ik kan me goed voorstellen dat veel anderen dat niet kunnen. Talloze mensen waaronder mensen die niet beter weten en bang zijn maar ook demente mensen worden geïntimideerd en bestolen door dit soort 'incasso bedrijven'.

Daarom zou ik graag juridische stappen willen ondernemen tegen deze [ongefundeerde bewering verwijderd door moderatie] loterijen en incasso bureaus. Ik denk echter niet dat ik dat alleen kan gezien ik niet beschik over de financiële en juridische middelen. Heeft iemand een idee of er wellicht een optie is om een collectief initiatief te starten en zijn er mensen die mee willen helpen?

Ik zat te denken aan een stichting omdat die ook subsidies kunnen ontvangen maar ik weet niet precies hoe dit allemaal zit.
Laatst gewijzigd door Radar op 16 jun 2017 12:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd

OmarBoussaid
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jun 2017 19:00

Re: Takersz.com

Ongelezen bericht door OmarBoussaid »

[/quote]
Bij het telefonisch afsluiten van een contract is geen handtekening nodig.[/quote]

Dat is wel degelijk nodig. Zie https://www.consuwijzer.nl/telecom-post ... emarketing

Dibob
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jun 2017 12:56

Re: Takersz.com

Ongelezen bericht door Dibob »

Bij het telefonisch afsluiten van een contract met een nieuw bedrijf waar u nog nooit zaken mee gedaan heeft is WEL een schriftelijke handtekening nodig Groetjes Cor

Marckie1991
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jun 2017 17:07

Re: Takersz.com

Ongelezen bericht door Marckie1991 »

Politie gebeld en als je het geld teruggehaald hebt en krijgt brief incasso. Niet betalen is allemaal nep, KIJK alleen het adres al via google maps dan zie je een adres waar geen incasso bureau aanwezig is

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Takersz.com

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Dibob schreef:Bij het telefonisch afsluiten van een contract met een nieuw bedrijf waar u nog nooit zaken mee gedaan heeft is WEL een schriftelijke handtekening nodig Groetjes Cor
Dit geldt alleen voor bepaalde abonnementen, dat er een handtekening nodig is. In dit geval geldt dat dus niet.

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Takersz.com

Ongelezen bericht door Moneyman »

Er is sowieso niet per sé een "natte handtekening" nodig, een schriftelijke bevestiging is ook voldoende om aan het schriftelijkheidsvereiste te voldoen - als dat al nodig zou zijn, hetgeen hier niet het geval is.

Bas72
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jun 2017 12:37

Re: Takersz.com

Ongelezen bericht door Bas72 »

Er is wel degelijk een handtekening nodig voor een overeenkomst met Takersz. Ik heb het allemaal uitgezocht, 4 x gebeld met Consuwijzer. Je kan op hun site een standaardbrief vinden die je kan aanpassen en kan versturen naar zowel Takersz.com als naar het zogenaamde Alvanda Incasso. Het adres van Alvanda heb ik gegoogeld. Ik zag dat er een sportschool op dat adres zat. Ik geb het nummer van de sportschool gebeld en zij hebben bij op het hart gedrukt dat er absoluut geen incassobureau op dat adres zit. [ongefundeerde bewering verwijderd door moderatie] Ik heb zowel Takersz als Alvanda met alle bijbehorende info aan Consuwijzer van ACM gegeven. Zij gaan nu onderzoek doen. Nooit betalen dus, ondanks de 'dreigementen'.
Laatst gewijzigd door Radar op 16 jun 2017 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd

petra.van-eupen
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jun 2017 15:20
Contacteer:

Re: Takersz.com

Ongelezen bericht door petra.van-eupen »

Beste mede dupees Of zoiets. Helaad ben ook ik in de val van Takersz getrapt. Maar GOED NIEUWS wat ze doen is illegaal. Want ze hebben geen schriftelijke machtiging voor de incasso's. Ik ben gisteren benaderd door de politie/recherche die bezig is on deze zaak naar de rechtbank te krijgen. Daarvoor hebben ze een soort van getuigenverklaring van me opgeschreven. Dat is genoeg, ik hoef zelf niet als getuige te verschijnen gelukkig. Vandaag heb ik alle (12) afschrijvingen deels handmatig en deels via de bank zelf laten storneren. De bank was erg vriendelijk en behulpzaam. Dus mensen laat je niet afschrikken door dreigingen met incassoburo's want dat kost geld en dat zullen ze dus niet zo gauw doen. Zeker niet omdat ze zelf illegaal bezig zijn. Ik hoop dat ik jullie zo een beetje heb kunnen geruststellen. Hartelijke groet Pentroah

Noelle32
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jun 2017 17:49

Re: Takersz.com

Ongelezen bericht door Noelle32 »

beste mensen,
ik ben ook lid geworden van takerz 10-2-2016 na enige tijd dit te hebben besproken met een kennis zei hij mij dat het niet zo verstandig was. de maandelijkse kosten was belachelijk hoog vond hij(73,90) mijn antwoord was men heeft mij gegarandeerd een prijs te winnen elke maand. ik ben toch erover na gaan peinzen en binnen de termijn dat je nog je lidmaatschap kon beeindigen heb ik contact opgenomen, geen gehoor. een maand lang gebeld op verschillende tijdstippen en dagen nogmaals geen gehoor of de verbinding werd verbroken na enige tijd al aangehouden te hebben. ze waren begonnen met geld aftrekken van mijn rekening die ik vervolgens stoneerde want ik voelde door hun slechte bereikbaarheid gedwongen om lid te blijven en ik was daar niet van gediend omdat ik dat geld toch niet kon permiteren. ik zag dat Takerz toch nog geld bleef af te trekken van mijn rekening ondanks ik het ieder keer stoneerde. heb een mail adres gevonden van ze en heb ze vervolgens gemaild geen reactie terug. dit is al die maanden erna stil gebleven af en toe zag ik dat ze geld probeerde af te trekken. dinsdag 27-6-2017 krijg ik een brief van alvanda incassobureau dat ik takerz drie maanden 221,70 euro moet betalen en incassokosten 10 euro. ik heb de volgende dag contact gehad met de incassobureau hun konden neits voor mij betekenen maar adviseerde me wel het bedrag te betalen. ik heb vervolgens takers gebeld om 13.05 de verbinding verbrak, 13.10 weer gebeld er werd om 13.30 opgenomen. ik heb die dame te woord gestaan en heb per direct de lidmaatschap beeindigd. ik heb haar gevraagd hoe hoog het bedrag ze vertelde het een en ander en wat ik daaruit begrepen heb is dat dit een deel is wat zij naar de incassobureau hebben gestuurd. die mevrouw zei me dit te betalen Takerz kan er neits aan doen dat ik hun niet kon bereiken. ik zei haar mevr ik heb meerdere malen geprobeerd te bellen de verbinding verbrak of niemand nam op neit maar een keer maar meerdere keren. als jullie een goed werkende klantenservice hadden zou dit neit een probleem horen te zijn. een dag kan ik begrijpen maar meerdere dagen. ik vroeg ook naar mijn gegarandeerde prijzen die ik elke maand hoorde te winnen haar antw was neimand heeft gegarandeerd dat je elke maand een prijs win. je heb nooit wat gewonnen en je stoneerde het geld. mijn reactie was men heeft mij wel gegarandeerd prijzen te winnen elke maand. ik zei vervolgens ik snap niet wat het probleem is en gaf als voorbeeld aan dat bij de postcode loterij als je geld stoneerd postcode loterij je bedankt als klant. haar reactie was postcode loterij heeft een andere werkcriteria. ik zei haar ik heb nooit onterecht die gegarandeerde prijs in ontvangst genomen, als dat het geval was kon ik begrijpen waarom jullie geld van mij willen zien. ik ga dus betalen voor niets. jullie geen geld ik ook geen zogenoemde gegarandeerde prijzen waarmee jullie mensen mee misleiden.mijn volgende stap was een advocaat benaderen heb ik gister gedaan maar omdat het bedrag onder de vijf honderd euro is kan ik geen rechtsbijstand krijgen. ben nu even de weg kwijt wat ik doen moet. morgen probeer ik contact te leggen met takerz over het resterende bedrag want ik kan me neit voorstellen dat ik meer dan een jaar niet heb betaald maar Takerz stuurt me naar de incassobureau voor drie maanden kosten van mij.

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Takersz.com

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Je hebt ook nooit betaald, dus kun je ook niet verwachten mee te doen en een prijs te winnen.

Priscilla85
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jan 2016 14:15

Re: Takersz.com

Ongelezen bericht door Priscilla85 »

Inmiddels heb ik in oktober 2016 contact gehad met takersz en een opzegging gedaan. Hun rekeningen geblokkeerd en bedragen gestoneerd.
Nu krijg ik brieven na een vaag incassobureau Alvanda Incasso, met dreigementen dat ik moet betalen anders volgt er een gerechtelijke procedure.

Ik heb deze mensen gebeld en gevraagd of ze wisten dat Takersz een malafide bedrijf is. Het jonge meisje aan de andere kant van de telefoon bleef stil en antwoordde uiteindelijk negatief. Ook heb ik gevraagd of er meer klachten binnenkomen van dit bedrijf maar dat wist ze niet. Mij lijkt duidelijk dat dit "bedrijf" gerund wordt door dezelfde mensen als Takersz.

Ik heb nu een aangetekende brief verzonden met nogmaals een opzegging en de vraag tot terugvordering van betaalde bedragen. Nu krijg ik de brief retour omdat het adres niet meer klopt? Ook het eerder genoemde KVK nummer heb ik gecheckt, die bestaat ook niet meer. Alle mogelijke schrijfvormen van Takersz (takers, takerz, .nl of .com) wordt niet herkend door KVK.
Ik kan nu geen adres meer vinden, iemand misschien nog achter een recent adres gekomen?
Uiteraard ga ik ook aangifte doen van oplichting bij de politie.
Ik zou willen vragen of iedereen die hier door gedupeerd is dit te doen, alleen zo kunnen we dit soort iligale praktijken doen ophouden...

Noelle32
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jun 2017 17:49

Re: Takersz.com

Ongelezen bericht door Noelle32 »

Nijogeth schreef:Je hebt ook nooit betaald, dus kun je ook niet verwachten mee te doen en een prijs te winnen.
klopt helemaal. daarom belde ik ook netjes en op tijd terug om te voorkomen niet te betalen ik kon het toch neit permiteren. door hun slechte bereikbaarheid werd ik als het ware gedwongen om toch nog mee te doen. je statement klopt waarom moet ik hun dan betalen. bij mij gaat het neit om de prijzen maar de verwachting van hun dat ik eingelijk als nog moet betalen voor niets. in die soort van jaar en nog een paar maanden dat ik als het ware lid van hun ben geweest heb ik NOOIT wat gewonnen. ik heb niets onterecht in ontvangst genomen. ik ben niet alleen de dupe hiervan. lees hoeveel verhalen op elkaar gebasseerd zijn en wij mensen kennen elkaar onderling niet. moet er toch wel een lichtje branden

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Takersz.com

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Noelle32 schreef:
Nijogeth schreef:Je hebt ook nooit betaald, dus kun je ook niet verwachten mee te doen en een prijs te winnen.
klopt helemaal. daarom belde ik ook netjes en op tijd terug om te voorkomen niet te betalen ik kon het toch neit permiteren. door hun slechte bereikbaarheid werd ik als het ware gedwongen om toch nog mee te doen. je statement klopt waarom moet ik hun dan betalen. bij mij gaat het neit om de prijzen maar de verwachting van hun dat ik eingelijk als nog moet betalen voor niets. in die soort van jaar en nog een paar maanden dat ik als het ware lid van hun ben geweest heb ik NOOIT wat gewonnen. ik heb niets onterecht in ontvangst genomen. ik ben niet alleen de dupe hiervan. lees hoeveel verhalen op elkaar gebasseerd zijn en wij mensen kennen elkaar onderling niet. moet er toch wel een lichtje branden
Als je betaalde, had je ergens recht op. Nu weiger je te betalen en heb je dus nergens recht op. Ook niet op alles wat je achteraf gaat betalen.

Gesloten