LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bank/Giroloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Pettronella
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 mei 2017 14:03

Bank/Giroloterij

Ongelezen bericht door Pettronella »

In december 2017 bericht ontvangen van de bank/giroloterij gewonnen prijs € 1.000.000,00
In februari 2018 uitbetaald gekregen € 311,10 !
Uit navraag bij de Bank/Giroloterij blijkt dat er 80 personen met hetzelfde rekeningnummer zijn. Hoe is dit mogelijk, want ik heb bij mijn rekeningnummer ook 2 letters toegevoegd gekregen. Hierop heb ik geen antwoord gekregen van de loterij, alleen dat ik blij moet zijn met mijn mooie prijs!

Waarom mogen ze mij bericht sturen dat ik de grote prijs gewonnen heb, maar deze niet uitgekeerd wordt?!
Mijn inziens is dit volksverlakkerij.
Graag Uw reaktie

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Bank/Giroloterij

Ongelezen bericht door mahadma »

U zal een bericht hebben dat op uw nummer veel geld gevallen is, maar niet dat u ook dat grote bedrag alleen ontvangt. Als er 80 rekeningnummers zijn, zal wel eindigende op of beginnend met zijn, heeft u geen recht op die grote prijs. Inzoverre, de grote prijs gedeeld door het aantal loten.

GJS
Berichten: 331
Lid geworden op: 04 jan 2007 13:43

Re: Bank/Giroloterij

Ongelezen bericht door GJS »

mahadma schreef:U zal een bericht hebben dat op uw nummer veel geld gevallen is, maar niet dat u ook dat grote bedrag alleen ontvangt. Als er 80 rekeningnummers zijn, zal wel eindigende op of beginnend met zijn, heeft u geen recht op die grote prijs. Inzoverre, de grote prijs gedeeld door het aantal loten.
1 miljoen gedeeld door 80 zou nog altijd € 12.500 moeten zijn of kan je meerdere loten per rekeningnummer hebben?
En waar zijn dan die 2 toegevoegd letters om je lotnummer uniek te maken voor als ze dat toch niet gebruiken.

TS, kan je dat bericht eens plaatsen, wel alle persoonlijke gegevens verwijderen.

DeHardeHamer
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 feb 2018 16:33
Contacteer:

Re: Bank/Giroloterij

Ongelezen bericht door DeHardeHamer »

Kijk mensen die meedoen aan een loterij willen graag opgelicht worden. Dus heb je waar voor je geld gekregen en niet miepen achteraf!

juliomariner
Berichten: 4827
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Bank/Giroloterij

Ongelezen bericht door juliomariner »

Nee aan dat soort antwoorden heeft TS wat DHH. Uw toetreding tot het forum is tot nu toe geen verrijking

Gesloten