LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Staatsloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
anrico
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 apr 2008 16:27

Staatsloterij

Ongelezen bericht door anrico »

Geachte redaktie,
Inmiddels heb ook ik kennis genomen van het initiatief van Morand.
Op de site van loterij verlies, kon ik lezen, dat de Reclame Code Commissie het handelen van de Staatsloterij misleidend heeft genoemd. N.a.v. van deze berichtgeving, heb ik contact opgenomen met Morand of de R.C.C. zich daadwerkelijk op deze manier over deze duidelijke 'misleiding' hadden uitgelaten. Dit was het geval. Morand wist mij ook te vertellen, dat zij, Morand dus, over mijn naam beschikte. Ik ben namelijk degene, die deze zaak bij de R.C.C. heeft aangespannen en een (via de R.C.C.) uitvoerige briefwisseling met dhr Mr. Dr van 't Veer van de Staatsloterij heb gevoerd. Deze week nog, heb ik contact gehad met de R.C.C. en toen was er over mijn zaak nog niets bekend. Ik vind. als het waar is wat ik vermoed, dat ze belanghebbenden later informeren, dan in dit geval Morand, met alle respect voor Morand overigens, ronduit verbijsterend. Hier is een verkeerde volgorde gebruikt. Ook wil ik mij via dit forum kritisch uitlaten naar de redaktie van Radar zelf. Ik heb altijd een goed contact gehad met hen over de zaak tegen de Staatsloterij. Het minste wat ik van Radar verwacht had, was een kort berichtje deze kant op. Radar wist, dat ik met deze zaak bezig was bij de R.C.C.
Groet Rico

Gesloten