LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geskimd in Brazilië

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
masabru

geskimd in Brazilië

Ongelezen bericht door masabru »

Goede morgen , we hebben weer eens wat, het betreft nu onze zoon,
Hij heeft een vriendin in Brazilië, daar is hij 24 januari naar toe gegaan en 22 februari was hij weer op Schiphol.
Eten voor een paar dagen hadden wij bij hem thuis neergezet, dus geen boodschappen had hij te doen.
Maandag 27 feb. naar z'n werk in Utrecht en op de terugweg moest hij tanken, ja en nu komt het:
geen geld op zijn rekening, geskimd? in Brazilië, alles eraf incl. zijn kredietlimiet .
Hij belt me net nog op, de 25ste! is er nog 500 euro eraf gehaald in Fortaleza, toen was hij al 3 dagen thuis.

Nadat hij het ontdekte is natuurlijk zijn pinpas geblokkeerd.
Van de bank moest hij alle data opschrijven en de bedragen, dat heeft hij gedaan, toch geven ze hem weinig kans bij de SNS.
Aangifte bij de politie heeft hij ook gedaan, maar of het allemaal zin heeft?

Is hij de enige? dat vraagt de SNS bank zich af, wij weten het niet, dat is dus mijn vraag op het forum .
Groet van Saar

SNS Bank Webcare
verified
Berichten: 61
Lid geworden op: 15 okt 2010 10:39
Contacteer:

Re: geskimd in Brazilië

Ongelezen bericht door SNS Bank Webcare »

Beste Masabru,

Wat een vervelende situatie. We begrijpen uit je verhaal dat je al contact hebt gehad met de SNS Bank. Toch leggen we je de procedure graag nogmaals uit zodat hier geen misverstand over kan ontstaan.

- Als je zelf skimming vermoedt blokkeer je je pinpas.
- Vervolgens doe je aangifte bij de politie.
- Vul het formulier ‘navraag doen’ in op onze website en print deze uit. (https://www.snsbank.nl/particulier/klan ... step_login)
- Stuur het navraag formulier, proces-verbaal en een kopie van een geldig legitimatiebewijs op naar het adres dat op het formulier staat.
- Binnen een week krijg je antwoord.

Als je nog vragen hebt, kan je altijd contact met ons opnemen via [email protected].

Met vriendelijke groet,

Marnix
SNS Bank webcare

masabru

Re: geskimd in Brazilië

Ongelezen bericht door masabru »

Bedankt, hij heeft idd aangifte gedaan, zijn pas heeft hij meteen na het ontdekken laten blokkeren, (zondag hebben ze het restje er nog even af gehaald!!in Fortaleze) woensdag ben ik , zijn moeder, naar de sns gegaan, ik had te weinig informatie bij me, alleen maar goed dat ze zo op letten.
Maar binnen een dag zou hij een email krijgen, dat gebeurde dus niet, gisterenavond is hij zelf naar de bank gegaan en nu schijnt er maandag met de aangifte iets mis zijn gegaan?? alles moest opnieuw, het was een andere medewerker, we hopen zo dat het goed komt,
En we wachten nu op een mailtje, groet!

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: geskimd in Brazilië

Ongelezen bericht door ruud_a »

- Als je zelf skimming vermoedt blokkeer je je pinpas.
- Vervolgens doe je aangifte bij de politie.
- Vul het formulier ‘navraag doen’ in op onze website en print deze uit. (https://www.snsbank.nl/particulier/klan ... step_login)
- Stuur het navraag formulier, proces-verbaal en een kopie van een geldig legitimatiebewijs op naar het adres dat op het formulier staat.
- Binnen een week krijg je antwoord.


ik vraag me af hoe je nu in Brazilie verder moet met je geblokkeerde pinpas
en aan dat antwoord zul je ook wel niet veel hebben als dat thuis in de brievenbus zit

masabru

Re: geskimd in Brazilië

Ongelezen bericht door masabru »

Hij had een creditcard, die heeft hij ook gebruikt, zoals ik in de eerste mail schreef moest hij alle data opschrijven, wij moeten wachten en (niet te hopen voor andere mensen), voor ons zou het goed zijn als nog meer mensen het slachtoffer zijn geworden in Brazilië

masabru

Re: geskimd in Brazilië

Ongelezen bericht door masabru »

Mijn zoon heeft zijn geld terug, hij was het slachtoffer van skimmen schreef de bank. VLAG UIT VOOR DE SNS BANK.
Groet van Saar

SNS Bank Webcare
verified
Berichten: 61
Lid geworden op: 15 okt 2010 10:39
Contacteer:

Re: geskimd in Brazilië

Ongelezen bericht door SNS Bank Webcare »

Beste Masabru,

Erg fijn dat je zoon het geld terug heeft ontvangen! Eind goed, al goed :D

Met vriendelijke groet,

Tibor
SNS Bank Webcare

Gesloten