LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] muntstortingen zijn duur bij Rabo

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Taxexcemia
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 nov 2010 09:26

muntstortingen zijn duur bij Rabo

Ongelezen bericht door Taxexcemia »

Rabo rekent nog al wat voor de muntstortingen die ik doe. Heel fijn dat een storting werkelijk direct op je rekening staat, maar een keer in het kwartaal worden de kosten ineens midden op de dag van je rekening gehaald. Dan heb je net gekeken naar je saldo en het is toereikend, maar bij de Sligro kassa sta je weer voor gek.
Laatst was het 170 piek aan kosten.

Ik ben door leeftijdsberufsverbot en een beetje vastgoed bezit waarvan de overwaarde waardeloos is geworden een nugger. Ik probeer toch in die situatie een bedrijfje van de grond te krijgen. Eigenlijk is dat de enige optie naast hemelen.

Stel voor dat voor regelmatige storters er een plafond komt per kwartaal. Aan de ene kant een aantal gratis stortingen en verder een maximum van 50 euro Rabo verdiensten per kwartaal. Ik ben notabene een goede klant. Rabo duwt mij nu in handen van de concurrent en die is goedkoop maar tergend langszaam. Als zzp-er is dat net funest.

Wist U dat taxexcemia een innige verhouding heeft met zzp-er-in-armoe?

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: muntstortingen zijn duur bij Rabo

Ongelezen bericht door sjoegel »

Waarom ga je niet met je kleingeld naar een plaatselijke ondernemer die veel kashandelingen heeft ? Daar kun je het kosteloos omwisselen.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: muntstortingen zijn duur bij Rabo

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

http://forum.www.trosradar.nl/posting.p ... 0&t=116514

misschien had u er beter 1 topic van kunnen maken.

Taxexcemia
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 nov 2010 09:26

Re: muntstortingen zijn duur bij Rabo

Ongelezen bericht door Taxexcemia »

at Sjoegel

Natuurlijk heb ik dat gedaan. Met munten leuren. Maar stel dat degene aldaar waar je de afspraak mee hebt gemaakt dat ie regelmatig munten neemt en die persoon is er net die dag niet. Dan sta je te wachten.....

Ik zou hetzelfde kunnen doen met snoep net over de datum. Dat doe ik ook niet meer. Daar komen zulke gekke reacties op. Meestal als ik honger heb eet ik het dan maar zelf op. Vaak is er niets mee aan de hand. Dat is echter geen corebusiness.
Laatst gewijzigd door Taxexcemia op 19 apr 2012 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Taxexcemia
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 nov 2010 09:26

Re: muntstortingen zijn duur bij Rabo

Ongelezen bericht door Taxexcemia »

at rozemarijntje

Natuurlijk is het bijna hetzelfde topic. Maar ik ben op twee plaatsen ontevreden en daarom noem ik ze alle twee de issues. Probleem is niet mijn munten aanbod. Probleem is dat er twee verwerkings alternatieven zijn die ieder niet ideaal zijn.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: muntstortingen zijn duur bij Rabo

Ongelezen bericht door dhc »

En da's weer een overtreding van de gedragsregels.....

Winterman
Berichten: 856
Lid geworden op: 15 jan 2012 13:54

Re: muntstortingen zijn duur bij Rabo

Ongelezen bericht door Winterman »

Taxexcemia schreef: Ik ben door leeftijdsberufsverbot en een beetje vastgoed bezit waarvan de overwaarde waardeloos is geworden een nugger.
En je eet over de datum snoep als je honger hebt. Wat heb jij dan nog te klagen?

Gesloten