LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sparen, beleggen, boeterente

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
RonaldStoot
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 dec 2016 20:45

Sparen, beleggen, boeterente

Ongelezen bericht door RonaldStoot »

Westland Utrecht bank; op 12 december 2016 is de verkoop van mijn woning notarieel gepasseerd. Westland Utrecht bank heeft onterecht een boeterente ingehouden van meer dan 17000 euro. Daarnaast loopt er nog een spaardepot van 16000 euro die tot uitbetaling moet komen, maar door onderbezetting kan niemand mij vertellen hoe lang dit gaat duren. Ook is er een beleggingsrekening verpand aan de hypotheek. Maar de hypotheek is op 12 december door het passeren van de notariële akte afgelost. Hiermee is de beleggingsrekening vrij van verpanding. De beleggingsrekening loopt bij Nationale Nederlanden en is groot 28000 euro. NN wacht op vrijgave door Westland Utrecht bank. NN geeft aan bekend te zijn met de problemen bij Westland Utrecht bank. Inmiddels kom ik zelf in de problemen omdat ik nog op 61000 euro van Westland Utrecht bank zit te wachten waar Nieman zich verantwoordelijk voelt voor mijn geld. Wie kan mij hiermee helpen?
Laatst gewijzigd door Radar op 24 dec 2016 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Telefoonnummer verwijderd

Dan_Veluwe
Berichten: 94
Lid geworden op: 26 mei 2017 02:33

Re: Sparen, beleggen, boeterente

Ongelezen bericht door Dan_Veluwe »

@RonaldStoot.

Dit bericht is al heel oud. Ik hoop dat het is opgelost. Is dit niet het geval, dan zou ik een advocaat inschakelen bij dit soort bedragen. Heb je een rechtsbijstand verzekering, ben je anders lid van een vakbond ? Verder kun je bij -grote- werkgevers ook hulp vragen bij eigen interne juristen.

Succes !

Gesloten