LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Thuiswerkbedrijf

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Barbiebarb
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:19

Thuiswerkbedrijf

Ongelezen bericht door Barbiebarb »

Hoi,

Ik schoot vorige week vrijdag volledig in de stress door een brief van Intrium Justitia dat ik rekeningen niet zou betaald hebben van L.V.O.W (een thuiswerkbedrijf)met een boete er bovenop.
Ik ben van eind februari 2004 tot 1 maart 2005 lid geweest van L.V.O.W.
Ik had in 2004 te kennen gegeven dat ik geen lid meer wilde zijn bij L.V.O.W. daarna kreeg ik een brief dat mijn contract 1 maart 2005 gestopt werd omdat het contract een jaar duurde.
Maar in maart werd het gewoon nog automatisch afgeschreven.
Dus ik een email gestuurd dat ze het stop moesten zetten omdat het contract al afgelopen was.
Ik dacht vooruit, die ene maand maakt niet uit.
Ik kreeg toen een mail terug met excuses en dat ze de gegevens zouden verwerken.
April werd het weer automatisch afgeschreven.
Heb ik weer een email gestuurd.
Ik kreeg toen bericht terug of dat ik het via de bank kon regelen dat het teruggestort kon worden.
Dat had ik geregeld, en het zou niet meer gebeuren.
Maar mei en juni dus weer, dus ik toch wel even gemailt dat ik dat slordig vond, en weer incasso terug laten boeken.
Daarna kreeg ik weer een mail met verontschuldigingen, en dat ze het gelijk verwerkt hadden.
En dat was ook zo, want na juni werdt het niet meer afgeschreven.
Vorige week schrok ik me de stuipen dat ik een brief van Justitia kreeg met dat ik van april tot juni rekeningen niet had betaald.
En er ook een boete bij zit, dus ik heb het nu wel even gehad.
Zonder aanmaning brieven of wat dan ook krijg ik dat, dus ik vind dit echt niet normaal, want dat is niet de normale gang van zaken.
Per telefoon zijn ze niet te bereiken.
Je wordt ook doorverwezen naar een 0900 nummer waar je na een half uur nog steeds 1 wachtende voor u heeft.
Kheb een brief naar die intrium Justitia geschreven met uitleg en hoop dat ze het begrijpen, maar ik ben er bang voor.
Wat kan ik nog meer doen?

Ik hoor zoveel slechte reacties over L.V.O.W. ik zou echt iedereen willen waarschuwen voor dat bedrijf.
Je schrijf je in, er wordt iedere maand een bedrag van je rekening gehaald voor vervoerskosten van het thuiswerk.
Ik heb in dat jaar nog nooit thuiswerk gekregen, dus die vervoerskosten heb ik voor niets betaald, en je komt ook heel moeilijk van het bedrijf af.

Vriendelijke groetjes,
Barbera

Bodosan
Berichten: 52
Lid geworden op: 01 dec 2004 10:56

Re: Thuiswerkbedrijf

Ongelezen bericht door Bodosan »

Barbibarb,
Heb je alle stukken bewaard? Zijn de stukken zodanig dat ze jouw gelijk ivm L.V.O.W. correct aantonen? Zo ja gewoon niet reageren op de handel van I.J. Zij hebben namelijk geen poot om op te staan, dus wat je tot nu toe hebt gedaan lijkt mij meer dan voldoende. Officieel hoef je I.J. helemaal niets mee te delen. Kortom negeren (NB wel alleen als je zeker weet, etc.).
Bodosan
(aanhef gewijzigd, had naam Barbara gebruikt).

Gesloten