LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opzeggen ABN Amro Bank: tips!!

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
joost28
Berichten: 236
Lid geworden op: 18 jun 2006 15:51

Opzeggen ABN Amro Bank: tips!!

Ongelezen bericht door joost28 »

Zoals velen was ik niet gediend van de (extra) kosten die ik voor de betaalrekening moest betalen. Nu bleek het opzeggen van mijn 7 bankrekeningen een ramp! De "kundige" medewerker van 0900-0024 zei dat het schriftelijk kon, dus schriftelijk gedaan. Brief werd retour gezonden. Opzeggen kon alleen middels een bezoek aan het kantoor. Wat een flauwekul, ik zit in het buitenland en kan niet langs een kantoor. Oh, dan kon het wel schriftelijk. Nogmaals brief verzonden. Handtekeningen was niet correct. Tijdens een verblijf in NL dus langs een kantoor en toen zou het geregeld zijn. Wat blijkt nu: de hoofdrekening is opgeheven maar de subrekeningen bestaan nog. 0900-0024 gebeld, ik moest weer langskomen. Toen was voor de mij de maat vol.

Mijn tip: wat ik gedaan heb: zoek op google.nl email adressen van medewerkers van ABN Amro door te zoeken naar @nl.abnamro.com en mail al die adressen jouw probleem. Ik heb 150 medewerkers van ABN Amro een mailtje gestuurd met mijn probleem. Indien zij terugmailen dat ze er niet verantwoordelijk voor zijn mailde ik nog een keer het probleem. In totaal zijn er ongeveer 100 (!) medewerkers met mijn probleem bezig geweest! En het is nu opgelost. Laten we maar niet uitrekenen wat dit omgerekend allemaal voor de geweldige bank heeft gekost!

Noble
Berichten: 1128
Lid geworden op: 13 dec 2006 12:23

Re: Opzeggen ABN Amro Bank: tips!!

Ongelezen bericht door Noble »

@ joost28

:lol: :lol: :lol: Je hebt een pilsje van mij tegoed.... :wink:

joost28
Berichten: 236
Lid geworden op: 18 jun 2006 15:51

Re: Opzeggen ABN Amro Bank: tips!!

Ongelezen bericht door joost28 »

Luister, normaal zou ik zoiets nooit doen, maar bij deze introverte club met mensen kom je gewoon echt geen steek verder, en de macht ligt daar wel om kosten af te boeken als het hen belieft. Gewoonlijk zou ik mijn rechtsbijstand erop zetten, maar dat kan niet voor die paar euro.

Hopelijk volgen velen!

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Opzeggen ABN Amro Bank: tips!!

Ongelezen bericht door TdeHond »

Joost,

Geweldig!

ROTFL

faas1
Berichten: 37
Lid geworden op: 24 okt 2007 17:42

Re: Opzeggen ABN Amro Bank: tips!!

Ongelezen bericht door faas1 »

@ Joost28!

Een hele slimme zet om jouw probleem bij zoveel mogelijk mensen neer te leggen. Der zal der vast wel eentje tussen zitten die jou probleem met 1 druk op de knop op kan lossen :lol: !

Als het niet makkelijk kan dan maar op een moeilijke manier!

Gesloten