LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geld storten bij de SNSBank wordt afgeschaft

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
klavertje5
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 jan 2008 19:00

Re: Geld storten bij de SNSBank wordt afgeschaft

Ongelezen bericht door klavertje5 »

Ik heb een beroep waarbij mensen mij contant betalen; hoe ga ik nu de vaste lasten betalen als ik mijn verdiende geld niet meer kan storten? En ik ben vast niet de enige!

raster
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 nov 2008 17:16

Re: Geld storten bij de SNSBank wordt afgeschaft

Ongelezen bericht door raster »

noble,
Blijkbaar begrijp jij niet dat alle banken hetzefde beleid voeren daarom heeft het geen zin om van bank te veranderen.
Ze hebben ons vroeger er allemaal ingeluisd met mooie praatjes en nu kunnen we niet meer terug.
gr.,
raster.

Anna----3
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 apr 2006 15:17

Re: Geld storten bij de SNSBank wordt afgeschaft

Ongelezen bericht door Anna----3 »

Heb ik een bank om mijn geld uit te geven, maar als het op is moet ik naar een andere bank om mijn te stortengeld daar eerst op een rekening te storten om het daarna over te laten maken naar de SNS. Dat is toch wel een beetje van de zotte. Ik heb dus alles al naar een andere bank overgeheveld en dat is echt niet zo moeilijk.

sedre
Berichten: 29
Lid geworden op: 14 jan 2009 17:59

Re: Geld storten bij de SNSBank wordt afgeschaft

Ongelezen bericht door sedre »

ABNAMRO is naar mijn mening de laatste jaren een bank geworden die een dermate arrogantie uitstraalt, dat je bij deze bank zeer zeker niet moet zijn voor enige klantvriendelijkheid.

De idee, dat een client wordt ingedeeld in een preferred banking client en zo mag je genoemd worden als je over de 50.000 euro uit hebt staan bij ze of een private banking client en zo mag men heten als men meer dan 1 miljoen euro bij ze heeft staan. Wacht men op een zogenaamde "accountmanager" in gewoon Nederlands, een medewerker die een superieur heeft, dan mag men niet in de verkeerde wachtruimte plaatsnemen, want ojee, de kussens zijn niet geschikt voor een persoon die niet in de juiste klasse is ingedeeld.
Het personeel en van een leeftijd die lager is dan die van mijn kleinkinderen, schoffeert dermate, dat een overstap geen juiste zet van u zal zijn.

Naar welke bank u moet gaan?

Ik weet het niet, ik lees gaarne hier een objectieve mening.
Dit is mijn mening

sedre
Berichten: 29
Lid geworden op: 14 jan 2009 17:59

Re: Geld storten bij de SNSBank wordt afgeschaft

Ongelezen bericht door sedre »

@ Raster. Ik citeer het door u het op schrift gestelde:

@ iedereen die KLAAGT maar NIET weggaat bij zijn/haar bank

jullie hebben ZÉLF je bank gemaakt tot wat ie nu is..
en jullie ZORGEN ook dat de bank zo blijft, of zelfs erger wordt...

hoe?? door gewoon te blijven bankieren bij de bank waar je over klaagt. punt


Hoe komt u aan een dergelijke onzin?
De klant is niet debet aan de arrogantie, schofterigheid en het niet klantvriendelijk zijn van banken.

Waar baseert u dergelijke wijsheid op?

sedre
Berichten: 29
Lid geworden op: 14 jan 2009 17:59

Re: Geld storten bij de SNSBank wordt afgeschaft

Ongelezen bericht door sedre »

Mijn excuus, mijn bovenstaand bericht was niet voor Raster bedoeld, maar voor Noble.

passiepas
Berichten: 43
Lid geworden op: 07 jul 2006 21:22

Re: Geld storten bij de SNSBank wordt afgeschaft

Ongelezen bericht door passiepas »

Als ik de berichten zo lees kan ik toch maar beter bij de SNS blijven of terug gaan naar de Rabo met weinig rente? maar dan gaat de voorkeur toch weer uit voor de SNS het is niet anders.

r001
Berichten: 46
Lid geworden op: 06 okt 2005 21:43

Re: Geld storten bij de SNSBank wordt afgeschaft

Ongelezen bericht door r001 »

Je zou kunnen zeggen dat sns zich zelf de markt uitprijst: De service (en beperkte mogelijkheden) van een internetbank maar ze berekenen daarentegen wel kosten, net als een "traditionele" bank.

Dat dingen veranderen prima, maar zo rigoureus als bij sns. Juist die andere dingen die ze in hun toko gaan verkopen kun je prima via internet: verzekering afsluiten, lening aanvragen, etc. Blij dat ik er geen rekening heb. Je zou maar geen internet hebben....

Anna----3
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 apr 2006 15:17

Re: Geld storten bij de SNSBank wordt afgeschaft

Ongelezen bericht door Anna----3 »

(ABNAMRO is naar mijn mening de laatste jaren een bank geworden die een dermate arrogantie uitstraalt, dat je bij deze bank zeer zeker niet moet zijn voor enige klantvriendelijkheid.)

Hiermee ben ik het niet eens. Met alle service ben ik ,als gewone klant, vanmorgen geholpen met een voor mij geen allerdaagse overmaking, die ik zelfs voor een ander moest doen. Ze waren echt wel klantvriendelijk.
N.B. dit is dus niet de bank waar ik mijn SNS naar heb overgeheveld

BlackStone
Berichten: 29
Lid geworden op: 31 aug 2006 21:19

Re: Geld storten bij de SNSBank wordt afgeschaft

Ongelezen bericht door BlackStone »

Bij de ING kun je het ook gratis storten in de automaat d.m.v. je pinpas.

passiepas
Berichten: 43
Lid geworden op: 07 jul 2006 21:22

Re: Geld storten bij de SNSBank wordt afgeschaft

Ongelezen bericht door passiepas »

Blackstone in onze woonplaats kan men zelfs helemaal geen geld storten wat echt waar is en hun rentes zijn ook niet bepaald hoog

Marieann
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mei 2009 19:43

Re: Geld storten bij de SNSBank wordt afgeschaft

Ongelezen bericht door Marieann »

Goed idee is om over te stappen op de ASN BANK.
Op de betaalrekening rente. Welliswaar maar 1%, maar toch......
tevens is dit een van de betere banken wat betreft milieu, kinderarbeid, mensenrechten etc.
Iedereen kent toch nog wel de berichten van oa ABN, Postbank, die met jouw geld beleggen in bijvoorbeeld MIJNEN, en de WAPENINDUSTRIE.
Dit wil je toch absoluut niet.

passiepas
Berichten: 43
Lid geworden op: 07 jul 2006 21:22

Re: Geld storten bij de SNSBank wordt afgeschaft

Ongelezen bericht door passiepas »

ASN Bank is misschien ook een goede opties maar ook die hebben net als de DSB Bank geen filialen in de buurt en kan men vast ook geen geld storten.

Voorlopig blijf ik toch maar bij SNS en misschien stop ik wel met 1 en 2 euromunten sparen.

Mocht ik daar ooit mee stoppen ga ik misschien overstappen naar de DSB Bank omdat die nog veel meer rente heeft dan de DSB,maar voorlopig blijf ik toch bij SNS.

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Geld storten bij de SNSBank wordt afgeschaft

Ongelezen bericht door mar42 »

winkeliers zijn altijd blij met kleingeld vooral de eenmanszaken en kleine ondernemingen, omdat wij daar weer geld voor moeten betalen om klein geld bij de bank te halen, dus als je je klein geld kwijt wil denk dan inderdaad aan de kleine ondernemers en eenmanszaken :wink: :wink: :wink:

En dit hoeft meestal nog geen eens in rolletjes aangeleverd te worden maar in simple zakjes is ook altijd goed.

jippiet
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:00

Re: Geld storten bij de SNSBank wordt afgeschaft

Ongelezen bericht door jippiet »

probeer de DSB bank daar is zelfs je pinpas gratis en je ontvangt en kleine rente voor je geld,dat je op je rekening heb staan

Anna----3
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 apr 2006 15:17

Re: Geld storten bij de SNSBank wordt afgeschaft

Ongelezen bericht door Anna----3 »

Bij de INGbank bij mij de de woonplaats is die mogelijkheid er niet, maar mijnhandeling was niet alleen storten, maar een IBANbetaling doen ook.Dat kan dus ook niet hie bij de INGbank. En daar had ik net geen kaas van gegeten. Dus ik blijf dankbaar dat ze bij de ABNAMRO wel zo klantvriendelijkwaren mij te helpen.

zeurpiet
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2009 00:25

Re: Geld storten bij de SNSBank wordt afgeschaft

Ongelezen bericht door zeurpiet »

Ik was van de week ook bij mijn SNS Bank om geld te storten, daar informeerde mij een medewerker dat dit dus binnenkort zou stoppen. En wat nu vroeg ik 'm. Nou zei hij; dan kunt U "gewoon"blijven storten maar dan bij de desbetreffende KPN kantoortjes. "Leuk idee" , maar daar gaat het straks bijna 10 Euro per storting kosten werd mij er gelijk bij verteld. Alle KPN is/wordt ING, gaat het storten daar dan straks ook 10 Euro kosten????? Geen echte overstap idee.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Geld storten bij de SNSBank wordt afgeschaft

Ongelezen bericht door kweenie »

Zeurpiet, ik neem aan dat je de postbank of het postkantoor bedoet. KPN heeft helemaal niets met bankieren te maken.

Als je geld wilt storten bij een bank waar je geen rekening hebt, dan moet je daar altijd voor betalen. Als je bij die bank wel een rekening hebt, dan is het vaak gratis. Als je naar ing zou overstappen, dan kun je dus bij de ing filialen wel gratis storten.

Verder vind ik het vreemd dat mensen hun betaalrekening selecteren aan de hand van de rente die je bij die bank ontvangt. Ik heb voor het gewone betalingsverkeer een rekening bij een bank die voor de betaalrekening aan mijn wensen voldoet, en mijn spaargeld heb ik elders, op een spaarrekening die aan mijn wensen voldoet. Zodra ik wat geld 'over' heb, is het in een vloek en een zucht overgemaakt, en als ik iets duurs zou willen kopen, dan weet ik dat in het algemeen wel een paar dagen van tevoren en kan ik op mijn gemak geld overmaken van spaar naar betaal. Eventueel kan ik het altijd nog met een spoedovermaking doen.

Dus kies gewoon een betaalrekening die de diensten heeft die je zou willen, en maak 'overtollig' geld over naar een spaarrekening bij een andere bank.

cobevin
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2009 12:51

Re: Geld storten bij de SNSBank wordt afgeschaft

Ongelezen bericht door cobevin »

Graag wil ik reageren op de kosten van de SNSbank.
U raad de ABNAMRO aan maar wij moeten daar 17km voor rijden omdat de banken in de buurt geen stortingskas hebben.Dus ABNAMRO is ook niet echt een optie.

Noble
Berichten: 1128
Lid geworden op: 13 dec 2006 12:23

Re: Geld storten bij de SNSBank wordt afgeschaft

Ongelezen bericht door Noble »

@ raster
noble,
Blijkbaar begrijp jij niet dat alle banken hetzefde beleid voeren daarom heeft het geen zin om van bank te veranderen.
Ze hebben ons vroeger er allemaal ingeluisd met mooie praatjes en nu kunnen we niet meer terug.
gr.,
raster.
Hallo Raster,

je hebt mijn reactie niet goed gelezen.
Ik stel duidelijk dat er wél een alternatief is.... ARGENTA bank
zelfs 2 als je geen (principe) probleem hebt met DSB.
deze hebben DUIDELIJK een ander beleid dan plukken en plukken voor de bonussen.
Dat BANKEN ons er "ingeluisd" hebben ben ik volkomen met je eens.

kortom VERANDER van bank als je INDERDAAD problemen hebt met dat steeds maar betalen..
zélfs als klant van je (groot?)bank ...moet je vaak een duur servicenummer betalen om iets te vrágen... beláchelijk... :roll:

Gesloten