LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DSB

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Ronald K.
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 okt 2009 18:53

DSB

Ongelezen bericht door Ronald K. »

Hallo Dames en Heren,
Misschien ben ik niet heel slim, maar wat ik niet begrijp dat jullie allemaal geknipt en geschoren zijn. Dit wisten jullie allemaal voor dat je deze lening aanging! ook op hypotheek gebied was dit allemaal bekend! je kon veel meer lenen bij DSB dan bij een landelijke bekende bank (ING, Fortis, Rabo, ABN.) en dit wilde jullie toch? meer lenen en of meer rente krijgen dan de boven genoemde banken. alle voordelen heeft ook zijn nadelen. dit risico hebben jullie zelf genomen, dit was altijd al bekend, bij iedereen want gratis of goedkoop bestaat immers niet! en zeker niet in de bank wereld. Kortom als je een huis of een auto wilde kopen en je kreeg het geld niet bij een van de bovengenoemde banken en je wilt perse het product kopen, ging je naar de DSB en JA daar betaalde je voor en dan moet je niet zeuren! succes allemaal en nu voortaan wel de kleine lettertjes lezen.
m.vr.gr. Ronald

Amsterdam_Atlanta
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 okt 2009 11:27

Re: DSB

Ongelezen bericht door Amsterdam_Atlanta »

Ronald, helemaal eens. Geld natuurlijk ook voor Dirkie met zijn bankvergunning.
En dan moet hij niet als een mietje gaan janken.

Hoop dat u het ook aan Dirk zijn verstand kan brengen.

Consumentt
Berichten: 754
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: DSB

Ongelezen bericht door Consumentt »

Ronald K. schreef:Hallo Dames en Heren,
Misschien ben ik niet heel slim
Inderdaad.
Om een nieuw topic met de nikszeggende titel "DSB" te starten en niks nieuws te melden te hebben moet je niet al te slim zijn :twisted:

stofzuigertje

Re: DSB

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Naast erg veel rotzooi hadden ze ook goede producten.....

Sparen met hogere rente dan de grote 5, mits je geen extra hoge achtergestelde zou nemen zonder DNB garantie...

Betalen, gratis pas (postbank €12,40 per jaar) en 1% rente (was 1½%) dus dit was ook goed.

Hypotheken, ja hoor, ook enkele goede, vooral onder eigen personeel, vrienden en familie...
dus niet iedereen was tegen Dirk Scheringa.

Museum, hij toonde tenminste kunst waar eenvoudige arbeiders geen uitleg voor nodig hebben wat dit nu weer voor moet stellen.. ze waren nog open.... dus bel voor zekerheid eerst even als je verder weg woonde.. zie www.scheringamuseum.nl

Amsterdam_Atlanta
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 okt 2009 11:27

Re: DSB

Ongelezen bericht door Amsterdam_Atlanta »

ha ha ha daar gaan e weer. Lokkertjes om uw spaargeld te kunnen gebruiken. Die was nodig omdat de koopsompollisen oplichterij uitdroogde.
Vraag niemand zich af waar het geld van de achtergestelde leningen is gebleven.
Dirkie nam zijn winst vooraf, snappie. Elke 1e jaars kan een beter business plan maken. Het verdienmodel van Dirkie is bagger.

gtp
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 mar 2009 11:02

Re: DSB

Ongelezen bericht door gtp »

stofzuigertje toch, goede producten? gratis werken doe jij dat? achtergestelde obligatie's goed product??kom nu niet aan met "hebben alle banken" z'n kleine agressieve,ongecotroleerde,dieven bende zou deze producten NIET mogen hebben, waar werd die rente vergoeding 1% van betaald? provisie'werden minder kosten stegen de pan uit had dit alles nog lager geduurd dan was er straks NIETS meer te halen dan had hij de € 700.000

zegjijhetmaar-
Berichten: 184
Lid geworden op: 24 jul 2009 19:19

Re: DSB

Ongelezen bericht door zegjijhetmaar- »

dan had hij de € 700.000
Ook die krijgt hij als eigenaar en 100% aandeelhouder niet vergoedt ! Geen idee of hij dat geld vandaag heeft overgemaakt in ieder geval gisteren nog niet vertelde hij bij Pouw en Witteman.

Consumentt
Berichten: 754
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: DSB

Ongelezen bericht door Consumentt »

AA en GTP, ik weet niet waar jullie je constant zo druk over blijven maken.
De wedstrijd is gespeeld, de spelers zitten al in de kleedkamer en aan de uitslag is niks meer te veranderen.

Alhoewel ik er aan twijfel, jullie zijn toch geen slachtoffer van DSB, dus het heeft echt weinig zin nog te blijven haatpraten. Iedereen weet het ondertussen ook wel.

Alles wat er over Scheringa en zijn personeel te kankeren viel is gedaan.
Voor Dirk is het over en sluiten, die heeft zijn portie gehad.
AZ speelt met blanco shirts, het museum is leeggehaald.

Dus jullie toetsenbord kan nu beter voor iets anders gaan gebruikt worden.

Amsterdam_Atlanta
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 okt 2009 11:27

Re: DSB

Ongelezen bericht door Amsterdam_Atlanta »

Consumentt, ik weet niet waar jij de brutaliteit vandaan haalt om mij te vertellen wat te doen. Maar dat heb je met lafaards zoals jij. En het klopt in mijn kennisenkring ken ik mensen waarvan hun naaste door deze vuile hond zich van het leven heeft beroofd. Met dat geouwehoer van jou moet je uitkijken dat je niet samen met Dirk eindigd. Destroyed.

Consumentt
Berichten: 754
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: DSB

Ongelezen bericht door Consumentt »

Ik verdacht je van paranoia, maar het is nog erger. Ga hulp zoeken, je raakt steeds verder op drift.

Amsterdam_Atlanta
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 okt 2009 11:27

Re: DSB

Ongelezen bericht door Amsterdam_Atlanta »

Consumentt, kan jij goed wauwelen hoe Dirk zijn verdienmodel eruit zou zien? 20-30 miljoen/euro winst per jaar? Hmmm wat zagen die amerikanen dan niet, hmmm waarom was Dirk al 9 maanden bezig het verhaal te slijten die zo te zien jij alleen gelooft? Waarom ging DSB plat als ze 250 miljoen eigen vermogen hebben? Waar is dit 250 miljoen eigen vermogen, dus 'show me the money' en niet wauwelen? Waarom haalt Dirk zijn winst vooraf uit de bank, dus weg geld van spaarders? Hoe zit de balans van DSB in elkaar en hoe P&L? Waarom vindt Dirk dat daar hj 100% van de aandelen heeft, hij dus eigenaar is en het geld van de spaarders mag jatten? Weet jij hoe de regels bij een bank werken? Kan wel eindeloss doorgaan, maar verspilde moeite. Zolang Consumentt op deze vragen geen antwoord kan geven, links laten liggen.

Peter-O
Berichten: 124
Lid geworden op: 23 feb 2007 11:16

Re: DSB

Ongelezen bericht door Peter-O »

A_A, het gaat niet goed meer met je. jammer je begon netjes.

Consumentt
Berichten: 754
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: DSB

Ongelezen bericht door Consumentt »

Nogmaals: Dirk staat met de broek op zijn knieen, hij kan niks meer.
Het geen enkele zin om door te blijven zagen over hoe slecht ie was of hoe slecht ie het deed.
Kijk maar liever naar oplossingen. Daar zijn mensen nu aan toe, toekomst.

Amsterdam_Atlanta
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 okt 2009 11:27

Re: DSB

Ongelezen bericht door Amsterdam_Atlanta »

Peter, nothing personal. Opzoek naar de waarheid.

Amsterdam_Atlanta
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 okt 2009 11:27

Re: DSB

Ongelezen bericht door Amsterdam_Atlanta »

Consumentt. Dit ben ik met je eens. Zoals je weet zijn we het op bepaalde punten al eerder eens geweest. En de oplossingen zijn even belangrijk.
Misschien laat ik me soms meeslepen, daar ik iemand ken die het helaas niet meer zag zitten. En te laat om hulp vroeg.
Neemt niet weg dat de waarheid op de antwoorden moeten komen hoe die toko bestiert werd.

Peter-O
Berichten: 124
Lid geworden op: 23 feb 2007 11:16

Re: DSB

Ongelezen bericht door Peter-O »

Amsterdam_Atlanta schreef: Opzoek naar de waarheid.
de waarheid is dat de regering heeft (en nog) zit te slapen toen de banken steeds meer macht kregen/krijgen.
dsb was een kleine bank en tegen ieder persoon die niet met geld kan omgaan bij die dsb zijn er ca 100 die bij andere banken zitten die ook zo''n produkt afnamen alleen is hun strop nét iets minder hard aangetrokken waardoor zij nog wél een aantal jaren kunnen blijven spartelen, als ze pech hebben de rest van hun leven.
wie is beter af?? in ene keer door een faillissement of 30 jaar spartelen??

gtp
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 mar 2009 11:02

Re: DSB

Ongelezen bericht door gtp »

Consument, DS broek op de knien? Hij lach iedereen stiekem uit, de goed gelovige.
Gisteravond bekend geworden, € 6.000.000 divident weg van de laatste 2 jaar,ra-ra waar zou dat zijn? Deze soap gaat lijken op wat enkele jaren geleden is gebeurd in Barneveld (later Leusden) daar waren toen 2 broers die begonnen in een kippenhok software te ontwikkelen later in leusden toen naar Amerika en werd deze luchtballon door geprikt zij waren ook lid van een bepaalde groepering.

doornloosroosje
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 mei 2008 17:42

Re: DSB

Ongelezen bericht door doornloosroosje »

stofzuigertje schreef:Naast erg veel rotzooi hadden ze ook goede producten.....

Sparen met hogere rente dan de grote 5, mits je geen extra hoge achtergestelde zou nemen zonder DNB garantie...

Betalen, gratis pas (postbank €12,40 per jaar) en 1% rente (was 1½%) dus dit was ook goed.
Deze goede dingen gingen ten koste van de uitgezogenen ,degenen die dat dus als goede dingen zagen moeten zich mede schuldig voelen. :mrgreen:

Amsterdam_Atlanta
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 okt 2009 11:27

Re: DSB

Ongelezen bericht door Amsterdam_Atlanta »

Peter, je stelt allerlei niet concrete vragen. Kan jij misschien antwoorden op de concrete vragen die ik gesteld heb? Dan praten we verder.

Peter-O
Berichten: 124
Lid geworden op: 23 feb 2007 11:16

Re: DSB

Ongelezen bericht door Peter-O »

Amsterdam_Atlanta schreef:Peter, je stelt allerlei niet concrete vragen. Kan jij misschien antwoorden op de concrete vragen die ik gesteld heb? Dan praten we verder.
ik stel hier maar -1- vraag, waar eenieder gewoon zelf over kan nadenken en voor zichzelf kan beantwoorden.

ik zie hier geen vragen van jou richting mij. hoe kan ik jou daarop dan antwoorden?

Gesloten