LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie weet waarom Rabo akkoord verklaringen binnenhaalt?

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
goofy04
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jun 2010 07:24

Re: Wie weet waarom Rabo akkoord verklaringen binnenhaalt?

Ongelezen bericht door goofy04 »

Enigzins bang voor de soms te persoonlijke reakties toch een aanvulling op de handelswijze van de Rabobank. Enige dagen geleden kreeg mijn dochter bericht m.b.t. het wijzigen van betaalpakkettten. Rabobank stelde voor om het betalingspakket van haar te veranderen in een ander pakket. Als ze niet voor een bepaalde tijd reageert wordt het automatisch omgezet. Als haar gevolmachtigde ben ik naar de bank gegaan om uit te leggen dat het pakket wat de Rabobank voorsteld voor haar niet funktioneerd, en dat ze het om wil zetten in een ander pakket. De reaktie van de Robobank was. Dan moet ze persoonlijk langs komen. Op mijn reaktie dat het niet haar keuze was dat het pakket werd veranderd en als ze langs moet komen ze dan van de andere kant van de wereld moet komen was voor de Rabobank geen reden om van hun standpunt af te wijken.

vakkiel
Berichten: 225
Lid geworden op: 02 mar 2008 20:32

Re: Wie weet waarom Rabo akkoord verklaringen binnenhaalt?

Ongelezen bericht door vakkiel »

Eeeeuh ja ? En nu ? :?

trudy81
Berichten: 630
Lid geworden op: 22 apr 2010 16:38

Re: Wie weet waarom Rabo akkoord verklaringen binnenhaalt?

Ongelezen bericht door trudy81 »

Hai,

ik snap het probleem niet.
Na de instorting van verschillende banken heeft de EU het toezicht aangescherpt om te zorgen dat banken zaken fatsoenlijk regelen en om klanten te beschermen. Dat betekent logischerwijs iets voor de privacy van de klant. Daar kan de Rabo weinig aan doen, die valt gewoon onder de wet.
Dat het personeel een hoger loon wil en dus onderhandeld in de cao lijkt me ook niet vreemd, ik zeg ook niet bij mijn cao onderhandelingen: doe maar wat minder.

Ik begrijp echt niet wat het probleem is, is TS tegen de europese wetgeving? of tegen de vorm waarop hij geinformeerd is? Of het aantal paginas van de wijziging? Ik snap er echt helemaal niks meer van.

groetjes

Trudy

vakkiel
Berichten: 225
Lid geworden op: 02 mar 2008 20:32

Re: Wie weet waarom Rabo akkoord verklaringen binnenhaalt?

Ongelezen bericht door vakkiel »

Gelukkig trudy dan ben ik niet de enige !
Vivre is iemand ide OVERAL een probleem van maakt volgens mij....hij is nu in de supermarkt aan het klagen dat de aanbieding van het half om half gehakt al op is..... :roll:

survive4
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jun 2010 12:01

Re: Wie weet waarom Rabo akkoord verklaringen binnenhaalt?

Ongelezen bericht door survive4 »

Misschien is dit niet een goeie site voor vragen want het gaat over gehakt ofzo.
Toch wil ik even zeggen dat wij op dit moment niet blij zijn met de klantvriendelijkheid van de Rabo. Ze geven ons niet duidelijke antwoorden op onze vragen en als we er op terug komen is het nog weer anders en moeten we contact opnemen met iemand van een andere afdeling en die vertelt dan weer iets anders....

Het gaat over onze hypotheek en de antwoorden kloppen volgens ons niet met wat we eens hebben afgesproken. We worden nu wel onzeker over die akkoord verklaringen, terwijl we in die voorwaarden daarover niets iets konden opmerken.....
Volgende week hebben we een afspraak gemaakt voor een gesprek.

trudy81
Berichten: 630
Lid geworden op: 22 apr 2010 16:38

Re: Wie weet waarom Rabo akkoord verklaringen binnenhaalt?

Ongelezen bericht door trudy81 »

@survive4

Maak even een nieuw topic aan en stel dan je vraag, misschien is er iemand die je dan kan helpen. Dit topic is al zo'n rommeltje, dus begin lekker een schoon topic en als je dan je vragen post is er vast iemand die daar iets mee kan.

groetjes

Trudy

Vivre
Berichten: 103
Lid geworden op: 22 mar 2009 14:14

Re: Wie weet waarom Rabo akkoord verklaringen binnenhaalt?

Ongelezen bericht door Vivre »

Goofy4:
Succes toegewenst als vertegenwoordiger van je dochter haar belangen!

trudy81:
Dank voor je zinvolle antwoorden.

survive4:
Succes met jullie zaak.
Laatst gewijzigd door Vivre op 18 jun 2010 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.

vakkiel
Berichten: 225
Lid geworden op: 02 mar 2008 20:32

Re: Wie weet waarom Rabo akkoord verklaringen binnenhaalt?

Ongelezen bericht door vakkiel »

"Pas op dat je niet in een soort “doolhof” belandt want dat is hun kracht en daarmee hebben ze macht "

Goede genade vivre, als ik die berichten van jou lees dan zou je bijna zeggen laat die hypotheek maar zitten !

Gezien jou verhaal zou de rabo een misdadige organisatie zijn........gaat het nog een beetje vivre ?

Vivre
Berichten: 103
Lid geworden op: 22 mar 2009 14:14

Re: Wie weet waarom Rabo akkoord verklaringen binnenhaalt?

Ongelezen bericht door Vivre »

Ik stelde met deze topic een serieuze vraag en ik vroeg me af of klanten beseffen dat ze akkoord gaan met nieuwe regelgeving van de bank als ze voor een bepaalde datum niet reageren!

Ook was ik benieuwd of ze beseffen waarmee ze dan akkoord gaan.

Voor mij niets meer en niets minder.

Door de reacties die ik kreeg heb ik besloten mijn meeste teksten te wissen.

vakkiel
Berichten: 225
Lid geworden op: 02 mar 2008 20:32

Re: Wie weet waarom Rabo akkoord verklaringen binnenhaalt?

Ongelezen bericht door vakkiel »

Nee hoor vivre, je bent gewoon doorgegaan met mensen bang maken om niks. :twisted:

Vivre
Berichten: 103
Lid geworden op: 22 mar 2009 14:14

Re: Wie weet waarom Rabo akkoord verklaringen binnenhaalt?

Ongelezen bericht door Vivre »

'Bankiersbonussen werken averechts'
Uitgegeven: 21 juni 2010 14:28
Laatst gewijzigd: 21 juni 2010 14:28

AMSTERDAM - Bonussen voor bankiers belonen verkeerd gedrag. Dat concludeert organisatiepsycholoog Kilian Wawoe van de Vrije Universiteit.
© Getty ImagesVoor zijn promotie-onderzoek ondervroeg hij 1500 medewerkers van banken in binnen- en buitenland.

Bankiers worden afgerekend op vooraf gestelde doelen en dat werkt averechts.
Laatst gewijzigd door Vivre op 25 jun 2010 08:52, 1 keer totaal gewijzigd.

plien32
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 apr 2010 09:39

Re: Wie weet waarom Rabo akkoord verklaringen binnenhaalt?

Ongelezen bericht door plien32 »

Volgens mij is de Rabo nog een van de weinige banken die zich daarvan bewust is, daarom hebben ze ook niet de hulp van de staat nodig.

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: Wie weet waarom Rabo akkoord verklaringen binnenhaalt?

Ongelezen bericht door peewee »

De Rabobank herhaalt blijkbaar vaker dit ''geintje'' om te proberen klanten ''erin te luizen''. Nu weer het gedoe rondom de compensatie van de gedupeerden van de Rabobank Op Maat hypotheken. (Zie ook de uitzending van Tros Radar van 2009 over die Op Maat oplichtingspraktijken ). Nu blijkt weer dat de Rabobank deze gedupeerden -ook de gedupeerden die geen cent compensatie krijgen !- doodleuk voor ''finale kwijting'' laat tekenen. Zie de berichten in de Volkskrant en het Eindhovens Dagblad hierover. De klant die niet goed oplet en z'n handtekening plaatst op zo'n vrijwaring van aansprakelijkheid verliest ieder recht om schade te claimen.

Vivre
Berichten: 103
Lid geworden op: 22 mar 2009 14:14

Re: Wie weet waarom Rabo akkoord verklaringen binnenhaalt?

Ongelezen bericht door Vivre »

Peewee:

[/quote]De klant die niet goed oplet en z'n handtekening plaatst op zo'n vrijwaring van aansprakelijkheid verliest ieder recht om schade te claimen.[/quote]

Hebben degenen die voor 12juni jl. niet hebben gereageerd, daarmee akkoord verklaard, oftewel een handtekening gezet?
Laatst gewijzigd door Vivre op 25 jun 2010 08:30, 1 keer totaal gewijzigd.

vakkiel
Berichten: 225
Lid geworden op: 02 mar 2008 20:32

Re: Wie weet waarom Rabo akkoord verklaringen binnenhaalt?

Ongelezen bericht door vakkiel »

Vivre jongen, ga je je nou weer daar druk over maken ? Zoek toch een leuke hobby, het leven is kort...geniet ervan !

Frank. D
Berichten: 56
Lid geworden op: 06 jun 2010 18:01

Re: Wie weet waarom Rabo akkoord verklaringen binnenhaalt?

Ongelezen bericht door Frank. D »

vivre is een mevrouw die het bedrog van de banken weergeeft en met name van deze geheimzinnige bank :mrgreen:

Vivre
Berichten: 103
Lid geworden op: 22 mar 2009 14:14

Re: Wie weet waarom Rabo akkoord verklaringen binnenhaalt?

Ongelezen bericht door Vivre »

Graag wil ik antwoord op de vraag van mijn topic.

23 juni 2010, reactie peewee:
Citeer: "De klant die niet goed oplet en z'n handtekening plaatst op zo'n vrijwaring van aansprakelijkheid verliest ieder recht om schade te claimen".

Mijn vraag daarop is:
Hebben degenen die voor 12 juni jl. niet op 45 pagina’s nieuwe voorwaarden hebben gereageerd, daarmee akkoord verklaard, oftewel een handtekening gezet?

Dat is alles en wie kan het me vertellen?

vakkiel
Berichten: 225
Lid geworden op: 02 mar 2008 20:32

Re: Wie weet waarom Rabo akkoord verklaringen binnenhaalt?

Ongelezen bericht door vakkiel »

Wat jij wil intereseert niemand wat !

Vivre
Berichten: 103
Lid geworden op: 22 mar 2009 14:14

Re: Wie weet waarom Rabo akkoord verklaringen binnenhaalt?

Ongelezen bericht door Vivre »

Graag wil ik antwoord op de vraag van mijn topic.

23 juni 2010, reactie peewee:
Citeer: "De klant die niet goed oplet en z'n handtekening plaatst op zo'n vrijwaring van aansprakelijkheid verliest ieder recht om schade te claimen".

Mijn vraag daarop is:
Hebben degenen die voor 12 juni jl. niet op 45 pagina’s nieuwe voorwaarden hebben gereageerd, daarmee akkoord verklaard, oftewel een handtekening gezet?

Dat is alles en wie kan het me vertellen?

plien32
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 apr 2010 09:39

Re: Wie weet waarom Rabo akkoord verklaringen binnenhaalt?

Ongelezen bericht door plien32 »

nee, zoals ik je al eerder verteld heb in meerdere topics,maar zal het je nog 1 keer uitleggen: het gaat het over de nieuwe europese wetgeving met betrekking tot rente % op kredieten. Banken moeten voortaan eerst klanten inlichten als er een rentewijziging komt, voordat ze deze doorvoeren.

Gesloten