LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AON bericht 19 januari pas over 20% verhoging per 1 jan

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
erredobble
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 mar 2009 16:37

AON bericht 19 januari pas over 20% verhoging per 1 jan

Ongelezen bericht door erredobble »

Voor tweede jaar op rij bericht AON autoverzekeringen pas op 19 januari (verzending 17 januari) over de bijna 20% premie verhoging per 1 januari ingangsdatum. Schandalig en OPZETTELIJK handelen....zeker omdat ik vorig jaar hier in discussie met AON over ben gegaan. Toen werden excuses als systeemwijzigingen van stal gehaald. Dit jaar dus weer exact hetzelfde type handelen (en ook weer een schandalige verhoging) door deze verzekeraar. Dus weer geen tijd om netjes te kunnen vergelijken bij andere aanbieders van verzekeringen. Oplossing zou wat mij betreft zijn....geen prijsverhoging indien de verzekeraar niet tijdig vooraf (maand voorafgaand aan nieuwe premieperiode) de klant op de hoogte brengt.

Lady1234
Berichten: 27125
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: AON bericht 19 januari pas over 20% verhoging per 1 jan

Ongelezen bericht door Lady1234 »

U had allang kunnen vergelijken en u kunt nu ook nog alsnog overstappen.

16again
Berichten: 16105
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: AON bericht 19 januari pas over 20% verhoging per 1 jan

Ongelezen bericht door 16again »

Ik zie dit als een prijswijziging op een lopend contract, dan behoor je contract te kunnen ontbinden.

Marechaussee
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 sep 2018 23:24

Re: AON bericht 19 januari pas over 20% verhoging per 1 jan

Ongelezen bericht door Marechaussee »

11 september krijg ik een brief gedateerd september van Meeus.
Fijn dat u klant bent bij Meeus. Meeus en Aon gaan samen verder als één bedrijf onder de naam AON. We bundelen onze kennis en ervaring om u nog beter van dienst te kunnen zijn. Veel verandert er niet voor u. Zo blijven onze verzekeringsproducten hetzelfde. Als er in de toekomst iets aan deze producten verandert informeren we u daar op tijd over.
Ook op 11 september krijg ik een brief van Meeus gedateerd 31 augustus.
Per 1 oktober 2018 wijzigt uw autoverzekering. Deze verzekering bieden wij dan niet meer aan. Wij zetten uw huidige verzekering voor u om naar de verzekeraar die het meeste bij uw situatie past. Zoals u gewend bent, blijft u via ons verzekerd.
Huidige premie: €.52,73 nieuwe premie: €73,67 = 40% duurder!!!
Daarnaast zijn de nieuwe voorwaarden véél slechter!
Dit noemt Meeus/Aon dus een verbetering.

Gesloten