LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voogd & Voogd doordenderende bureaucratie

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Willem-Klaas
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 jun 2013 08:44

Voogd & Voogd doordenderende bureaucratie

Ongelezen bericht door Willem-Klaas »

Ben sinds januari verzekerd bij deze club. Premie voor een jaar vooruitbetaald. Drie weken geleden (half mei) ineens een afschrijving van meer dan € 400,-. Toen ik thuis kwam lag er een brief dat ik het aantal schadevrije jaren onjuist opgegeven zou hebben. Bleek om een schade van vorig jaar te gaan die ik terugbetaald had aan mijn vorige verzekeraar, was door hen in januari(!) al gecorrigeerd in Roy-data. Bedrag gestorneerd en Voogd en Voogd (via PremieHeld) geïnformeerd. (Je kunt trouwens helaas alleen maar ia mail communiceren en áls je antwoord krijgt bij grote uitzondering is dat van stripfiguur PremieHeld, je voelt je dus al een debiel en onpersoonlijk behandeld). Maar ze reageren nergens op: het enige wat je krijgt is aanmaningen en je wordt gewoon uit de verzekering gegooid, zonder dat ze hun eigen gangen checken of inhoudelijk ingaan op je bericht. Zeer zeer slecht, met de rug tegen de muur, enz. enz. Nooit doen, laat je niet verleiden door deze prizefighter!

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Voogd & Voogd doordenderende bureaucratie

Ongelezen bericht door crazyme »


Centraal Beheer
Berichten: 78
Lid geworden op: 02 feb 2011 12:02
Locatie: Nederland

Re: Voogd & Voogd doordenderende bureaucratie

Ongelezen bericht door Centraal Beheer »

Willem-Klaas schreef:Ben sinds januari verzekerd bij deze club. Premie voor een jaar vooruitbetaald. Drie weken geleden (half mei) ineens een afschrijving van meer dan € 400,-. Toen ik thuis kwam lag er een brief dat ik het aantal schadevrije jaren onjuist opgegeven zou hebben. Bleek om een schade van vorig jaar te gaan die ik terugbetaald had aan mijn vorige verzekeraar, was door hen in januari(!) al gecorrigeerd in Roy-data. Bedrag gestorneerd en Voogd en Voogd (via PremieHeld) geïnformeerd. (Je kunt trouwens helaas alleen maar ia mail communiceren en áls je antwoord krijgt bij grote uitzondering is dat van stripfiguur PremieHeld, je voelt je dus al een debiel en onpersoonlijk behandeld). Maar ze reageren nergens op: het enige wat je krijgt is aanmaningen en je wordt gewoon uit de verzekering gegooid, zonder dat ze hun eigen gangen checken of inhoudelijk ingaan op je bericht. Zeer zeer slecht, met de rug tegen de muur, enz. enz. Nooit doen, laat je niet verleiden door deze prizefighter!

Beste Willem-Klaas,

Als de jaren zijn gecorrigeerd door de oude verzekeraar in Roy-Data zal de huidige maatschappij dit over moeten nemen.

Het is inderdaad vervelend als de communicatie niet soepel verloopt. Helaas zal je een officiële klacht in moeten dienen bij de huidige verzekeraar. Als je klacht wordt afgewezen kan je dit voorleggen bij de KIFID. Dit is een standaard procedure. Hier de link die je verder kan helpen: http://www.kifid.nl/consumenten/wie-beh ... appen-plan.

Succes,

Natasja van het Centraal Beheer Webcareteam
055 579 8000
Webcare[@]centraalbeheer.nl
https://www.centraalbeheer.nl

Willem-Klaas
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 jun 2013 08:44

Re: Voogd & Voogd doordenderende bureaucratie

Ongelezen bericht door Willem-Klaas »

Dank voor de reacties! En ik heb goed nieuws, want één en ander is zojuist naar tevredenheid opgelost door PremieHeld.nl.

Met vriendelijke groet,
Willem-Klaas

Centraal Beheer
Berichten: 78
Lid geworden op: 02 feb 2011 12:02
Locatie: Nederland

Re: Voogd & Voogd doordenderende bureaucratie

Ongelezen bericht door Centraal Beheer »

Willem-Klaas schreef:Dank voor de reacties! En ik heb goed nieuws, want één en ander is zojuist naar tevredenheid opgelost door PremieHeld.nl.

Met vriendelijke groet,
Willem-Klaas

Wat fijn om te lezen dat alles goed is opgelost door PremieHeld.nl.

Groet,

Natasja van het Centraal Beheer Webcareteam
055 579 8000
webcare[@]centraalbeheer.nl
https://www.centraalbeheer.nl

Gesloten