LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bossogroup

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.

Is deze vergoedingsvoorwaarden juridisch correct?

Peiling eindigde op 09 mei 2006 18:09

ja, het is duidelijk gezegd
6
86%
nee, het is niet juridisch toegelicht omtrend welke periodes boetes worden vergoed
1
14%
 
Totaal aantal stemmen: 7

jozefa
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 feb 2006 16:28

bossogroup

Ongelezen bericht door jozefa »

Bissogroup wekt sugesties dat zij zullen je gedurende 12 maanden boetes uitkeren, enige wat men nodig heeft is geldig lidmaatschap. Het wordt niet gezegd, dat het geldt niet voor de overtredingsfeit voor de inschrijving.
Lees zelf:
9. Bisso vergoedt geen boetes indien het lidmaatschap
nog niet betaald is en als u in afwachting bent van bevestiging.
U hebt een bevestiging nodig dat u het lidmaatschapsgeld hebt
betaald en dat u lid bent.

Wie kan van deze voorwaarden opmaken, dat je niet wordt uigekeerd voor die twee boetes die je al in je fuist hebt?
Bovendien in FAQ staat:

Wat gebeurt er als ik de boete/rekening opgestuurd heb?

Na controle van het Bisso ledenregister en het politierapport en als het daadwerkelijk om een snelheidsboete/parkeerboete gaat, betaalt Bisso direct uit op het door u opgegeven bankrekeningnummer.

Dus niet! Mensen, trap daar niet in, zij lokken je in, voor de boetes die moeten nog komen, maar ze doen niets met de boetes je al hebt!
groetjes
Jozefa

dds
Berichten: 139
Lid geworden op: 14 jul 2005 12:39

Re: bossogroup

Ongelezen bericht door dds »

Ben je zo dom?? Of wil je je graag dom voordoen?!?!

Natuurlijk gaat het pas op voor boete's vanaf het moment dat je lidmaatschap loopt.

Of verzeker jij ook pas een huis als deze is afgebrand?!?!

Zou leuk gaan worden, gewoon afwachten of, en zo ja, wanneer je een bekeuring krijgt en dan pas afsluiten om het betaald te krijgen! Denk na, doe niet zo dom!!!

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: bossogroup

Ongelezen bericht door karr-2 »

Sommige mensen zouden ook eerst moeten lezen voor ze dingen gaan roepen. Natuurlijk gaan ze niet betalen voor boetes die je al hebt, dat zou wel erg stom zijn. Dan wordt heel NL lid op het moment dat de boete binnen is.

Je gaat je huis toch ook niet verzekeren als het afgebrand is?

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: bossogroup

Ongelezen bericht door SJZ »

Ik heb nog wel wat oude boetes liggen, zou ik lid kunnen worden vanaf 1 januari tot 31 december 2000? In dat jaar heb ik wel het een en ander opgelopen, dat wil ik graag vergoed zien door de bossogroep.

jozefa
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 feb 2006 16:28

Re: bossogroup

Ongelezen bericht door jozefa »

Ja, natuurlijk dat kan! Zolang is geen juridisch duidelijkheid geschept, iedereen mag aannemen dat het kan! Zelfs boetes van 5 jaar geleden men mag gerust claimen, waarom niet?
<Als men heeft over uitkering (uitkeren) dat is ALTIJD! spraken van periode van/tm, anders is geen geldig uikering> Iedereen advocaat kan deze zaak met gemak winnen. Het is misleidend campagne voeren en daarvoor vraag ik uw aandacht.
gr
Jozefa

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: bossogroup

Ongelezen bericht door SJZ »

Gezien de uitslag in de poll ben jij tot nu toe de enige die die kromme denkwijze heeft.

dds
Berichten: 139
Lid geworden op: 14 jul 2005 12:39

Re: bossogroup

Ongelezen bericht door dds »

Probeer het nog 1 keer duidelijk te maken voor onze domme topicstarter.

Stel mijn fiets is gisteren gestolen, daarvoor was ik op die dus niet verzekerd. Nu sluit ik vandaag een diefstalverzekering af voor de fiets. Als ik dan de fiets wil claimen bij de verzekeraar heb ik pech, er wordt namelijk niets vergoed voor zaken die plaatsvonden voordat de verzekering ingaat!

Je verzekerd een huis toch ook niet pas na het afbranden,
je sluit je ziektekostenverzekering toch ook niet pas af nadat je ziek bent geworden,
je sluit toch toch ook niet pas een autoverzekering af als je een aanrijding hebt gehad?!?!

Is het nu voor de topic-opener duidelijk of is ze zo onvoorstellend dom dat ze zelfs dit niet snapt?!?!

jozefa
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 feb 2006 16:28

Re: bossogroup

Ongelezen bericht door jozefa »

Wij testen juridisch prudentie uit en daarover zijn vragen in poll gesteld. :!: Kan je ze begrijpen :?:
gr.
Jozefa

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: bossogroup

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

tegen pure domheid valt gewoon niet aan te praten

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: bossogroup

Ongelezen bericht door SJZ »

Wij testen juridisch prudentie
Bedoel je soms jurisprudentie?
Wij testen juridisch prudentie uit en daarover zijn vragen in poll gesteld.
En hoe test je die dan uit? Ben je een proces begonnen (dat je toch wel verliest?)

Gesloten