LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Yarden-uitvaartverzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Gregoris
Berichten: 156
Lid geworden op: 11 dec 2006 13:40

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Gregoris »

Hallo Arpie49, geloof dat maar niet, zulke bedrijven zijn héél hardnekkig.
eerst zal de rechter er aan te pas moeten en als ze het mochten verliezen (waar ik van uit ga) gaan ze ook nog eens in hoger beroep!
mvg.

Ayla

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Ayla »

...........
Laatst gewijzigd door Ayla op 02 aug 2007 20:35, 2 keer totaal gewijzigd.

Gregoris
Berichten: 156
Lid geworden op: 11 dec 2006 13:40

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Gregoris »

Hallo Ayla, staat het mailadres van die advocaat hier ook ergens op het forum?
Zou het niet iets goedkoper kunnen als er steeds meer polishouders bij hem komen?
ik heb dus ook 2 polissen (mijn echtgenote en mijzelf).
mvg.

jg huijser
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 apr 2007 10:06

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door jg huijser »

Beste mensen,ik was aan het denken,is het niet beter allemaal de gewijzigde polissen met zijn allen naar yarden terug te sturen.met de mededeling geweigerd.

Ook kan ik er niet bij dat tros radar hier niet beter op in speeld zij zien toch ook dat dit forum steeds groter wordt.

Ik hoop op zoveel mogelijke reakties.

J.G.Huijser.
Harlingen.

Ayla

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Ayla »

..................
Laatst gewijzigd door Ayla op 02 aug 2007 20:38, 2 keer totaal gewijzigd.

janssen
Berichten: 395
Lid geworden op: 01 okt 2004 19:57

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door janssen »

Heden heb ik bericht van ontvangst bevestiging ontvangen van KiFid klachten buro schade verzekenringen.
Zij komen niet met een wel overwogen antwoord zo als een medewerker Yarden beweerde.
Nee zij zullen zelf deze zaak behandelen, en verzoeken mij geen contact meer met Yarden te ondernemen.
Het gehele onderzoek kan derhalve wel 10 weken duren.
Het wordt behandeld door Mr. J.W.Wabeke
Wel zullen zij trachten mij tussen raportages te zenden.
Dus afwachten maar weer.
Laatst gewijzigd door janssen op 25 mei 2007 10:34, 1 keer totaal gewijzigd.

franil
Berichten: 57
Lid geworden op: 04 jan 2007 22:25

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door franil »

Het is inderdaad zeer opvallend, dat Tros Radar de hele zaak dood zwijgt. Al eerder is geopperd dat ze misschien wel aandelen Yarden hebben, en dat lijkt er steeds meer op. Ze hebben zich in laten pakken in de uitzending door een gladde vertegenwoordiger van Yarden, die de leugens slim bracht. Er staat nl duidelijk op de polis dat je verzekerd bent voor een bepaald bedrag. Het woord natura komt in de hele polis niet meer voor Dus wat nou 'het is nog steeds een natura polis" ? De enige buiten Yarden die er nu grof aan verdient is dat advocaten kantoor in Leeuwarden, die €95,20 PER POLIS vraagt om er naar te kijken. (Ons gezin heeft er 4, dus tel maar op...) Zou er een bundeling van gedupeerden moeten komen om gezamenlijk iets te ondernemen? het lijkt mij overigens dat een proefproces voldoende is om klaarheid in deze zaak te brengen, daar hoef je geen duizenden mensen voor te laten betalen.

Ayla

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Ayla »

......
Laatst gewijzigd door Ayla op 02 aug 2007 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Ayla

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Ayla »

....................
Laatst gewijzigd door Ayla op 02 aug 2007 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.

jojonij
Berichten: 44
Lid geworden op: 05 mei 2007 15:50

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door jojonij »

xxx
Laatst gewijzigd door jojonij op 02 sep 2008 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.

yardenlid
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mei 2007 13:08

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door yardenlid »

LS

Zoals ik al eerder meldde is op zaterdag 9 juni 2007 de jaarvergadering van de ledenraad van Yarden in het Crematorium Slingerbos te Ede gepland. Welkom vanaf 8.45 uur. Aanvang vergadering 10.30 uur.

KOMT ALLEN!!!

OOK YARDEN-LEDEN MET ''EEN PAKKET VAN DIENSTEN'', DIE NOG GEEN POLISWIJZIGING HEBBEN ONTVANGEN OOK KOMEN!!!!

DIT IS DE GROTE KANS OM DE LEDENRAAD VAN YARDEN OP ANDERE GEDACHTEN TE BRENGEN!!!!!!


Groeten van een yardenlid

janssen
Berichten: 395
Lid geworden op: 01 okt 2004 19:57

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door janssen »

Ayla:
Bij de Klachten commissie KiFid kost het niets.
Deze instelling wordt betaald door de gezamleijke schade verzekeraars.

Zij zijn verder geheel onafhankelijk, beschouw het als de ombudsman voor de overheid.

jaarco
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 apr 2007 18:02

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door jaarco »

Beste lotgenoten,

Het geinstrueerde personeel en adviseurs van Yarden beleven zware tijden door de dagelijkse vele protesten en vragen van hun klanten/leden. Steeds meer wordt het hun te veel en klappen dan uit de school. Dan blijkt duidelijk, dat zij het helemaal niet eens zijn met hun "baas". Zij worden doodmoe van de belazerverhaaltjes, die ze hun klanten/leden moeten voorhouden.
Als Yarden zo doorgaat, wordt hun naam in Nederland net zo besmet als DEXIA (Deze bank vluchtte weer terug naar Belgie)
De op de site van Yarden geplaatste antwoorden op vragen over poliswijzigingen getuigt van een diepe minachting t.a.v. de Yarden-leden. Hoe durft men op zo'n onvolwassen manier de Yardenleden voor zich te winnen. Of dat wij Yarden-leden niet door hebben, dat wij door hun leugenachtige antwoorden belazerd worden.
Gelukkig biedt het forum de mogelijkheid om de waarheid en werkelijkheid aan de kaak te stellen.

Groetjes jaarco

Jan9
Berichten: 393
Lid geworden op: 08 dec 2006 21:32

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Jan9 »

Yarden verstevigt positie in uitvaartbranche

Yarden verzorgt meer uitvaarten in gelijkblijvende markt

Uitvaartorganisatie Yarden heeft het jaar 2006 gezond afgesloten. In een gelijkblijvende markt heeft zij meer uitvaarten (totaal 9.773, een toename van 10%) verzorgd. De stijging van het aantal uitvaarten is deels autonoom en wordt deels veroorzaakt door overname van Uitvaartcentrum Utrecht. Ook het aantal door Yarden verzorgde crematies nam toe door groei in Ede en de overname van de crematoria in Heerlen en Venlo-Blerick. Het uitbreiden van de landelijke dekking blijft een continu streven van Yarden. Het aantal leden/verzekerden steeg in 2006 met 3% en de polisadministratie werd sterk vereenvoudigd. Voor de verkoop van uitvaartverzekeringen zijn meerdere kanalen ingezet. Naast de eigen verkooporganisatie en internet vindt de verkoop ook plaats via intermediairs, allianties en verenigingen.
Net als in voorgaande jaren is de solvabiliteit verder toegenomen. De voorwaarden voor groei zijn met bovengenoemde maatregelen geschapen en verwacht wordt dat de groei ook de komende jaren zal doorzetten. Dit alles staat in het Jaarverslag over 2006 dat uitvaartorganisatie Yarden vandaag gepresenteerd heeft. Op www.yarden.nl is het jaarverslag te downloaden.

Geen enkele reden dus om de AVVL polis te verlaten.

jg huijser
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 apr 2007 10:06

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door jg huijser »

24 Mei 2007.reaktie op franiel ;janssen; jojonij.

franiel ik heb een rechtbijstandverzekering en procideer nu via hun
met yarden en heb 1 maal 100. euro overgemaakt en dat houd in 2 polissen voor mij en voor mijn vrouw.

janssen ik geloof wel dat het zo,n tijd duurd gezien de snelheid die ze bij yarden hanteren.

jojonij vol ledig met eens een foto copy maken en het orgineel terug sturen naar yarden de gewijzigde de oude oorspronkele natura hoeft niet dat weten ze drommels goed.

Inderdaad tros radar heeft zich volledig door een handige medewerker
van yarden voor de gek laten houden,ik had anders verwacht of zijn ze bang van yarden.

groetend,

J.G.Huijser.
Harlingen.

jaarco
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 apr 2007 18:02

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door jaarco »

Beste Jan9,

De verbetering van de financiele positie van Yarden is vooral te danken aan de wijzigingen van de polissen met "het pakket aan diensten" naar sommenpolissen. Nu worden ze van een rijke vereniging een steenrijke vereniging over de ruggen van hun leden. De image opgebouwd in dit jaar zal Yarden geen goed doen, tenzij Yarden een en ander op tijd gaat terugbuigen.

Groetjes jaarco

Jan9
Berichten: 393
Lid geworden op: 08 dec 2006 21:32

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Jan9 »

Beste Jaarco,
Inderdaad, laat je niet voor de gek houden.

Ken je de betekenis van het woord Yarden?

"to flow down, descend"

of wel : naar beneden stromen. dalen (afdalen, verlagen tot, vallen)

jojonij
Berichten: 44
Lid geworden op: 05 mei 2007 15:50

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door jojonij »

xxx
Laatst gewijzigd door jojonij op 02 sep 2008 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.

jojonij
Berichten: 44
Lid geworden op: 05 mei 2007 15:50

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door jojonij »

xxx
Laatst gewijzigd door jojonij op 02 sep 2008 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Ayla

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Ayla »

...........
Laatst gewijzigd door Ayla op 02 aug 2007 20:39, 2 keer totaal gewijzigd.

Gesloten