LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Yarden-uitvaartverzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
hendrik12
Berichten: 23
Lid geworden op: 15 mei 2007 17:14

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door hendrik12 »

Yarden laat iedereen directie, binnendienstmederwerkers en buitendienstmedewerkers bijelkaar komen.

Waar: Van der Valk Vianen langs de A2. ( pr. Bernhardstr. 75)
Wanneer: 08-juni-2007
hoelaat: 10:00 uur.

Dit is ook een goede locatie om bij elkaar te komen. Omdat alle kopstukken hier aanwezig zijn.

hendrik12
Laatst gewijzigd door hendrik12 op 05 jun 2007 09:00, 1 keer totaal gewijzigd.

johnnny
Berichten: 58
Lid geworden op: 08 mei 2007 10:35

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door johnnny »

NEEM EIEREN MEE NAAR YARDEN, 9 JUNI 2007 IN EDE KOM ALLEEN
WANT DE MEDIA KOMT OOK!!!!

PLUS DRIE KRANTEN EN EEN CAMERA PLOEG.
Laatst gewijzigd door johnnny op 31 mei 2007 15:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Gregoris
Berichten: 156
Lid geworden op: 11 dec 2006 13:40

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Gregoris »

ROTTE APPELS en PEREN mag je ook meenemen!!!!

johnnny
Berichten: 58
Lid geworden op: 08 mei 2007 10:35

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door johnnny »

Alles wat stinkt neem je gewoon mee naar ede op de slingerboslaan 15 , het begint om 9.45 uur. Op 9 juni 2007.

hendrik12
Berichten: 23
Lid geworden op: 15 mei 2007 17:14

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door hendrik12 »

.nee
Laatst gewijzigd door hendrik12 op 05 jun 2007 08:59, 1 keer totaal gewijzigd.

jojonij
Berichten: 44
Lid geworden op: 05 mei 2007 15:50

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door jojonij »

vervallen
Laatst gewijzigd door jojonij op 02 sep 2008 15:55, 2 keer totaal gewijzigd.

johnnny
Berichten: 58
Lid geworden op: 08 mei 2007 10:35

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door johnnny »

Kom naar yarden 9 juni 2007 in Ede, kom ook u stem geld, kom op voor je zelf nodig ook wat media uit.
Het gaat om u geld, vecht voor je geld.
Samen staan wij sterk, kom ook.
TROS HEEFT GEZEGT ALS ER GENOEG MENSEN KOMEN EN LATEN HOREN OP DEZE FORUM DAT ZE OOK WILLEN KOMEN, MAAR DAN MOETEN JULLIE WEL LATEN HOREN.

KOM OP MENSEN ZEG DAT JE KOMT, KOM OP!!!!!!

franil
Berichten: 57
Lid geworden op: 04 jan 2007 22:25

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door franil »

Weten jullie wat mij eigenlijk het meest verbaasd? 9 Juni is er dus de Ledenraads-vergadering. Leden? Van de ANWB of de Rabobank? Volgens de polis is Yarden helemaal geen vereniging met leden, maar een keiharde NV, die winst moet maken. Begin april, toen nog bijna niemand wat wist, zijn er districtsvergaderingen gehouden. Daar kon je je opgeven om als toehoorder 9 juni aanwezig te zijn. Mochten er nog plaatsen over zijn, dan moest je even kontakt opnemen met Yarden. Maar gezien de huidige situatie denk ik niet dat ze nog plaatsen overhebben. Let wel: je kunt dan misschien wel binnen komen, maar je hebt niets te zeggen! Doe je dat wel, dan zal ongetwijfeld de zaal ontruimd worden.
Ze hebben het dus heel slim aangepakt. In de ledenraden zitten waarschijnlijk geballoteerde gezworenen, die braaf alles slikken wat de grote baas ze voorhoudt, en dat ook 8 juni zullen moeten doen, vandaar dat ze nog eens extra geïnstrueerd worden.
Nogmaals: in de polis komen de woorden vereniging, leden en natura niet meer voor. Leden zijn nu gewoon verzekeringnemers geworden. Ik denk, dat als deze zaak voor Yarden verkeerd uitpakt, er enkele top-figuren met een vette bonus en een jaartje of meer salaris naar huis gestuurd worden. Van ons geld, dus.
Laatst gewijzigd door franil op 31 mei 2007 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.

noordkaper04
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 mei 2007 18:38

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door noordkaper04 »

Dag Johnnnny,

Ik dacht dat jouw zaken geregeld waren en dat ik had gevraagd om de uitspraak en de adresgegevens van die goede advocaat. Daarnaast, indien de TROS toe zou zeggen te komen dan lijkt mij voor de hand liggen dat zij dat ook op dit forum kenbaar zouden maken, Toch??
En om nou met eieren te gaan gooien???
Het lijkt mij zinvoller de kwestie voor te leggen aan de Ombudsman of de Raad voor het Verzekeringswezen en indien nodig eventueel via je rechtsbijstand of anderszins juridische stappen te ondernemen.
Dat is voorlopig de weg die ik ga bewandelen.
Groeten.

hendrik12
Berichten: 23
Lid geworden op: 15 mei 2007 17:14

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door hendrik12 »

Waarom niet naar Vianen voor de mensen die zaterag niet kunnen??

Yarden heeft de bijeenkomst afgelast
Laatst gewijzigd door hendrik12 op 05 jun 2007 09:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Frans Veerman
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 mei 2007 15:07

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Frans Veerman »

In een protestaktie wil ik niet geconfronteerd worden met mensen die met ( rotte ) eieren , appels en peren gooien, alhoewel ik de emoties wel begrijp. Ook mijn vrouw en ik dreigen ernstig benadeeld te worden door Yarden en daar protesteren wij dan ook met kracht tegen.
Ook bij ons hebben gesprekken , mailtjes en brieven met Yarden niets uitgehaald en de laatste ( aangetekende ) brief is niet binnen de gestelde 14 dagen beantwoord m.a.w. totaal géén reaktie van Yarden
Dus de advocaat van Beilen in de arm genomen. Protesteren in Vianen of Ede heeft wel zin maar..........doe dat waardig, laten wij Yarden laten weten dat zij dit niet kunnen maken en alle persaktiviteiten daaromheen zijn een goede zaak. Maar nogmaals houd het waardig. !!!!!!!!!!!
Kom op met die pers en en steun ons dan ook via de media.

groeten en een vruchtbare aktie

Gregoris
Berichten: 156
Lid geworden op: 11 dec 2006 13:40

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Gregoris »

ja Frans je hebt helemaal gelijk, ik liet mijn emoties de vrije hand en
zou nimmer de rotte appels en peren hebben meegenomen,
laat staan er mee gooien!
maar met ons waardig gedragen bereiken wij ook helemaal niets
zoals je tot nu toe hebt ondervonden.
mvg.

klazinaveen
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 apr 2007 15:31

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door klazinaveen »

Net mijn rechtsbijstand verzekering gebeld, deze loopt bij Achmea.
Ook zij hadden al veel gedupeerden en gaan dit collectief behandelen.
Ook DAS rechtsbijstand is er al mee bezig en misschien doen Achmea en DAS het wel samen.
Ik raad iedereen aan zich hierbij aan te sluiten. Misschien is dat ook wel mogelijk voor mensen die geen rechtsbijstandverzekering al hebben, misschien hebben zij een regeling dat je tegen een bepaald bedrag je ook daarbij kan aansluiten. Tlf.nr. van Achmea Rechtsbijstand is: 058 2345678 Ik heb dhr. Nederhoed daar gehad. Als dat niet kan ga dan via die advocaat het collectief doen of naar Kifid.
Met appels en eieren gooien bereiken we niets. Yarden moet nu toch echt al weten dat we het er niet mee eens zijn, met die appels en eieren verlagen we ons alleen maar naar het niveau van Yarden en dat willen we toch zeker niet. Succes.

johnnny
Berichten: 58
Lid geworden op: 08 mei 2007 10:35

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door johnnny »

Je heb gelijk het is niet erg netjes, maar wat yarden doet ook niet!!!!
We kunnen wel een afspraak maken bij yarden. Om sprekerstijd aan te vragen op 9 juni 2007 want in de wet staat als je lid bent van een vereniging dan kun je ook sprekerstijd krijgen dus u kunt bellen met crematium yarden op de stingerboslaan 15 te Eden telefoonnummer
0318610953

Met de vriendelijke groeten johan jansen

Gregoris
Berichten: 156
Lid geworden op: 11 dec 2006 13:40

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Gregoris »

Als we nu toch rechtsbijstandsverzekeringen bij naam noemen
vergeet dan ook de mijne niet, voor zo'n 7,50 p. mnd bij Proteq
(had ook al veel meldingen)
mvg.

johnnny
Berichten: 58
Lid geworden op: 08 mei 2007 10:35

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door johnnny »

De heer Rikkart 035-5256618 / mvr Overhagen 030-6386043

Deze mensen zitten in de vereniging van Yarden.

Meldt u aan voor sprekerstijd. voor 9 juni 2007

franil
Berichten: 57
Lid geworden op: 04 jan 2007 22:25

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door franil »

Zoals ik al eerder schreef, is het nog maar de vraag of er hier sprake is van een vereniging. Volgens de (nieuwe) polis ben je gewoon verzekeringnemer bij Yarden NV. In de hele polis komen de woorden vereniging, leden en natura niet voor. Ik vraag me dan ook af wat er eigenlijk nog klopt.

andreassen
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 apr 2007 10:24

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door andreassen »

@Franil:
Yarden Vereniging
Bent u bij Yarden verzekerd, dan bent u automatisch en gratis lid van Yarden Vereniging: een platform voor mensen met vragen en ideeën op uitvaartgebied.

Yarden Vereniging organiseert uiteenlopende activiteiten. Zo worden er informatiebijeenkomsten georganiseerd over zaken als uitvaartvormgeving, reïncarnatie, verliesverwerking en kinderen en de dood. Maar ook aan theatervoorstellingen en herdenkingsconcerten draagt Yarden Vereniging haar steentje bij. Yarden Vereniging werkt regelmatig samen met lokale maatschappelijke

Onze dienstverlening
Alle activiteiten van Yarden Vereniging worden door vrijwilligers georganiseerd. Sommige vrijwilligers zijn raadgever: in een persoonlijk gesprek kan de raadgever uw vragen op uitvaartgebied beantwoorden en u helpen bij het vastleggen van uw uitvaartwensen.
Lees meer over Yarden Vereniging. Voor een raadgever bij u in de buurt kunt u contact opnemen met Yarden Almere.

Google maar eens op Yarden vereniging.

klazinaveen
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 apr 2007 15:31

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door klazinaveen »

Als we vinden dat onze polis niet zomaar veranderd kan worden, dan gelden de oude polisgegevens, daar moeten we dan vanuit gaan.
We accepteren de nieuwe polis niet, dus met die (andere) regelingen hebben we dan ook niets te maken.

jaarco
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 apr 2007 18:02

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door jaarco »

Beste Franil,

Wij moeten inderdaad uitkijken of wij als leden van Yarden nog wel het stuur blijven houden. Destijds bij veel woningbouwverenigingen hadden de leden het feitelijk voor het zeggen. Door allerlei omzettingen werden bij veel woningverenigingen door mooie verhaaltjes, als besluitvaardigheid van de vereniging, de leden handig buiten spel geplaatst.
Dit moeten wij ten alle tijden voorkomen. Op 9 juni as moeten dan ook laten merken aan onze ledenraad, dat wij het nooit zover willen laten komen. Wees er dus bij op de jaarvergadering van de ledenraad!!!
Wij moeten dan ook bedacht zijn, dat men de structuur bij Yarden wil wijzigingen. Men heeft nu veel "last' van ons bij hun doen en laten.

Groetjes jaarco
Laatst gewijzigd door jaarco op 01 jun 2007 17:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten