LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Autoverzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
a146
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 aug 2007 17:59

Re: Autoverzekering

Ongelezen bericht door a146 »

Waarom zet je die mail dan niet hier op het Forum.
Want als het door wilt mailen kun je het ook hier neerzetten. 8)

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Autoverzekering

Ongelezen bericht door D1RK »

Er zijn enkele (niet de goedkoopste) die je zonder termijn na afloop kunt opzeggen, maar ook elke polis die duurder is geworden....

Dat er geen mail adres komt, op het reactie envelopje naast mijn naam kwam teveel binnen op spambox, dus daarom doe ik het ook niet meer, of soms tijdelijk als ze snel reageren, en daarna snel uitschakelen....

hunk
Berichten: 29
Lid geworden op: 29 sep 2007 11:42

Re: Autoverzekering

Ongelezen bericht door hunk »

Beste denmar, als wat je beweert niet in de polisvoorwaarden staat ben je dus wél onzin aan ,t verkopen.
Je hebt er kennelijk weinig zin in die eens door te nemen!

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Autoverzekering

Ongelezen bericht door D1RK »

Zolang Denmar als vragensteller niet de maatschappij bij naam wil noemen kan ik niet nalezen of deze bij een klein groepje hoorde die afwijkende voorwaarden heeft hoorde, ongeveer 5% heeft geen automatische verlenging of makkelijker opzegbaar!

TwinCamDude
Berichten: 107
Lid geworden op: 17 apr 2006 21:58

Re: Autoverzekering

Ongelezen bericht door TwinCamDude »

vreemde zaak :? In mijn beleving geldt toch de regel "stilzwijgende verlenging"? Een autoverzekering is doorlopend, tenzij je em zelf opzegt of de maatschappij opzegt.

Ben benieuwe welke verzekeraar dit is.

Gesloten