LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ongestraft verder met oplichten

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Amie
Berichten: 23
Lid geworden op: 11 jan 2009 13:56

Ongestraft verder met oplichten

Ongelezen bericht door Amie »

Verbazing bij mij, is dat er met droge ogen verder wordt gegaan met de oplichtingspraktijken van banken en verzekeringen. Mensen hebben gespaard bij deze instellingen in welke vorm dan ook voor de afkoop van hun hypotheek en/of pensioen. Bij de woekerpolissen bleek al dat er teveel kosten in rekening werden gebracht. Dit moet 2 tot 3 jaar duren voordat de billen bloot gaan. Nu wederom met de kredietcrisis is ook weer de gewone man, niet alleen de aflossing van zijn huis maar ook in zijn pensioenfonds geraakt. En dit kan gewoon ongestraft plaatsvinden. Kan iemand mij vertellen waar de gerechtigheid gebleven is. Als ik 1 persoon op zou lichten ga ik de bak in. Nu zijn er miljoenen mensen opgelicht (woekerpolis en kredietcrisis) en niemand neemt zijn verantwoording.

tinas
Berichten: 36
Lid geworden op: 23 okt 2006 10:25

Re: Ongestraft verder met oplichten

Ongelezen bericht door tinas »

WOEKERPOLISSEN en WOEKERPENSIOENFONDSEN.

Amie ik heb geen natte ogen zal ik ook niet krijgen maar als ik het woord polis hoort of verzekering gaat mij bloed koken en komt er stoom uit mijn oren.

Door te weinig of geen controle op de bekende instellingen door het rijk is dit mogelijk die dus deels schuldig zijn en op de dag van vandag er nog steeds niets aandoen. ( witte boorden criminilateit )
Mijn hoop is gevestigd in 2010 als de eerste compesatie bekend worden dan zullen er groepen opstaan die naar ik hoop rechtzaken gaan beginnen. ( geen woekerclaimpolis en verlies polis )

Hulp van het rijk ( Bos en Balkende ) moet je niet op rekenen, deze zijn n.l. alleen voor de instellingen die miljarden verloren hebben en hun bestuurders nu de laan uitsturen met miljoenen euri,s :twisted:

Als je alles evaluert wat er afgelopen jaren is gebeurd en nu naar boven komt drijven is groter als een mest ton en helaas wij krijgen de rekening nog gepresenteerd

En Amie helaas dit kan ongestraft doorgaan :evil:

Tinas

Gesloten