LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De politie maakt meer kapot dan je lief is

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Mendoza
Berichten: 512
Lid geworden op: 16 jul 2007 03:21

Re: De politie maakt meer kapot dan je lief is

Ongelezen bericht door Mendoza »

Je word vervelend met je aantijgingen.. Als je eerst eens alles leert lezen (je weet wel, het HELE bericht) in plaats van meteen maar opspringen op een selectief iets, dan had je kunnen LEZEN dat ik wel degelijk protest aangetekend heb waar nooit op is gereageerd..
Dat heb ik wel gelezen en ook dat geloof ik niet.

Ze sturen je een foute beschikking EN ze reageren niet op je brief.
En je bent een andere keer ook nog onterecht aangehouden.

De politie maakt jou bewust het leven zuur. ;)

Wat je verhaal nog ongeloofwaardiger maakt is dat jij de indruk wekt dat ze dit werkelijk zouden kunnen doen en ermee weg kunnen komen.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: De politie maakt meer kapot dan je lief is

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik vond de verhalen wel leuke borrelpraat overigens. Waar of niet waar, in ieder geval leuk om te lezen. En mischien moeten we het ook maar zien als borrelpraat.

Iemand nog een neut? :wink:

Athoz
Berichten: 464
Lid geworden op: 12 jan 2010 07:55

Re: De politie maakt meer kapot dan je lief is

Ongelezen bericht door Athoz »

Mendoza, het is goed met je ;) Ik gun je dezelfde sh*t met hetzelfde resultaat, dan zullen we zien of je het nog zo leuk vind..

En dan nu maar een neut ja ;)

Mendoza
Berichten: 512
Lid geworden op: 16 jul 2007 03:21

Re: De politie maakt meer kapot dan je lief is

Ongelezen bericht door Mendoza »

Mendoza, het is goed met je Ik gun je dezelfde sh*t met hetzelfde resultaat, dan zullen we zien of je het nog zo leuk vind..
Ik gun het niemand, ook jou niet. Daarom geef ik ook aan dat je klachten moet indienen, zo kun je misschien nog wat veranderen. Ik heb het idee dat je dat niet doet omdat je hier aan het overdrijven bent en daarom zelf ook wel weet dat je klachten niet gegrond zijn.

Athoz
Berichten: 464
Lid geworden op: 12 jan 2010 07:55

Re: De politie maakt meer kapot dan je lief is

Ongelezen bericht door Athoz »

Ik heb wel degelijk geklaagt, net als de andere betrokkenen, maar het haalt zo weinig (lees, niets) uit. Na twee keer je neus stoten aan dezelfde burocratische steen kijk je wel verder uit.. Maar goed, laten we het daar maar lekker bij houden, gaat niet opschieten zo.

Mendoza
Berichten: 512
Lid geworden op: 16 jul 2007 03:21

Re: De politie maakt meer kapot dan je lief is

Ongelezen bericht door Mendoza »

Ik heb wel degelijk geklaagt, net als de andere betrokkenen, maar het haalt zo weinig (lees, niets) uit. Na twee keer je neus stoten aan dezelfde burocratische steen kijk je wel verder uit.. Maar goed, laten we het daar maar lekker bij houden, gaat niet opschieten zo.
Als je werkelijk dusdanig veel onrecht is aangedaan laat je het daar toch niet bij zitten? Het laatste incident kan niet meer dan enkele maanden geleden zijn, aangezien alles binnen 6 a 7 maanden heeft plaatsgevonden.

Je kunt je klacht indienen bij de ombudsman.
http://www.ombudsman.nl/klacht/een_klac ... ulier1.asp

Athoz
Berichten: 464
Lid geworden op: 12 jan 2010 07:55

Re: De politie maakt meer kapot dan je lief is

Ongelezen bericht door Athoz »

Mendoza schreef:Als je werkelijk dusdanig veel onrecht is aangedaan laat je het daar toch niet bij zitten? Het laatste incident kan niet meer dan enkele maanden geleden zijn, aangezien alles binnen 6 a 7 maanden heeft plaatsgevonden.

Je kunt je klacht indienen bij de ombudsman.
http://www.ombudsman.nl/klacht/een_klac ... ulier1.asp
Ombudsman nooit aan gedacht toendertijd.. Zal daar m'n klachten gaan invoeren en hopen dat er in ieder geval vervolg aan gegeven word.. tnx

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: De politie maakt meer kapot dan je lief is

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Het meisje zal de politie agent vertrouwd hebben.......vreselijk voor de ouders van millie.

marietje224
Berichten: 233
Lid geworden op: 11 aug 2009 14:57

Re: De politie maakt meer kapot dan je lief is

Ongelezen bericht door marietje224 »

tja toch nog wat punten over de politie...
1 ze doen maar wat ze willen...lopen er bij van wie doet me wat....als er een grote buitelander loopt ,lopen ze er in een bocht om heen...een ventje van 7 spreken ze wel aan..niet fietsen op de stoep heel hard..anders ga ik naar je school toe..leuk hoor :D ,
2 leuk al die reisjes,die wij betalen!
3 je politie is je grootste vriend...ik schaam me dood dat dit een eenheid is die ons moet beschermen!!!!
nu dat meisje milly,verschrikkelijk! en ik heb er geen woorden voor ,verschrikkelijk!!
let op ik scheer niet alle agenten over 1 kam want er zijn er ook die voor hun werk gaan dat is met alles....maar...soms...nee ..kunnen dingen echt niet..

ik woon in rijnmond,..schaam me diep ,echt heel diep...en heb heel veel kippenvel en medeleven met de ouders en fam..
idd ze zal gedacht hebben hey het is me vriend...not

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: De politie maakt meer kapot dan je lief is

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste,

Hoewel de titel helaas heel toepasselijk is, vind ik dat de dood van Milly.. :( ... niks met de politie van doen heeft.
Het had net zo goed een brandweerman, of ambtenaar of bouwvakker kunnen zijn die dit misdrijf pleegde.

Enfin, veel sterkte voor de ouders en familie van Milly , en voor de familie en vriendin van de dader. :!:

marietje224
Berichten: 233
Lid geworden op: 11 aug 2009 14:57

Re: De politie maakt meer kapot dan je lief is

Ongelezen bericht door marietje224 »

beste
daar heb je gelijk in! maar helaas is het wel een agent...iemand die een eed heeft afgelegd om het goede voorbeeld te geven .

nhm.bakker
Berichten: 30
Lid geworden op: 24 feb 2010 20:35

Re: De politie maakt meer kapot dan je lief is

Ongelezen bericht door nhm.bakker »

marietje waar wordt ook al weer eeuwen lang gerotzooid met minderjarigen kinderen ? Juist ja de RK kerk. Je kunt niet alles over één kam scheren !

marietje224
Berichten: 233
Lid geworden op: 11 aug 2009 14:57

Re: De politie maakt meer kapot dan je lief is

Ongelezen bericht door marietje224 »

nhm.bakker

je hebt absoluut gelijk! maar als je even terug leest,klein stukje maar,dan lees je ook dat ik zeg je kan ze niet allemaal over 1 kam scheren...
maar op dit moment...zijn er weer fouten gemaakt..en dan schaam ik me toch dood dat het politie rijnmond is...die er niks aan kunnen doen in feite...
maar het is allemaal erg...alles is erg wat er ook gebeurd...
er zijn express weer dingen achter gehouden,waarom?in godsnaam...nou ja ook erg betekenis vol over de internaten maar niet te sprekn,verschrikkelijk!
die mensen zijn getekend voor het leven...
zou god het allemaal zo bedoeld hebben?zitten ze te klagen over allah en weet ik het over moslims..maar de kerk hier is net zo erg...ja sorry? :evil:

elmo43
Berichten: 542
Lid geworden op: 03 sep 2009 19:53

Re: De politie maakt meer kapot dan je lief is

Ongelezen bericht door elmo43 »

En toch ondanks dat mensen zeggen dat moet je niet doen, heb ik mijn jongste opgedragen voor werkelijk niemand de deur open te doen.
Al staan ze met zijn 20en als politie zijnde op de stoep niet open doen en stuur ze maar door naar je vader en moeder die aan het werk zijn.
En natuurlijk moet je ze niet allemaal over een kam scheren, maar dat gebeurd toch met watvoor omstandigheid je ook te maken hebt, of dit nu de kerk of een agent betreft.

marietje224
Berichten: 233
Lid geworden op: 11 aug 2009 14:57

Re: De politie maakt meer kapot dan je lief is

Ongelezen bericht door marietje224 »

@elmo

ja ,idd dat zeg ik ook altijd tegen mij neefjes nichtjes enz...peper het ze zo vaak mogelijk in..
ik doe zelfs voor niemand de deur open,als vrouw zijnde lig je zo binnen en ruk aan je deur en ik ben er geweest...nee dank je..
ik kijk altijd wie er voor de deur staat,naast het raam die er zit.
maar ja dit kind had vertrouwen in hem...en hij stond ook bekent als ..als er wat is moet je naar die meneer gaan...en ja wie kan je nog vertrouwen..
en idd ik zeg je kan ze niet allemaal over 1 kam scheren,maar op dit moment is het vertrouwen even weg...de politie heeft al een reputatie van hier tot tokio..we roepen allemaal al de politie is je beste vriend.dag van de tevoren komt er ook nog een bericht naar buiten dan er buitensporige reisjes worden gemaakt en als klap op de vuurpijl dit....maar sommige mensen kunnen niet kwaad worden...
ik ben ok niet kwaad..maar ja weet het niet vertrouwen is weg...
wat kunnen we hier nog wel veilig doen?wat die meneer zei de k,kerk is ook al zo erg ,vroeger maar wat gebeurd er nu nog?
laten we eerlijk zijn er gebeuren heeeel veel dingen erge dingen die een agent niet heeft veroorzaakt...ik denk dat het voor hun ook geen pretje is om dit te vinden..dat snap ik ook wel...
ik weet niet wat ik voel,alleen je moet je kind goed beschermen...maar ja hoe?????alle hoeken ligt tegen woordig gevaar...

Gesloten