LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Even een middag naar de film....

Je hebt geen vertrouwen in de euro of juist wel? Geef hier jouw mening.
disney

Re: Even een middag naar de film....

Ongelezen bericht door disney »

pathe is echt mega duur!!!
ik geloof een bak popcorn en een colaatje is 9 euro ofzo!!
de film kost ook 8 euro,
nou das ruim 18 piek!
en je parkeermeter 8 euro!
leuk avondje uit (not!)

Gast

Re: Even een middag naar de film....

Ongelezen bericht door Gast »

Wij maken het ons altijd reuze gezellig in de bios, we gaan om een uur of vier s'middags, net voor etenstijd, en ik heb altijd een tas met belegde broodjes, rauwkost, drinken, snoep en chips bij me, kortom een hele picknick, moet je in de pauze de mensen die kapitalen uitgeven eens jaloers zien kijken.
Het is dan ook lekker rustig in de bios, dus stoelen genoeg om ons eten op te leggen en te genieten.

Gast

Re: Even een middag naar de film....

Ongelezen bericht door Gast »

Wij maken het ons altijd reuze gezellig in de bios, we gaan om een uur of vier s'middags, net voor etenstijd, en ik heb altijd een tas met belegde broodjes, rauwkost, drinken, snoep en chips bij me, kortom een hele picknick, moet je in de pauze de mensen die kapitalen uitgeven eens jaloers zien kijken.
Het is dan ook lekker rustig in de bios, dus stoelen genoeg om ons eten op te leggen en te genieten.

karr-1
Berichten: 368
Lid geworden op: 17 jan 2005 16:54

Re: Even een middag naar de film....

Ongelezen bericht door karr-1 »

Wat is het volgende? Ga je ook je barbecue meenemen? Kleedje op de grond en eten maar? Belachelijk zeg, doe gewoon....

Ik ben een regelmatige biosganger en in de bios waar ik naar toe ga mag je niet eens eigen eten meenemen. Ze controleren regelmatig en als je betrapt wordt dan wordt je per direct uit de zaal verwijderd en verzocht op straat verder te eten. En terecht....

Een bioscoopje is voor mij een uitje, dan wil ik best wat meer betalen. Al die gierigaards met hun eigen gesmeerde broodjes kunnen beter thuisblijven en tv kijken das nog goedkoper.

b.olsen
Berichten: 245
Lid geworden op: 26 feb 2005 22:22

Re: Even een middag naar de film....

Ongelezen bericht door b.olsen »

dat ben ik met je eens, als wij met zijn allen naar de bios gaan dan is het een uitje, voornamelijk voor mijn neefje van 7 . alleen voor hem nemen we de kipnuggets van de mac mee , maar wij kopen lekker cola , andere frisdrank chocola en veel popcorn, hebben we tenminste het gevoel dat we echt een uitje gehad hebben. :D

Gast

Re: Even een middag naar de film....

Ongelezen bericht door Gast »

Een uitje voor mij is waar voor mijn geld.

Als ik zo afgezet wordt, heb ik er geen plezier in.
Ik kom toch voor de film nietwaar? En niet voor
een rotbeker cola voor 10 euro pp.???

Kom nou toch , jullie zijn zeker de baas vd film.
Armoe troef hier in nederland. :twisted:

b.olsen
Berichten: 245
Lid geworden op: 26 feb 2005 22:22

Re: Even een middag naar de film....

Ongelezen bericht door b.olsen »

natuurlijk zijn wij niet de bazen van de film , maar iedereen weet nu toch onderhand wel , dat door die stomme euro alles flink duurder is geworden , ik ben het er ook niet altijd mee eens , maar ik ga niet zitten kniezen dat ik meer moet betalen als wij ook een keer met mijn neefje naar de film gaan . tenslotte is het zijn middag , en dan moeten wij hem zeker van alles gaan ontzeggen. (dus niet ) er is niks ergers dan de teleurstelling van een kind , en niks mooiers dan een blij kind , als je op een eenvoudige manier een kind blij kunt maken wat wil je dan nog meer. als het moet betalen we 10 euro voor een beker cola, het is en blijft een uitje. (tip; leg iedere week 2.50 opzij) :)

Gast

Re: Even een middag naar de film....

Ongelezen bericht door Gast »

b.olsen, mag jij me uitleggen hoe jij iedere week 2,50 opzij kan leggen wanneer jij beweert dat je vaste lasten al hoger zijn dan je inkomsten...
Vind ik toch wel erg knap :lol:

b.olsen
Berichten: 245
Lid geworden op: 26 feb 2005 22:22

Re: Even een middag naar de film....

Ongelezen bericht door b.olsen »

ik heb niet gezegd dat wij dat doen , het is een tip voor wie dat wel doen kan, waar eten wij dan van , (iedere dag bij mijn ouders) en wij gaan alleen naar de bios als we iets extra binnenkrijgen bv. vakantiegeld . dan trekken we eerst de bank recht en dan naar de bios. :D

Gast

Re: Even een middag naar de film....

Ongelezen bericht door Gast »

toch vreemd dat je dan wel geld hebt voor een internetaansluiting, terwijl dat eigenlijk een overbodige luxe is, dat ook iedere maand bij de vaste lasten komt.

b.olsen
Berichten: 245
Lid geworden op: 26 feb 2005 22:22

Re: Even een middag naar de film....

Ongelezen bericht door b.olsen »

die wordt niet door ons betaald (is een gift van iemand anders) het gaat er gewoon om dat je moet proberen om van dat beetje wat je hebt , iets leuks te maken, blij zijn met wat je hebt is een kleine moeite,

Gast

Re: Even een middag naar de film....

Ongelezen bericht door Gast »

En vervolgens op fora te gaan klagen dat je vvan je inkomen niet eens je vaste lasten kan betalen.
Tuurlijk meid.
je hebt al eens aangegeven dat je niet echt goed kan rekenen en dat bewijs je hier nog eens dubbel en dwars.

b.olsen
Berichten: 245
Lid geworden op: 26 feb 2005 22:22

Re: Even een middag naar de film....

Ongelezen bericht door b.olsen »

fout; ik klaag niet , ik leg alleen uit dat het voor ons net zoals voor een hele hoop andere mensen heel moeilijk is om jezelf staande te houden . wij zijn wel degelijk blij met wat we hebben , ik vertik het alleen ,om die twee keer per jaar dat wij met mijn neefje naar de bios gaan , nee te moeten zeggen tegen een kind van 7 , die mag geen ellende hebben , die moet blij zijn , en als wij daar op wat voor manier dan ook kunnen zorgen; waarom niet :?:

Gast

Re: Even een middag naar de film....

Ongelezen bericht door Gast »

neem een appeltje mee naar de bios, het is gezonder en goedkoper
dan al die dure en ongezonde zooi: coca cola, ijs, chips, popcorn, snoepjes..Bah !

b.olsen
Berichten: 245
Lid geworden op: 26 feb 2005 22:22

Re: Even een middag naar de film....

Ongelezen bericht door b.olsen »

met een beetje geluk hebben wij binnenkort weer wat extra inkomsten , en als alles rechtgetrokken is, is het eerste wat wij dan doen met mijn neefje naar de bios, en dan kopen wij gewoon cola en popcorn ed. dat het voor iemand met meerdere kinderen moeilijker is om te doen zal ik niet tegenspreken. maar gezien het feit dat ik de baas niet ben kan ik ook de prijzen niet naar beneden halen. :)
Laatst gewijzigd door b.olsen op 16 mar 2005 08:23, 3 keer totaal gewijzigd.

Astrid78
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 feb 2005 21:49

Re: Even een middag naar de film....

Ongelezen bericht door Astrid78 »

Ja ben het wel met Olsen eens hoor, ik baal er ook van dat het zo duur is. Ben ook tegen die euro.. maar soms moet je je zelf wat gunnen, dus snap het wel.
En om dan te zeggen 'vreemd dat je internet hebt' is rare opmerking,
Tegenwoordig heb je sowieso voor veel dingen internet nodig, hoevaak er wel niet gewezen wordt op een webpagina. het is bijna geen luxe meer. En bij een inbelaccount betaal je alleen tikken. maar goed zoals Olsen al zei, internetabo is een gift ;)

Gast

Re: Even een middag naar de film....

Ongelezen bericht door Gast »

Internet is en blijft een luxe.
Wanneer je dan zielig loopt te doen dat je nog geen stuiver hebt om je kont te krabben en vervolgens niks zelf hoeft te betalen dan ben je gewoon verkeerd bezig.
Triest figuur die b.olsen

magda
Berichten: 68
Lid geworden op: 14 mar 2005 13:34

Re: Even een middag naar de film....

Ongelezen bericht door magda »

Effe met mijn 2 kleinkinderen naar de Eemhof, van 13.00 uur tot 18.00 uur. Dit is dus de tijd, dat je toegang krijgt. Je mag blijven tot 21.00 uur, maar dat doe je dus niet met 2 kinderen. De narigheid begon al, dat het hek niet openging. Je moet zo'n slap kaartje in een gleufje stoppen en dan hoort het hek open te gaan, dus niet. Met inmiddels een rij wachtenden achter ons. Maar zie je dit 2 kleine kinderen al doen??, als ik er zelfs al moeite mee heb? Kleine rot hokjes om je uit te kleden, kleding, die je daar niet kan laten. Het is winter, dus je hebt toch wel aardig wat kleding, die je dan weer in een ander hokje moet persen, waar ook weer 1 euro in moet. Kom je binnen, geen stoel te krijgen, alles bezet. Dus maar staan en wachten tot er iemand weg gaat. Je loopt in badkleding met blote voeten, dan is het oppassen waar je loopt, want overal ligt patat op de grond.
Maar goed, voor de kinderen is het daar wel leuk. Ik zwem zelf ook graag, maar dat is er niet voor volwassenen, die zitten dan ook allemaal aan de kant met verveelde gezichten, want iets anders is er niet te doen.
Kosten: 52 euro (ca. 105 gulden)(2 volwassenen + 2 kinderen van onder de 7 jaar) en dan tel ik het parkeren en de consumpties nog niet mee. Voor mij dus nooit geen Eemhof meer.

Gast

Re: Even een middag naar de film....

Ongelezen bericht door Gast »

Die prijzen kun je gewoon van te voren opvragen. Alternatieven zat toch? ga naar een openbaar zwembad, met minder grote glijbanen enz.. Dat zijn dingen die je allemaal van te voren kunt calculeren!

magda
Berichten: 68
Lid geworden op: 14 mar 2005 13:34

Re: Even een middag naar de film....

Ongelezen bericht door magda »

Ben ik wel met je eens, maar je wilt wel eens iets anders doen, dan een gewoon zwembad. En als het nu allemaal goed geregeld was, dan hoorde je me ook niet klagen. Maar die prijzen zijn toch te gek voor woorden.
Maar ik zei al, dit was mijn ervaring en dus nooit meer.

M

Gesloten