LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Festing vinance

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
blok70
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 mar 2012 20:21

Festing vinance

Ongelezen bericht door blok70 »

Het moet niet gekker worden met die incasso bedrijven, chantage is het pure chantage.
Festing vinance,komt met een brief als het aankomende vakantie geld niet aan hun ingeleverd word volgen er gerechtelijke stappen.ik heb het gezien die brief!letterlijk staat het er!
die vrouw moet al met nog geen 150 euro pm rond komen,en van haar vakantie geld koop ze haar kleding en schoenen en de dingen die echt nodig zijn, wat ze al die tijd niet heb kunnen doen!mag dit nou gewoon maar,dat kan toch niet zeg :x :x :x

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Festing vinance

Ongelezen bericht door puma73 »

blok70 schreef:Het moet niet gekker worden met die incasso bedrijven, chantage is het pure chantage.
Festing vinance,komt met een brief als het aankomende vakantie geld niet aan hun ingeleverd word volgen er gerechtelijke stappen.ik heb het gezien die brief!letterlijk staat het er!
die vrouw moet al met nog geen 150 euro pm rond komen,en van haar vakantie geld koop ze haar kleding en schoenen en de dingen die echt nodig zijn, wat ze al die tijd niet heb kunnen doen!mag dit nou gewoon maar,dat kan toch niet zeg :x :x :x
Dreigen mag altijd, als men iemand zo kan laten betalen waarom niet. Dat het niet leuk is kan ik me voorstellen.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Festing vinance

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

die vrouw moet al met nog geen 150 euro pm rond komen,en van haar vakantie geld koop ze haar kleding en schoenen en de dingen die echt nodig zijn, wat ze al die tijd niet heb kunnen doen!mag dit nou gewoon maar,dat kan toch niet zeg
Die vrouw zal toch ook wel een enorme schuld hebben laten ontstaan, ja toch..

riddert
Berichten: 2131
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Festing vinance

Ongelezen bericht door riddert »

die vrouw moet al met nog geen 150 euro pm rond komen,en van haar vakantie geld koop ze haar kleding en schoenen en de dingen die echt nodig zijn, wat ze al die tijd niet heb kunnen doen!mag dit nou gewoon maar,dat kan toch niet zeg
150 euro per maand? Dat is geen best betaalde baan zeg.

FHV
Berichten: 89
Lid geworden op: 22 feb 2008 18:37

Re: Festing vinance

Ongelezen bericht door FHV »

Vesting Finance bedoel je.

Wellicht goed om eens contact op te nemen met de gemeente om hulp bij schulden te vragen?

Gesloten