LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vraag ,click and buy

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
pheeb
Berichten: 20
Lid geworden op: 17 aug 2011 18:47

Vraag ,click and buy

Ongelezen bericht door pheeb »

Hallo allemaal,

Ik heb het een en ander doorgelezen over click and buy.
Ik zou graag willen weten wie van jullie die er mee te maken heeft gehad of jullie ook de hoge boetes hebben betaald of dit niet hebben gedaan?

Mvg

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Vraag ,click and buy

Ongelezen bericht door Guardian72 »

pheeb schreef:Hallo allemaal,

Ik heb het een en ander doorgelezen over click and buy.
Ik zou graag willen weten wie van jullie die er mee te maken heeft gehad of jullie ook de hoge boetes hebben betaald of dit niet hebben gedaan?

Mvg
Ik heb de brieven teruggestuurd - ik kreeg wel rekeningen maar heb nooit wat gedownload of gekocht.
Dus betaal ik ook niets.
De brieven van Cannock Chase ook teruggestuurd - en vervolgens beide bedrijven een pissige mail gestuurd met daarin de eis tot betalen van 100 euro voor het ongemak.. Nooit meer iets van gehoord..

pheeb
Berichten: 20
Lid geworden op: 17 aug 2011 18:47

Re: Vraag ,click and buy

Ongelezen bericht door pheeb »

Bedankt voor je reactie,
Ik heb al 2 mails gestuurd en vandaag een in het Engels.
Aangezien ik een paar keer heb gelezen dat zij je niet veel kunnen maken omdat ze in het buitenland zitten, vroeg ik mij af of mensen hier wat mee gedaan hebben.
Ook het rekeningnummer van hun bestaat uit meer dan 10 nummers waardoor het mij niet lukte om geld over te maken.
Dit gedoe zit mij erg dwars.

electomonteur
Berichten: 358
Lid geworden op: 06 jul 2011 12:16

Re: Vraag ,click and buy

Ongelezen bericht door electomonteur »

gaat dit om de t mobile zooi of de koopjes site?

pheeb
Berichten: 20
Lid geworden op: 17 aug 2011 18:47

Re: Vraag ,click and buy

Ongelezen bericht door pheeb »

Dit gaat om de apps van iTunes

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Vraag ,click and buy

Ongelezen bericht door Guardian72 »

electomonteur schreef:gaat dit om de t mobile zooi of de koopjes site?
Geen van beide - dit gaat om de 'kassa' van de apple appstore "Clickandbuy".

redwolf
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 dec 2009 17:30

Re: Vraag ,click and buy

Ongelezen bericht door redwolf »

Ah, ja, daar heb ik wel eens wat meer van gelezen. Dat je automatisch een account bij clickandbuy zou hebben, als je iets met iTunes zou doen. Welnu, ik heb in het verleden ook gedoe gehad met deze gasten (zie topic) is nu 2 jaar terug en heb er geen last meer van. Stuur er een goede email heen met feiten. Dat er niks gekocht is (bewijzen moet hun doen) kosten incasso, en zo meer

zwaan54
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 feb 2013 13:13

Re: Vraag ,click and buy

Ongelezen bericht door zwaan54 »

Hallo hier weer een berichtje voor de click and buy fans.

Ik ben uiteindelijk van het bedrijf gekomen door ze bijzonder veel te mailen, boming +90 mailtjes sturen.

Ik heb de onderstaande tekst gebruikt:

==================================
@ [email protected]; [email protected]

Hello,

My account is blocked and I want to terminate the account. I called several times to said telephone and referred me back to this address.

Can you give me andwoord? My customer number is 96385057 and I want to cancel the account. How do I do this, cancel the account is blocked.

If I get no response I report this to the police.
Sincerely,

XXXXXXX

Dear Mr. xxxxxx,

Thank you for contacting ClickandBuy and for your message.
We have received your email and forwarded your request to the relevant
department in order to terminate your ClickandBuy account.

Please select answer or reply when responding to this email as opposed to sending a new email as this will aid us in resolving your issue with more efficiency.

Yours sincerely,

ClickandBuy Service-Team


Zo kom je dus van dit waardeloze bedrijf af. Geen service, geen Nederlands sprekend personeel, geen bereikbaar telefoonnummer en je kan niet zomaar je account opzeggen en men gaat gewoon door met het storten van 0,01 cent om je rekening te verifiëren en gaat door met afschrijven.

Wat te doen:
1- bij je bank het nummer blokkeren.
2- rekening betalen bij click and buy
3- rekening opzeggen bij click and buy door middel van de website of door te mailen, spammen of boming = veel mails sturen achter elkaar.
4- aan iedereen vertellen dat click and buy een waardeloos bedrijf is en DEEL KENNIS!

samen staan we sterk.

Sterkte!

zwaan54
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 feb 2013 13:13

Re: Vraag ,click and buy

Ongelezen bericht door zwaan54 »

Vandaag deze mail gekregen van Click and Buy:

Geachte heer xxxxxx,

hierbij bevestigen we dat u zojuist uw ClickandBuy-rekening hebt gesloten.

We betreuren uw besluit en verwelkomen u graag binnenkort als klant terug.

U kunt zich de komende 30 dagen nog bij uw rekening aanmelden om uw transacties in te zien. Na die periode hebt u geen toegang meer tot de rekening en zullen alle persoonlijke gegevens die op de rekening betrekking hebben worden gewist.


Zijn er nog onbeantwoorde vragen?

Antwoorden op de meest gestelde vragen vindt u online onder Help.

Bij verdere vragen kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. We helpen u graag bij een verzoek om inlichtingen.

Met vriendelijke groeten,
Uw ClickandBuy Service Team




ClickandBuy International Ltd, 6-9 Cynthia Street, London, N1 9JF, United Kingdom
Geregistreerd in Engeland en Wales met het nummer: 5661160

ClickandBuy International Limited is bevoegd verklaard door de Financial Services Authority conform de Electronic Money Regulations 2011 (Registerreferentie: 900024) voor de uitgifte van elektronisch geld.


CONCLUSIE:
Ga die gasten spammen, en dan komt het goed. Blokkeer je rekening voor C&B. Sterkte

Rawish
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 feb 2013 16:22

Re: Vraag ,click and buy

Ongelezen bericht door Rawish »

Heb ook hele slechte ervaringen met deze gasten. Na veel gemail en een hoop incassokosten mn account uiteindelijk gesloten gekregen.

Vergeet vooral niet te vermelden, als je een slechte referentie over click&buy wilt geven, dat het een dochteronderneming van Mastercard is... Denk niet dat die het leuk gaan vinden als hun goede A-merk naam uiteindelijk op het internet verpest wordt omdat een dochteronderneming het verkloot.

Gesloten