LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] paypal onterechte afschrijving creitcard

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
robarnhem
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jul 2017 22:24

paypal onterechte afschrijving creitcard

Ongelezen bericht door robarnhem »

er is bij mij geld van mijn anwb visacreditcard afgeschreven van PayPal ennovations met een Brits rekeningnummer. Ik herken dit niet, ik heb nooit met PayPal te maken gehad. Het is daarom ook heel moeilijk dit te betwisten bij PayPal.

Holy53
Berichten: 222
Lid geworden op: 28 feb 2010 13:15

Re: paypal onterechte afschrijving creitcard

Ongelezen bericht door Holy53 »

Je moet niet bij Paypal zijn maar bij de creditcard organisatie.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: paypal onterechte afschrijving creitcard

Ongelezen bericht door sjohie »

robarnhem schreef:er is bij mij geld van mijn anwb visacreditcard afgeschreven van PayPal ennovations met een Brits rekeningnummer. Ik herken dit niet, ik heb nooit met PayPal te maken gehad. Het is daarom ook heel moeilijk dit te betwisten bij PayPal.
Dan zou ik als de sodemieter al je wachtwoorden veranderen en je computers/tablets/smartphones scannen op virussen, want dan heeft, in het ergste maar reële geval, iemand een paypal account geopend met jouw creditcard gegevens er achter. Dan hebben we het over phishing.

Naast bovenstaande dus meteen je creditcard maatschappij bellen, en dit hele verhaal uitleggen. Of heeft een kind, zoals in een topic hier laatst, met jouw creditcard een account geopend om playstation tegoed oid te kopen?

Gesloten