LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laser services

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Robotesk
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 jan 2009 14:07

Re: Laser services

Ongelezen bericht door Robotesk »

n.v.t
Laatst gewijzigd door Robotesk op 04 jan 2009 13:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Robotesk
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 jan 2009 14:07

Re: Laser services

Ongelezen bericht door Robotesk »

Aan Kiz, Cesar en anderen. Zullen we al onze posts die naar dhc gericht zijn verwijderen? Om het forum wat op te schonen. Dat heb ik nu gedaan.

dhc: zou jij dat ook willen doen? Als je graag een discussie met een van ons wil voeren, moet dat ergens anders. Wil ik best op reageren.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Laser services

Ongelezen bericht door dhc »

Ik zie daartoe geen reden. Ik stel een simpele vraag waarop geen antwoord wordt gegeven. Zelfs niet na herhaaldelijk vragen. Dan gaat een ander bijdehand doen en doe ik vrolijk mee.
Dus richt je verzoek maar aan een ander!

Robotesk
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 jan 2009 14:07

Re: Laser services

Ongelezen bericht door Robotesk »

Ik vraag het omdat het offtopic is wat je stuurt en in strijd met de gedragsregels. Het bevordert de inhoud niet en datgene wat men ermee wil bereiken wordt erdoor belemmerd. Deze fora zijn er niet voor om elkaar ervan te beschuldigen stupide te zijn. Er is meerdere malen aangegeven door verschillende personen dat jij niet juist bezig bent. Mocht je doorgaan met dit gedrag zal ik vragen aan de forum-moderators om jou te blokkeren. Wens je toch graag met mensen een discussie op deze wijze aan te gaan, doe je dat maar ergens anders.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Laser services

Ongelezen bericht door dhc »

Nog steeds wordt door jullie geen antwoord gegeven op de vraag die ik Cesar gesteld heb: Kom met voorbeelden waarom Laser cards oplichters zijn. Niet voor mij, heb geen belang bij Laser Service, maar voor anderen.
Nog steeds heb ik daarop geen reactie ontvangen, nu kunnen jullie de Zwarte Piet wel bij mij neerlegeen, maar reageer dan eens op mijn sinpele vraag. Schijnbaar is dat niet mogelijk.
En ik zie niet waar ik in deze forumregels overtreed.

Robotesk
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 jan 2009 14:07

Re: Laser services

Ongelezen bericht door Robotesk »

Voorbeeld: incasso van lasercards van 20.000 euro van mijn moeder, die nooit heeft geleend en het bedrijf niet eens kent. Verder: lees post op incassoklachten.nl, lees de andere fora over lasercards (zijn er genoeg). Ongelofelijk veel mensen met incassoklachten van dit bedrijf. Uiteraard geven we hier geen namen of details, omdat dit een openbaar forum is. Dit is allemaal al een keer gezegd, maar misschien heb je het niet gelezen. Bij deze. Je overtreedt de regels wanneer je scheldende of onaardig commentaar levert op anderen, zonder dat het toevoegt aan de discussie. Aangezien je blijkbaar niets met lasercards te maken hebt, voegden je posts niets toe en waren wel onaardig ten opzichte van Cesar.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Laser services

Ongelezen bericht door dhc »

Goed....nog een keer dan:
Ik bestrijd de klachten over dat bedrijf niet, zal mij worst wezen.
Het probleem ligt hierin dat ik een simpele vraag stel, daarop geen antwoord krijg maar wel allerlei bijdehante reacties.
Da's de easy way, maar gewoon antwoord geven op een vraag is te moeilijk?
Dan wordt het een welles-nietes spelletje, mooi man! My favourite game.

Robotesk
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 jan 2009 14:07

Re: Laser services

Ongelezen bericht door Robotesk »

Kan best een leuk spelletje zijn inderdaad... maar liever niet hier. Daarom vroeg ik niet alleen aan jou, maar ook aan de anderen om de nietes welles posts te verwijderen.

Cesar
Berichten: 674
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:48

Re: Laser services

Ongelezen bericht door Cesar »

Da's de easy way, maar gewoon antwoord geven op een vraag is te moeilijk?
Dan wordt het een welles-nietes spelletje, mooi man! My favourite game.
Geeft het nivo aan: lagere kleuterschool

braudeo
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jan 2009 15:40

Re: Laser services

Ongelezen bericht door braudeo »

Als antwoord op de vaak onzinnige reacties (m.n. van dhc)

Als het je worst is, ga dan schaatsen, maar verpest niet het humeur van gedupeerden.
Dat Laser Services (als incassoburo van LaserCards) niet zuiver is, dat is inmiddels alwel bekend. Lees de verhalen goed en kijk ook eens naar de site van www.kassa.nl. Ook al zijn misschien in sommige gevallen de vorderingen van Laser correct, de wijze waarop zij er mee omgaan is verre van correct. Ook communiceren zij zeer slecht of liever helemaal niet, maar je wordt gebeld en krijg dan een computer aan de lijn in het Engels.
Verder wil ik hierover niet uitwijden, maar met behulp van mijn bankier wordt er niets meer van mijn rekening geplukt en.......het recht zal zeker zegevieren.
braudeo

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Laser services

Ongelezen bericht door dhc »

@Cesar
Geplaatst op 05 Jan 2009 07:01 door Cesar
Moet jij niet naar je werk of heb je om 7 uur niets anders te doen?

Als je om die tijd al in de gelegenheid bent om achter je pc te kruipen,
tja, dan ben je nog niet toe aan niveautje BOLO-onderwijs..

Bright85
Berichten: 23
Lid geworden op: 31 dec 2008 12:31

Re: Laser services

Ongelezen bericht door Bright85 »

@Guardian72:

Gelukkig kan je buurman of schoonfamilie je geen BKR geven.
Dit kan alleen tot de bedrijven die daarin de rechten heeft gekregen.
(banken, kredietbanken en bepaalde bedrijven waar je een abo hebt lopen)

Als zij hiermee misbruik maken worden zij meteen uit het contract gezet door de BKR en dan komen ze zelf in de problemen, want dan kunnen zij geen gegevens meer opvragen als ze een nieuwe abo krijgen.

Tevens kan het bedrijf die je een BKR geeft deze ook weer weg laten halen. (door betaald of onteregt)

BKR staat trouwens maar voor 5 jaar vermeld. Dus is deze teregt. Zorg er dan voor dat je er 5 jaar uitblijft en dan ben je hem kwijt en dan sta je weer blanco op de lijst.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Laser services

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ Bright,

gelukkig , stelt me weer iets gerust.

Maar dit zou betekenen dat Laser Cards/Services problemen gaat krijgen, als zij mensen onterecht een aantekening laten geven.

Slachtoffers zouden dus bezwaar moeten aantekenen.

Robotesk
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 jan 2009 14:07

Re: Laser services

Ongelezen bericht door Robotesk »

Wat ik zou doen, als ik meer daadkracht en kennis over zaken zou hebben:

Een site oprichten, waar iedereen hun klacht kwijt kan over Laser. Vervolgens een kopie van alle onterechte incasso's van mensen als bijlage sturen van een brief gericht naar een instantie, die gaat over dergelijke zaken. Is dit misschien een idee?

Cesar
Berichten: 674
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:48

Re: Laser services

Ongelezen bericht door Cesar »

Een site oprichten, waar iedereen hun klacht kwijt kan over Laser

Dan zal je weinig klandizie hebben, althans als je LaSeR mag geloven.

Dit zijn de letterlijke woorden: "Wij ontvangen weinig klachten wat onze werkwijze betreft. U heeft gewoon een beetje pech".

"Dat zal dan wel zo zijn" vertelde ik haar maar als je bij Tros-Radar en bij Vara-Kassa eens rondsnuffelt dan spreekt u zichzelf tegen.

Dit was voor mij enkele weken geleden de reden om een reactie te plaatsen waarbij we de gegevens willen verzamelen en doormailen. Echter dit dient wel onder restricties te geschieden. Ik kan moeilijk zomaar info doorsturen van jullie waar jullie niet van op de hoogte zijn.

Trouwens, het schijnt dat ik geen rekening meer heb en dat ik ben afgemeld bij het BKR, aldus een ontvangen brief welke is geschreven op 1 januari 2009.
Nou wordt het nog touwtrekken om nog wat centen terug te halen.

Wordt vervolgd.

Gesloten