LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Flevowebshop geeft geen gehoor

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
campetto
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 aug 2017 20:39

Flevowebshop geeft geen gehoor

Ongelezen bericht door campetto »

Ik heb begin juli een toetsenbord voor mijn MacBook besteld bij Flevowebshop, een online shop in computerartikelen. (http://www.flevowebshop.nl)

Het toetsenbord werd binnen twee dagen geleverd, maar helaas bleek het een verkeerde te zijn. Ik heb geprobeerd een retourformulier aan te maken, maar dat ging niet. Flevowebshop werkt met tickets, die je als klant kunt aanmaken. Ik heb er drie aangemaakt. Daar wordt echter niet op gereageerd. Bij het ticket van 7 juli staat nog steeds "wordt verwerkt". Op e-mail wordt niet gereageerd, op het whatsapp nummer op de site wordt niet gereageerd, de chatfunctie op de site heeft de afgelopen 2 maanden alleen op "offline" gestaan.

Uiteindelijk heb ik begin augustus het toetsenbord aangetekend terug gestuurd met de vraag mijn betaling te retourneren. ook daar is vooralsnog geen gehoor aan gegeven.

Zijn er meer mensen met soortgelijke ervaringen bij de Flevowebshop?

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Flevowebshop geeft geen gehoor

Ongelezen bericht door Brahms »

campetto schreef:Ik heb begin juli een toetsenbord voor mijn MacBook besteld bij Flevowebshop, een online shop in computerartikelen. (http://www.flevowebshop.nl)

Het toetsenbord werd binnen twee dagen geleverd, maar helaas bleek het een verkeerde te zijn. Ik heb geprobeerd een retourformulier aan te maken, maar dat ging niet. Flevowebshop werkt met tickets, die je als klant kunt aanmaken. Ik heb er drie aangemaakt. Daar wordt echter niet op gereageerd. Bij het ticket van 7 juli staat nog steeds "wordt verwerkt". Op e-mail wordt niet gereageerd, op het whatsapp nummer op de site wordt niet gereageerd, de chatfunctie op de site heeft de afgelopen 2 maanden alleen op "offline" gestaan.

Uiteindelijk heb ik begin augustus het toetsenbord aangetekend terug gestuurd met de vraag mijn betaling te retourneren. ook daar is vooralsnog geen gehoor aan gegeven.

Zijn er meer mensen met soortgelijke ervaringen bij de Flevowebshop?
Een heel kort onderzoekje op het Internet en je wist genoeg, pagina's vol klachten over deze webshop en veelvuldig het advies hier nooit te kopen.
Kijk bv even hier: https://tweakers.net/shopreview/9226/fl ... opreviews/

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Flevowebshop geeft geen gehoor

Ongelezen bericht door Dieke83 »

heb je toevallig via paypal of creditcard betaald?
Is het toetsenbord ook goed aangekomen? (bij de winkel bedoel ik)

stbarendse
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 okt 2017 15:52

Re: Flevowebshop geeft geen gehoor

Ongelezen bericht door stbarendse »

Ik heb vandaag een soortgelijke ervaring gehad met Flevowebshop. Op de hoofdpagina staat groot: "Gegarandeerd tevreden. Niet goed, geld terug". Dit zijn mooie woorden... Het ging om software (Windows 7). Na betaling kreeg ik een link naar een google drive account. Dit voelde al meteen niet goed. Na even te googlen bleek het om een OEM licentie te gaan. OEM licenties zijn altijd gekoppeld aan (nieuw te leveren) computers en kunnen nooit los verkocht te worden. Toen ik dit melde gaf ik netjes aan wat mijn klacht was. Sinds dien probeert hij mijn klachten ticket contant te wissen en heeft niets meer van zich laten horen. Het gaat maar om € 20,- maar het lijkt een patroon te zijn. Ik had de reviews van Felvowebshop beter moeten lezen: https://tweakers.net/shopreview/9226/fl ... opreviews/

douscha
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 dec 2017 14:01

Re: Flevowebshop geeft geen gehoor

Ongelezen bericht door douscha »

Zeer slechte zaak.
Voor de kinderen een PS4 game besteld voor 20,- euro welke je kunt downloaden dmv een code die je koopt. Het eerste wat mist ging is dat de code die gekocht werd voor de PC bestemd is. Dit staat zeer onduidelijk op hun site maar goed, ze kwamen met een deal, door nogmaals 10,- euro over te maken zouden ze mij de PS4 code geven. 30,- euro verder ontvang ik inderdaad een PS4 code. Wat blijkt, deze werkt niet. Wederom gemaild en volgens hun moest die gewoon doen. Diverse keren geprobeerd maar code blijft onbruikbaar. Zelfs direct contact gehad met de firma die de codes levert (kinguin). Zij kunnen niet heel veel voor mij doen omdat ik de code niet bij hun heb gekocht maar bij Flevowebshop. Wel willen zij mij helpen door contact met de firma te zoeken en geven mij instructies door welke ik ook nog aan Flevoweb shop door kan geven zodat Kinguin het op kan lossen, Afijn, 2 weken en 28 mailtjes verder 30 euro kwijt en nog steeds geen werkend spel. de eerste paar keer was deze firma zeer vlot met antwoorden maar op den duur duurde de antwoorden langer en langer. Mijn laatste mail was dat ik het een waardeloze bedrijf vind en dat ik een slechte review zou achterlaten net als inmiddels zoveel mensen, daar antwoorden ze dan wel weer redelijk vlot op en daar staat letterlijk in dat het ze geen boeit wat er geschreven wordt.

Ik heb inmiddels marktplaats gewaarschuwd (hier adverteren ze namelijk) en ze gaan deze firma bekijken.

Het is jammer dat ik hun naam niet eerder had gegoogeld.

Gesloten