LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] na hitman Pro

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
R@mon
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mei 2006 16:36

na hitman Pro

Ongelezen bericht door R@mon »

na hitman pro gebruikt te hebben, ben ik mijn ActiveX objecten kwijt, en omdat ik graag het msn spel Patience -confrontatie speel, baal ik hier erg van.
Elke keer als ik het spel wil spelen krijg ik de melding:ActiveX objecten niet gevonden"
Bij de instellingen van de beveiliging heb ik alle mogelijke activeX betanden toegang gegeven....maar helaas , zonder resultaat

en waar haal ik activeX vandaan?

inmiddels staat ie er weer bij maar spel werkt NOG steeds niet

er schreef iemand dat ik het spel opnieuw moest installeren , maar dat heb ik in eerste instantie OOK niet geinstalleerd...dus?
Laatst gewijzigd door R@mon op 28 mei 2006 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Lieske1958
Berichten: 430
Lid geworden op: 14 jun 2005 18:12

Re: na hitman Pro

Ongelezen bericht door Lieske1958 »

Verdorie ..., het ligt dus aan HitmanPro ....
Hier hetzelfde probleem ....

Heb net HirmanPro verwijderd ....
Kreeg inderdaad de melding dat er een AxtiveX-killer in het pakket zat .... Is nooit toestemming voor gevraagd vanuit HitmanPro voor blokkering of niet ....

Erg jammer ....
Op zich was ik heel tervreden met HitmanPro ...
Maar ik bepaal natuurlijk wel zelf of we spelletjes spelen ....., in dit geval met ActiveX .....

Ga zo even proberen of de "geweigerde" spelletjes het nu wel doen ...

Lieske

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: na hitman Pro

Ongelezen bericht door joopataa »

Als jullie Win XP hebben is systeemherstel misschien een optie, Als het aanstaat dan tenminste.

Joopataa

edmoor
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 jul 2003 17:24

Re: na hitman Pro

Ongelezen bericht door edmoor »

Het programma IEFIX schijnt dat probleem te verhelpen.

Uitgeslapen
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 jun 2005 20:19

Re: na hitman Pro

Ongelezen bericht door Uitgeslapen »

Gewoon een kwestie van het spel opnieuw installeren dus...
Je hoeft de bestaande installatie niet eens te verwijderen, je kan het spel over het bestaande spel heen-installeren, dan worden de ontbrekende bestanden (activeX in dit geval) weer toegevoegd.
De activeX-objecten staan overigens in de map C:/Windows/Downloaded Program Files.

En natuurlijk Hitman Pro van je PC afgooien, want dat is een paardenmiddel en het sloopt meer dan dat het repareert.

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: na hitman Pro

Ongelezen bericht door queenfan »

active X wordt door veel antispyware programma's gezien als spyware wordt dan verwijderd.
Opnieuw installeren en het werkt wer.

oneliner
Berichten: 48
Lid geworden op: 27 sep 2006 19:22

Re: na hitman Pro

Ongelezen bericht door oneliner »

De Tros plaatst zelf ook Spyware op je PC iedere keer als ik het Spyware Doctor programma laat scannen staat de Tros er ook altij bij, net zoals de Vara en de Ncrv....grrrrrrrrrrrrrrrr

Uitgeslapen
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 jun 2005 20:19

Re: na hitman Pro

Ongelezen bericht door Uitgeslapen »

Ehhh, dat kan je nou niet écht Spyware noemen...
Dat zijn cookies die je inloggegevens onthouden zodat je bij een volgend bezoek niet steeds je gebruikersnaam en wachtwoord hoeft in te typen.

Dat 'Grrrrrrrr' is dus overbodig...

oneliner
Berichten: 48
Lid geworden op: 27 sep 2006 19:22

Re: na hitman Pro

Ongelezen bericht door oneliner »

Denk het niet als je een Trojanhorse binnenkrijgt via de Tros daarna gescand via Macafee zelfde resultaat.

Weltrusten....grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Uitgeslapen
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 jun 2005 20:19

Re: na hitman Pro

Ongelezen bericht door Uitgeslapen »

Als jij zeker weet dat de TROS trojans op je PC achterlaat dan zou ik maar eens kontakt met ze opnemen, denk je niet...?

Over welke trojan hebben we het hier trouwens?

tjoektjoek
Berichten: 410
Lid geworden op: 25 apr 2006 15:24

Re: na hitman Pro

Ongelezen bericht door tjoektjoek »

Grappig. Ik gebruik Windows Defender en Avast virusscanner. Beide geven geen signaal bij Radar of Vara of NCRV.... Zijn mijn programma's dan zo slecht of die van oneliner zo overgevoelig :?:

Uitgeslapen
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 jun 2005 20:19

Re: na hitman Pro

Ongelezen bericht door Uitgeslapen »

Ach, sommigen weten het verschil niet tusssen een cookie, een pop-up en een afgrijselijk virus... :lol: :wink:

oneliner
Berichten: 48
Lid geworden op: 27 sep 2006 19:22

Re: na hitman Pro

Ongelezen bericht door oneliner »

Hoe kom ik dan aan een dik betaalde baan bij dit bedrijf :wink: Heb geen verstand van verzekeren :lol:

http://www.iktestvoor2.nl/index.jsp

Uitgeslapen
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 jun 2005 20:19

Re: na hitman Pro

Ongelezen bericht door Uitgeslapen »

Jij ook al...?
Ze laten tegenwoordig iedereen eeehhh...

Maarehh, geef nou eens wat info over die trojan, dan weten wij ook waar je het over hebt.

jrgand
Berichten: 59
Lid geworden op: 17 dec 2004 18:33

Re: na hitman Pro

Ongelezen bericht door jrgand »

Ik heb Hitman-pro ook op de computer gehad. Maar toen ik programma uit gong pluizen kwam ik er achter dat het gewoon een verzameling is van diverse programma's die onder 1 hoedje zijn geplaatst. Sommige bleken ook nog een probeer versie tezijn van 30 dgn.
Toen heb ik Hitman-pro er nog sneller afgehaald als dat de instalatie duurde. Ik hou namelijk niet van probeerversies.

Om toch op een goede manier de computer te beschermen voor trojanhorser, spy en adware gebruik ik microsoft Defender blijft uptodate en is gratis. Als antivirus programma is AVG van gritsoft een goed antivirusprogramma en is ook gratis. Maar wat ook belangrijk is is dat belanrijke zaken op een andere hardeschijf staan als waar Windows op staat. Ik heb windows Xp home wel uptodate en ik heb tot nog toe geen enkele gehad van trojanhorse, spy en adware of een vierus.

Ook heb ik Windows Vista 64 Ultimate op de computer staan via dualboot, Windows defender is hier in gebouwd en als antivirus programma gebruik ik AC-Trust en ook hier geen problemen

Maar ik raad iemand die zegt Wat vindje van hitman-pro dan zeg ik niet doen er zijn betere programma's en ook gratis

tjoektjoek
Berichten: 410
Lid geworden op: 25 apr 2006 15:24

Re: na hitman Pro

Ongelezen bericht door tjoektjoek »

Jrgand, ben ik met je eens.

Ik heb Defender (zoals gezegd) ook draaien, maar dan met Avast Antivirus. Draait goed.
Daarnaast heb ik de "mijn documenten"-map overgezet naar een andere hardeschijf ("D"). Mocht ik nu onverhoopt de C schijf moeten formatteren, dan houd ik mijn bestanden nog steeds.

Je kunt dit makkelijk veranderen door even met je rechtermuisknop te klikken op je map "mijn documenten" op het bureaublad en dan kun je het doel veranderen. Het vervangt natuurlijk nooit je backup!

Gesloten