LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] computers

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
polka
Berichten: 131
Lid geworden op: 23 jul 2006 11:02

computers

Ongelezen bericht door polka »

ik vind het jammer dat de jongeren nauwelijks iets hebben aan de computers en internetverbinding,want de veel te sterke lollige ouderen weigeren de jongere genieen door te verbinden,naar de jongere genieen.
zodat de wereld wat leuker wordt,en wat minder pijnlijker

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: computers

Ongelezen bericht door queenfan »

En nog steeds weet ik niet waar jij naar toe wilt.

Nog steeds te diep in het glaasje gekeken????

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: computers

Ongelezen bericht door Beertje02 »

polka,

Get a life!!

ikbenik

Re: computers

Ongelezen bericht door ikbenik »

ik vind het jammer dat de jongeren nauwelijks iets hebben aan de computers en internetverbinding,want de veel te sterke lollige ouderen weigeren de jongere genieen door te verbinden
Huh? :shock:

Waar heb je het over?

polka
Berichten: 131
Lid geworden op: 23 jul 2006 11:02

Re: computers

Ongelezen bericht door polka »

nou gewoon hoe ik het geschreven heb,beste ,ikbenik,ben ik zo inteligent of zijn jullie zo dom en traag van begrip,dan wordt het wel tijd dat jullie ook een computerje in jullie hoeft laten zetten

Bulldog14
Berichten: 150
Lid geworden op: 10 aug 2006 14:02

Re: computers

Ongelezen bericht door Bulldog14 »

Blijf doorzuipen polka, zo kom je ergens. :wink:

jiping

Re: computers

Ongelezen bericht door jiping »

Ik word ook altijd verkeerd doorverbonden op internet, typ ik marktplaats, kom ik op ebay.... :D
Ik denk er al over om een computer in mijn hoeft te laten zetten.

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: computers

Ongelezen bericht door Ulbe »

Ik heb ook wel eens te diep in het glaasje gekeken tijdens een feestje!, :shock:


Maar nu zo vreemd te lallen is mij nog nooit overkomen!, :lol:

Niet te veel schrijven Polka!, de gewone mens snapt niets van jouw cyberpraat!. :wink:

Anders schrijf eens wat gedetailleerder!, zodat wij er ook uitkomen!, :)


Veel succes Polka!, zeker weten dat je het kan!,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

DennisThePennis
Berichten: 462
Lid geworden op: 12 sep 2006 01:16

Re: computers

Ongelezen bericht door DennisThePennis »

Laten we met z'n allen even de polka dansen en dit topic maar vergeten met een goede fles wodka. :wink:

polka
Berichten: 131
Lid geworden op: 23 jul 2006 11:02

Re: computers

Ongelezen bericht door polka »

ik denk ook,ook al willen jullie dat misschien niet toegeven,dat jullie een veel te lelijke snoet cq hoofd hebben,en ook nog eens veel te groot,en dat jullie veel geld uitgeven aan kammen,gel,kapper ed om jullie zelf op te maken,zodat jullie ook mooi lijken.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: computers

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 23 Mrt 2007 06:52 door polka


--------------------------------------------------------------------------------

ik denk ook,ook al willen jullie dat misschien niet toegeven,dat jullie een veel te lelijke snoet cq hoofd hebben,en ook nog eens veel te groot,en dat jullie veel geld uitgeven aan kammen,gel,kapper ed om jullie zelf op te maken,zodat jullie ook mooi lijken.

Heb eens al je 59 reactie's eens bekeken en persoonlijk denk ik dat jij degene bent die hulp nodig heeft, Zoals je over oudere mensen en zieke mensen spreekt maak duidelijk dat jij in ieder geval dringend geestelijke hulp moet gaan zoeken.Misschien dat de mods van dit forum zich ook maar eens op jou discriminerende stukjes moeten handelen via bv een ip-ban.Misschien zijn sommige hier lelijk van buiten maar jij bent dat van binnen. :cry:

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: computers

Ongelezen bericht door queenfan »

Die Polka is...

a: zijn medicijnen vergeten
b: dronken
c: geestelijk gestoord
d: een kind van max 14 jaar
e: zeer gefrustreerd
f: een illigale die maar dom lult
g: iemand die zelf niet weet wat hij zegt
h: iemand met gebrek aan suiker waar door hij niet helder kan denken
i: met een IQ van -120 (let op MIN120)
j: alleen staand mannetje van 50 die niemand wil hebben


Zeg het maar :?: :?: :?:

Dragoon
Berichten: 179
Lid geworden op: 19 feb 2006 20:31

Re: computers

Ongelezen bericht door Dragoon »

No brain, no pain 8)

polka
Berichten: 131
Lid geworden op: 23 jul 2006 11:02

Re: computers

Ongelezen bericht door polka »

Heb eens al je 59 reactie's eens bekeken en persoonlijk denk ik dat jij degene bent die hulp nodig heeft, Zoals je over oudere mensen en zieke mensen spreekt maak duidelijk dat jij in ieder geval dringend geestelijke hulp moet gaan zoeken.Misschien dat de mods van dit forum zich ook maar eens op jou discriminerende stukjes moeten handelen via bv een ip-ban.Misschien zijn sommige hier lelijk van buiten maar jij bent dat van binnen. quote

ik mag dan wel lelijk van binnen zijn maar ik ben heel mooi van buiten,niet zoals de meeste ouderen

acjzr1
Berichten: 827
Lid geworden op: 11 mar 2004 20:58

Re: computers

Ongelezen bericht door acjzr1 »

Beste Polka,
Ik zal vast wel iets gemist hebben,maar waar gaat dit topic over?
Gezien de voorgaande reacties is er niemand die begrijpt waar het over gaat.Leg jouw probleem nog eens voor in duidelijke bewoording zodat iedereen het begrijpt en niemand zich geroepen kan voelen om jou te beledigen. :D

polka
Berichten: 131
Lid geworden op: 23 jul 2006 11:02

Re: computers

Ongelezen bericht door polka »

ik voel me niet beledigd,integendeel,maar ik wordt tegengewerkt door groepen vrolijke ouderen,die mij niet laten vinden wat ik hebben wil,
zodat ik alleen overal heen moet ongewapend en ongeoefend.
ik dacht dat dit wel duidelijk genoeg geschreven is.

acjzr1
Berichten: 827
Lid geworden op: 11 mar 2004 20:58

Re: computers

Ongelezen bericht door acjzr1 »

Nou nee dus,
Waar gaat het over?

jiping

Re: computers

Ongelezen bericht door jiping »

ouderen,die mij niet laten vinden wat ik hebben wil,
als je wat hebben wil moet je het zelf zoeken, anderen kunnen jouw wel wat laten vinden (warm/koud) maar dat is dus hulp.


dus je wilt wél hulp van ouderen, immers LATEN zij je niet vinden wat je hebben wil wat dus betekend dat zij een rol spelen in je zoektocht en verantwoordelijk zijn voor het niet laten vinden.

Nogal een afhankelijke opstelling en daarom niet vreemd dat je jezelf zo eraan irriteerd maar daarom toch echt volledig door je eigen toedoen.

en nee, ik ben niet oud :lol:

polka
Berichten: 131
Lid geworden op: 23 jul 2006 11:02

Re: computers

Ongelezen bericht door polka »

nee ik hoef geen hulp van die slechte oudere limburgers die wat ik zoek verbergen doen,

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: computers

Ongelezen bericht door queenfan »

nee ik hoef geen hulp van die slechte oudere limburgers die wat ik zoek verbergen doen,
Beste Polka,

Lees eens alle reacties van jezelf een terug, denk dat niemand er iets van begrijpt wat jij zoal uit kraamt.

Er is geen touw aan vast te knopen, je hebt het maar over ouderen e.d. maar vertel eens in begrijpelijk Nederlands wat jouw dwars zit.

Is het niet een optie om de telefoonboek of de goudengids er bij te pakken, vervolgens te zoeken naar een psychiater en eens een goed gesprek te voeren over wat je dwars zit.

Hoop dat je hier iets mee doet.

Met vriendelijke groet

Michel

Gesloten