LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] internet explorer

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
jakobs
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 dec 2006 15:57

internet explorer

Ongelezen bericht door jakobs »

hallo,

kort maar vaag probleem [pje] :oops:


IE start 2 vensters op vanuit mn favorieten.[google, splatterladder]
1 groot 1 klein.
gegoogled, kon niet echt iets bruikbaars vinden, uitvoeren in gemaximaliseerd start nog steeds 2 vensters.

grappig, want ik weet normaliter wel wat te doen, maar ik zie ff niet meer wat dit nu is [ik zal wel te moeilijk denken :lol: ]

het is een update dacht ik dus misschien zijn er meer met dit vaag probleem [pje].

bvd

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: internet explorer

Ongelezen bericht door Moppentappers »

ik kan je aanraden om even een forum op te zoeken waar mat meer expertise aanwezig is ivm computer problemen (en dan zeker software matige)
op het nucia.nl kunnen ze je vast aan een goede oplossing helpen ;)

jakobs
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 dec 2006 15:57

Re: internet explorer

Ongelezen bericht door jakobs »

thx,

was op radar aan het browsen en dacht wie nie waagt wie niet wint he :lol:

toch wel een vreemd probleem, eigenlijk kon ik dus in google ook niet echt een forum vinden die dit probleem omschreef, dus post ik her en der deze vraag maar ff 8)

mvg

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: internet explorer

Ongelezen bericht door BBCS »

Misschien heb je hier wat aan:

Ga naar het huisje icoontje en klik op <startpagina toevoegen of wijzigen>
Selecteer dan de volgende optie:

<Deze webpagina als enige startpagina gebruiken>

Daarna op:

<ja>

De volgende keer zal alleen dan google worden opgestart als homepagina.

Patrick18
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 mar 2008 10:45

Re: internet explorer

Ongelezen bericht door Patrick18 »

Misschien moet je wat meer informatie posten..
Welke IE gebruik je? 6/7/8(beta)??
Wat nauw precies het probleem is? kan er weinig aanvast knopen....

fj
Berichten: 74
Lid geworden op: 19 mar 2006 13:39

Re: internet explorer

Ongelezen bericht door fj »

Gebruik toch mozilla Firefox
veel minder troep binnen en veiliger

NONO
Berichten: 392
Lid geworden op: 28 jul 2005 19:47

Re: internet explorer

Ongelezen bericht door NONO »

Hoorde laatst een Webdesigner eigenlijk zijn nood klagen over dat IE; om een voorbeeld te geven noemde hij de aanmaak van een tabel in Firefox.

Daar zou je bijvoorbeeld tien minuten voor nodig hebben om het werkend te krijgen. In veel gevallen werkt het dan meteen ook goed in een andere browser, zoals Safari. En mocht dat niet zo zijn, dan zijn een paar kleine aanpassingen die nauwelijks tijd vergen voldoende om ook in Safari de tabel goed afgebeeld te krijgen.

In IE daarentegen zie je dan niets; maar omdat toch het grootste deel van de surfers nog immer gebruik maakt van een IE versie, ziet men zich noodzakelijkerwijs gedwongen wel de nodige aanpassingen te maken, om het gewenste object ook voor IE-gebruikers zichtbaar te maken.

Hetgeen echter dan wel minstens een half uur kost.
Grootste probleem echter vormt volgens de betreffende designer echter het feit, dat het vaak genoeg wel problematisch is om die extra tijd door te berekenen aan de klant.

Heb zelf geen verstand van wegdesign en de tijd dat dat vergt, maar als dat verhaal waar is dan is het gebruik van IE economisch gezien dus eigenlijk een groot nadeel.

Iets waar de gemiddelde surfer natuurlijk helemaal geen weet van heeft en naar ik zo aanneem ook helemaal niets interesseert, zolang die het opgevraagde plaatje maar voor de snuffert getoverd krijgt.

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: internet explorer

Ongelezen bericht door Moppentappers »

IE 8 houdt zich véél beter aan de standaarden, daar komt dus verandering in ;)

Gesloten